Paviršinių nuotekų šalinimo tinklų Antakalnio g. Ukmergės mieste statybos darbai
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "UKMERGĖS VANDENYS"
182743364
Gėlių g. 18, Ukmergės rm., 4120 Ukmergės r. sav.
Ukmergė
4120
LT
Asmuo ryšiams:
Rimas Zvėga
Telefonas:
+370 34063135
El. paštas:
r.zvega@ukvand.lt
Faksas:
+370 34063085
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ukvand.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1981
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=697556Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=697556&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Paviršinių nuotekų šalinimo tinklų Antakalnio g. Ukmergės mieste statybos darbai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45232130
-
Lietaus vandens vamzdynų tiesimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Planuojama Antakalnio g. Ukmergės mieste nutiesti apie 1565 m. nuotekų tinklų
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 290282.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45232130
-
Lietaus vandens vamzdynų tiesimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
LT-LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Planuojama Antakalnio g. Ukmergės mieste nutiesti apie 1565 m. nuotekų tinklų
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 290282.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Darbų atlikimo terminas iki 2023 m. rugsėjo 01 d. Dėl nenumatytų aplinkybių nepriklausančių nuo Rangovo,(pvz. negautas statybos leidimas, negautas leidimas žemės darbų vykdymui, negauti požeminių komunikacijų savininkų derinimai ir pan.) darbų atlikimo termino pratęsimas gali būti numatytas vieną kartą 3 (trims) mėnesiams.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Finansavimo šaltinis: Europos Sąjungos ir Ukmergės rajono savivaldybės biudžeto lėšos. Pirkimas atliekamas įgyvendinant projektą Nr. 05.1.1-APVA-R-007-01-0001 „Paviršinių nuotekų tinklų statyba ir rekonstravimas Ukmergės mieste“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai, ketinantys dalyvauti pirkime, privalo pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.5)
Informacija apie rezervuotas sutartis
Pirkime rezervuota teisė dalyvauti tik: socialinei įmonei; neįgaliųjų socialinei įmonei; tiekėjui, kuriame dirba daugiau kaip 50 procentų nuteistųjų, atliekančių arešto, terminuoto laisvės atėmimo ir laisvės atėmimo iki gyvos galvos bausmes; tiekėjui, kurių dalyviai yra sveikatos priežiūros įstaigos ir kuriose darbo terapijos pagrindais dirba ne mažiau kaip 50 procentų pacientų.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Perkantysis subjektas nereikalauja pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Laimėtojas/Rangovas, po sutarties pasirašymo per 10 dienų, kad užtikrintų tinkamą Sutarties įvykdymą, privalo pateikti Užsakovui Atlikimo užtikrinimą, kurio suma turi būti 10% priimtos sutarties sumos be PVM. Atlikimo užtikrinimas turi būti išduotas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos, arba draudimo bendrovės. Atlikimo užtikrinimas turi galioti iki tol, kol darbai bus visiškai baigti ir ištaisyti defektai.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-04
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
UAB "Ukmergės vandenys", administracinio pastato II aukšte, 204 kab. Gėlių g. 18, Ukmergė
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimo sąlygos skelbiamos CVP IS. Pirkimas vykdomas CVP IS elektroninėmis priemonėmis. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis naudojant CVP IS. Registracija CVP IS yra nemokama. Perkantysis subjektas nenumato surengti aiškinamojo susirinkimo ir statybvietės apžiūros. Konkurso dalyviams rekomenduojama savarankiškai apžiūrėti statybvietę ir jos apylinkes, kad susipažinti su visa pasiūlymui rengti reikalinga informacija ir įvertinti visas išlaidas, riziką bei visas aplinkybes, prieš rengiant ir pateikiant Pasiūlymą.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos administracinis teismas
Gedimino pr.40/Vasario 16-osios g.1
Vilnius
LT-01501
LT
Telefonas:
+370 52688037
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |