Pasvalio rajono savivaldybės teritorijoje esančių kapinių atliekų surinkimo ir sutvarkymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Pasvalio rajono savivaldybės administracija
188753657
Vytauto Didžiojo a. 1
Pasvalys
39143
LT
Asmuo ryšiams:
Arūnė Vaičekonienė
Telefonas:
+370 65834255
El. paštas:
arune.vaicekoniene@pasvalys.lt
Faksas:
+370 45154134
NUTS kodas:
LT025 -
Panevėžio apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.pasvalys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6806
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=757105Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=757105&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pasvalio rajono savivaldybės teritorijoje esančių kapinių atliekų surinkimo ir sutvarkymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90511000
-
Atliekų rinkimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Pasvalio rajono savivaldybės teritorijoje esančių kapinių atliekų surinkimo ir sutvarkymo paslaugas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90511000
-
Atliekų rinkimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT025 -
Panevėžio apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija numato įsigyti Pasvalio rajono savivaldybės teritorijoje esančių kapinių atliekų surinkimo ir sutvarkymo paslaugas. Reikalavimai pirkimo objektui nustatyti specialiųjų pirkimo sąlygų 2 priede ,,Techninė specifikacija“.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
25
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Paslaugų teikimo terminas gali būti pratęstas 1 kartą 1 (vieno) mėnesio laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjai kartu su pasiūlymu turės pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią redakciją, patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų.
2. Tiekėjo dėl teisės verstis atitinkama veikla bus tikrinama ir tiekėjas perkančiajai organizacijai turi įsipareigoti, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
2. Tiekėjo dėl teisės verstis atitinkama veikla bus tikrinama ir tiekėjas perkančiajai organizacijai turi įsipareigoti, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Paslaugų teikėjui už faktiškai suteiktas paslaugas sumokama per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų, nuo paslaugų priėmimo-perdavimo akto ir PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos.
2. Paslaugų teikėjas nesuteikęs paslaugų Sutarties 2 skyriuje ,,Sutarties galiojimas, vykdymo pradžia, trukmė ir terminai“ ir priede Nr. 1 ,,Techninė specifikacija“ nustatytais terminais ar laiku neištaisęs Paslaugų teikimo trūkumų, Paslaugų gavėjas be oficialaus įspėjimo ir neprarasdamas teisės į kitas savo teisių gynimo priemones pagal Sutartį, skaičiuos 0,02 (dviejų šimtųjų) % dydžio delspinigius už kiekvieną termino praleidimo dieną nuo pradinės Sutarties vertės.
2. Paslaugų teikėjas nesuteikęs paslaugų Sutarties 2 skyriuje ,,Sutarties galiojimas, vykdymo pradžia, trukmė ir terminai“ ir priede Nr. 1 ,,Techninė specifikacija“ nustatytais terminais ar laiku neištaisęs Paslaugų teikimo trūkumų, Paslaugų gavėjas be oficialaus įspėjimo ir neprarasdamas teisės į kitas savo teisių gynimo priemones pagal Sutartį, skaičiuos 0,02 (dviejų šimtųjų) % dydžio delspinigius už kiekvieną termino praleidimo dieną nuo pradinės Sutarties vertės.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-11
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-11
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti asmenys nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Panevėžio apygardos teismas
35175
Panevėžys
LT
Telefonas:
+370 45468765
El. paštas:
panevezio.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://pat.teismas.lt/
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-28
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |