PAVĖŽĖJIMO SU PAGALBA PASLAUGOS ASMENIMS, TURINTIEMS NEGALIĄ PIRKIMAS

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šiaulių apskaitos centras
305888561
Pakalnės g. 6A
Šiauliai
76285
LT
Asmuo ryšiams: Asta Butvydaitė
Telefonas: +370 64920074
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.sac.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=691647
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Biudžetinė įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Įstaigų administracinė ir aptarnavimo veikla

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

PAVĖŽĖJIMO SU PAGALBA PASLAUGOS ASMENIMS, TURINTIEMS NEGALIĄ PIRKIMAS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

85320000  -  Socialinės paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pavėžėjimo su pagalba paslauga asmenims, turintiems negalią paslauga .
Paslaugos teikimo vieta:
1. Šiaulių miesto teritorijoje į kultūros, švietimo, sveikatos priežiūros, papildomo užimtumo ir kitas įstaigas, įmones ir kapines, ir parvežimui namo iš įstaigų, visomis savaitės dienomis nuo 7.00 iki 22.00 val.;
2. už Šiaulių miesto teritorijos ribų, kai reikalinga asmenį su negalia (toliau – Asmuo) pavėžėti iš / į oro uostą, jūrų uostą, autobusų ar traukinių stotį, pavėžėti iš / į gydymo įstaigą kitame mieste Lietuvoje, iš / į kapines - visomis savaitės dienomis. Asmuo pageidaujantis, kad jį parvežtų iš / į oro uosto / jūrų uosto, registruojantis turi pateikti savo vardu turimų bilietų kopijas;
3. 1 ir 2 punktuose paslaugos gali būti teikiamos bet kuriuo paros metu tik suderinus su Paslaugos teikėju iš anksto.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 99173.55  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

85320000  -  Socialinės paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šiauliai
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pavėžėjimo su pagalba paslauga asmenims, turintiems negalią paslauga.
Paslaugos teikimo vieta:
1. Šiaulių miesto teritorijoje į kultūros, švietimo, sveikatos priežiūros, papildomo užimtumo ir kitas įstaigas, įmones ir kapines, ir parvežimui namo iš įstaigų, visomis savaitės dienomis nuo 7.00 iki 22.00 val.;
2. už Šiaulių miesto teritorijos ribų, kai reikalinga asmenį su negalia (toliau – Asmuo) pavėžėti iš / į oro uostą, jūrų uostą, autobusų ar traukinių stotį, pavėžėti iš / į gydymo įstaigą kitame mieste Lietuvoje, iš / į kapines - visomis savaitės dienomis. Asmuo pageidaujantis, kad jį parvežtų iš / į oro uosto / jūrų uosto, registruojantis turi pateikti savo vardu turimų bilietų kopijas;
3. 1 ir 2 punktuose paslaugos gali būti teikiamos bet kuriuo paros metu tik suderinus su Paslaugos teikėju iš anksto.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 99173.55  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartis atskiru rašytiniu Šalių susitarimu gali būti pratęsiamas 1 kartą ne ilgesniam 12 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Perkančioji organizacija reikalauja, kad tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjo ir subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, pašalinimo pagrindų nebuvimą, atitiktį kvalifikacijos reikalavimams
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas, uždelsęs suteikti paslaugas Sutartyje nurodytu terminu, Pirkėjui pareikalavus, nuo sekančios (po pareikalavimo) dienos už kiekvieną uždelstą dieną moka 0,02 proc. nuo nesuteiktų paslaugų vertės (be PVM) dydžio delspinigius, kurie gali būti išskaičiuoti iš Pirkėjo priklausančių mokėjimų Tiekėjui už suteiktas paslaugas sumos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-03-22
Vietos laikas:  08:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2023-06-22
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-03-22
Vietos laikas:  08:15
Vieta:  
Vilniaus g. 88, Šiauliai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 43
Šiauliai
LT
Telefonas: +370 5216037

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-06

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4. papunktį

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.