Patalpų valymo ir dezinfekavimo paslaugų pirkimas (PPR-879)

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Turto valdymo ir ūkio departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188729923
Šventaragio g. 2
Vilnius
01510
LT
Asmuo ryšiams: Dalia Vienažindytė
Telefonas: +370 52718877
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://tvud.lrv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=731389
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Įstaigų, formuojančių ir įgyvendinančių valstybės politiką vidaus reikalų ministrui pavestose valdymo srityse, išskyrus vyriausybinių įstaigų, aptarnavimas.

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Patalpų valymo ir dezinfekavimo paslaugų pirkimas (PPR-879)
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

90900000  -  Valymo ir sanitarinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Paslaugų teikėjo teikiamų valymo ir dezinfekavimo paslaugų visuma turi užtikrinti nuolatinę Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Medicinos centro, adresas Žygimantų g. 8, Vilnius objektų švarą (fizinę ir vizualinę), higieninį epidemiologinį režimą, mikrobiologinę saugą.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 462809.92  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

90900000  -  Valymo ir sanitarinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Žygimantų g. 8, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Paslaugų teikėjo teikiamų valymo ir dezinfekavimo paslaugų visuma turi užtikrinti nuolatinę Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos Medicinos centro, adresas Žygimantų g. 8, Vilnius objektų švarą (fizinę ir vizualinę), higieninį epidemiologinį režimą, mikrobiologinę saugą.
Perkančiosios organizacijos įvairios paskirties patalpų ir jose esančių objektų (inventoriaus) valymas, dezinfekavimas apima:
1. Nuolatinį patalpų valymą ir dezinfekavimą, įskaitant poilsio ir švenčių dienas. Bendras valomų patalpų plotas – 9058,04 m².
2. Pagrindinį patalpų valymą ir dezinfekavimą (nustatytą skyrių ir padalinių valymo ir dezinfekavimą planuose).
3. Valymą budinčiu režimu, dezinfekavimą esant poreikiui (pagal medicinos personalo iškvietimus darbo dienos metu, darbo, poilsio bei švenčių dienomis).
Sutartis sudaroma 12 mėn.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus  -  Vardas:  Paslaugos teikėjo paskirto atsakingo asmens Perkančiojoje organizacijoje – vadybininko, valymo administravimo/organizavimo paslaugų medicinos arba sveikatos priežiūros įstaigose darbo patirtis)  /  Lyginamasis svoris:  5
Kaina  -  Lyginamasis svoris:  95
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 462809.92  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Šalims susitarus galimas Sutarties pratęsimas tokiomis pačiomis Sutarties sąlygomis. Galimas Sutarties pratęsimų skaičius – 2 (du). Vieno Sutarties pratęsimo trukmė – 12 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Informacija apie tiekėjo pašalinimo pagrindus pateikta pirkimo dokumentų specialiųjų sąlygų 3 lentelėje "Tiekėjo pašalinimo pagrindai". Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (5 TVŪD PD EBPVD) - aktualią deklaraciją, preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Paslaugų gavėjui pareikalavus, Paslaugų teikėjas privalo sumokėti 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo laiku nesuteiktų paslaugų sumos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną, jei Paslaugų teikėjas nevykdo ar netinkamai vykdo Sutartyje nustatytus įsipareigojimus. Delspinigių sumokėjimas neatleidžia Šalių nuo pareigos vykdyti šioje Sutartyje prisiimtus įsipareigojimus.
Paslaugų teikėjui pareikalavus, Paslaugų gavėjas privalo sumokėti 0,02 (dviejų šimtųjų) procento dydžio delspinigius nuo laiku neapmokėtos suteiktų paslaugų sumos už kiekvieną uždelstą kalendorinę dieną, jei už suteiktas paslaugas nesumokama Sutartyje numatyta tvarka.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-11-08
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 5  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-11-08
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-10-06
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.