Patalpų nuomos, maitinimo ir apgyvendinimo paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos generalinė prokuratūra
288603320
Rinktinės g. 5A, Vilnius
Vilnius
LT-01515
LT
Asmuo ryšiams: Aida Plauškienė
Telefonas: +370 52500945
El. paštas: [email protected]
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.prokuraturos.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=638280
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Viešoji tvarka ir visuomenės apsauga

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Patalpų nuomos, maitinimo ir apgyvendinimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

55300000  -  Restoranų ir maisto tiekimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šiuo pirkimu siekiama įsigyti mokymų patalpų nuomos, maitinimo ir apgyvendinimo paslaugas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

mokymų patalpų nuomos, maitinimo ir apgyvendinimo paslaugos vadovavimo įgūdžių stiprinimo mokymų dalyviams
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55100000  -  Viešbučių paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirmoji pirkimo objekto dalis - mokymų patalpų nuomos, maitinimo ir apgyvendinimo paslaugos vadovavimo įgūdžių stiprinimo mokymų dalyviams. Vadovavimo įgūdžių stiprinimo mokymai skirti vadovaujančias pareigas užimantiems prokuratūros darbuotojams, planuojama apmokyti maksimaliai 160 dalyvių, suskirsčius juos į 10 grupių po preliminariai 14-18 žmonių vienoje grupėje
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2023-06-24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Esant nenumatytoms aplinkybėms dėl karantino, ekstremalios ar nepaprastosios padėties arba dėl padidėjusios rizikos apsikrėsti infekcinėmis ligomis Šalių susitarimu, paslaugų laikotarpis gali būti pratęstas 2 mėn. terminui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Esant nenumatytoms aplinkybėms dėl karantino, ekstremalios ar nepaprastosios padėties arba dėl padidėjusios rizikos apsikrėsti infekcinėmis ligomis Šalių susitarimu, paslaugų laikotarpis gali būti pratęstas 2 mėn. terminui.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Antroji pirkimo objekto dalis – mokymų patalpų nuomos, maitinimo ir apgyvendinimo paslaugos bendrųjų kompetencijų stiprinimo mokymų dalyviams
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

55100000  -  Viešbučių paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Antroji pirkimo objekto dalis – mokymų patalpų nuomos, maitinimo ir apgyvendinimo paslaugos bendrųjų kompetencijų stiprinimo mokymų dalyviams. Bendrųjų kompetencijų stiprinimo mokymai skirti nevadovaujančias pareigas užimantiems darbuotojams, pagal poreikį gali dalyvauti ir vadovaujančias pareigas užimantys darbuotojai, planuojama apmokyti maksimaliai 180 dalyvių, suskirsčius juos į 9 grupės po preliminariai 18-22 žmonių vienoje grupėje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2024-03-24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Esant nenumatytoms aplinkybėms dėl karantino, ekstremalios ar nepaprastosios padėties arba dėl padidėjusios rizikos apsikrėsti infekcinėmis ligomis Šalių susitarimu, paslaugų laikotarpis gali būti pratęstas 2 mėn. terminui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: taip
Pasirinkimo galimybių aprašymas:
Esant nenumatytoms aplinkybėms dėl karantino, ekstremalios ar nepaprastosios padėties arba dėl padidėjusios rizikos apsikrėsti infekcinėmis ligomis Šalių susitarimu, paslaugų laikotarpis gali būti pratęstas 2 mėn. terminui.
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjas privalo atitikti reikalavimus dėl tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimo, taip pat kvalifikacinius reikalavimus, nurodytus pirkimo dokumentuose. Tiekėjas, deklaruodamas, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, kad jis tenkina pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, teikiant pasiūlymą turi patekti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau-EBVPD). Atskirą EBVPD pildo:
1.Tiekėjas;
2.Kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė);
3. Kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais, kad atitiktų reikalavimus tiekėjams.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugų teikėjas per 5 darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos pateikia Klientui Sutarties įvykdymo užtikrinimą ne mažesnei sumai nei 10 % nuo Sutartyje nurodytos bendros Sutarties kainos be PVM. Paslaugų teikėjas, uždelsęs suteikti paslaugas Sutarties 10.1 punkte numatytais terminais, moka Klientui 0,04 % nuo nesuteiktų paslaugių vertės delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-07-25
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-07-25
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
LT-01515
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-07-11
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.