Patologijos tyrimų atlikimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Vilniaus universiteto ligoninės Žalgirio klinika
191744287
Žalgirio g. 117
Vilnius
08217
LT
Asmuo ryšiams:
Laura Balčiūnienė
Telefonas:
+370 52045586
El. paštas:
laura.balciuniene@zalgirioklinika.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.zalgirioklinika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4929
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728739Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=728739&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Patologijos tyrimų atlikimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimas neskirstomas į dalis. Tiekėjas privalo pateikti pasiūlymą visoms nurodytoms
paslaugoms bei jų kiekiui.
Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų paslaugų
kiekiai nustatomi nurodant maksimalią lėšų sumą skirtą nurodytų paslaugų įsigijimui. Konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“ nurodyti preliminarūs lyginamieji paslaugų
kiekiai bus naudojami tik pasiūlymų vertinime ir nebus laikomi maksimaliais. Pirkimo sutarties
vykdymo metu įsigyjami paslaugų kiekiai, taip pat pirkimo sutarties kaina, kurią perkančioji
organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami paslaugų
kiekiai negali viršyti nustatytos maksimalios lėšų sumos, o išpirkti paslaugų už mažesnę sumą
perkančioji organizacija gali.
paslaugoms bei jų kiekiui.
Pirkimo sutarties kainos apskaičiavimo būdas – fiksuotas įkainis. Įsigyjamų paslaugų
kiekiai nustatomi nurodant maksimalią lėšų sumą skirtą nurodytų paslaugų įsigijimui. Konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“ nurodyti preliminarūs lyginamieji paslaugų
kiekiai bus naudojami tik pasiūlymų vertinime ir nebus laikomi maksimaliais. Pirkimo sutarties
vykdymo metu įsigyjami paslaugų kiekiai, taip pat pirkimo sutarties kaina, kurią perkančioji
organizacija turės sumokėti tiekėjui, priklauso nuo faktinių užsakymų, t. y. įsigyjami paslaugų
kiekiai negali viršyti nustatytos maksimalios lėšų sumos, o išpirkti paslaugų už mažesnę sumą
perkančioji organizacija gali.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 122220.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
85145000
-
Medicinos laboratorijų teikiamos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šio pirkimo objektas yra patologijos tyrimų paslaugos. Paslaugų
sąrašas nustatytas konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“. Paslaugų kokybė privalo
atitikti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Patologijos tyrimų kokybės
reikalavimų aprašą bei kitus teisės aktus, taip pat kitas paslaugų grupei keliamas technines sąlygas, standartus ar kitus norminius aktus.
sąrašas nustatytas konkurso sąlygų 3 priede „Techninė specifikacija“. Paslaugų kokybė privalo
atitikti Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro patvirtintą Patologijos tyrimų kokybės
reikalavimų aprašą bei kitus teisės aktus, taip pat kitas paslaugų grupei keliamas technines sąlygas, standartus ar kitus norminius aktus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija pašalins tiekėją iš pirkimo procedūros bet kuriame pirkimo procedūros etape, jei paaiškės, kad dėl savo veiksmų ar neveikimo prieš pirkimo procedūrą ar jos metu tiekėjas atitinka bent vieną pirkimo sąlygų 3.1 papunktyje pateiktoje 1 lentelėje nustatytų tiekėjo pašalinimo pagrindų.
Tiekėjas turi turėti teisę teikti šias patologijos tyrimų paslaugas:
citopatologinių, biopsinių, histologijos, histochemijos, imunohistochemijos, elektroninės mikroskopijos, molekulinės patologijos tyrimų.
Tiekėjas privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo reikalaus pateikti pirkimo sąlygose nurodytus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitikimą kvalifikacijos reikalavimams.
Tiekėjas turi turėti teisę teikti šias patologijos tyrimų paslaugas:
citopatologinių, biopsinių, histologijos, histochemijos, imunohistochemijos, elektroninės mikroskopijos, molekulinės patologijos tyrimų.
Tiekėjas privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Perkančioji organizacija, prieš nustatydama laimėjusį pasiūlymą, iš ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio tiekėjo reikalaus pateikti pirkimo sąlygose nurodytus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą ir atitikimą kvalifikacijos reikalavimams.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Tiekėjas dėl savo kaltės vėluoja suteikti paslaugas pirkimo sutartyje numatytais
terminais, perkančioji organizacija turi teisę be rašytinio įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo priemonių pradėti skaičiuoti 0,04 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną vėluojamą paslaugų suteikimo dieną. Delspinigių suma išskaičiuojama iš tiekėjui mokėtinų sumų.
2. Perkančioji organizacija, uždelsusi sumokėti pirkimo sutartyje nustatyta tvarka,
įsipareigoja tiekėjui pareikalavus mokėti tiekėjui 0,04 (dviejų šimtųjų) % delspinigius nuo
neapmokėtos sąskaitos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei perkančioji organizacija vienašališkai nutraukia pirkimo sutartį dėl tiekėjo kaltės,
tiekėjas sumoka perkančiajai organizacijai 10 (dešimties) % dydžio nuo pradinės pirkimo sutarties vertės (be PVM) baudą.
4. Paslaugos turi būti suteiktos ne vėliau kaip per 10 darbo dienų įprastais atvejais ir ne vėliau kaip per 20 darbo dienų sudėtingais atvejais.
terminais, perkančioji organizacija turi teisę be rašytinio įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo priemonių pradėti skaičiuoti 0,04 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną vėluojamą paslaugų suteikimo dieną. Delspinigių suma išskaičiuojama iš tiekėjui mokėtinų sumų.
2. Perkančioji organizacija, uždelsusi sumokėti pirkimo sutartyje nustatyta tvarka,
įsipareigoja tiekėjui pareikalavus mokėti tiekėjui 0,04 (dviejų šimtųjų) % delspinigius nuo
neapmokėtos sąskaitos dydžio už kiekvieną uždelstą dieną.
3. Jei perkančioji organizacija vienašališkai nutraukia pirkimo sutartį dėl tiekėjo kaltės,
tiekėjas sumoka perkančiajai organizacijai 10 (dešimties) % dydžio nuo pradinės pirkimo sutarties vertės (be PVM) baudą.
4. Paslaugos turi būti suteiktos ne vėliau kaip per 10 darbo dienų įprastais atvejais ir ne vėliau kaip per 20 darbo dienų sudėtingais atvejais.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-10-18
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-10-18
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-09-19
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |