Penktadienis, lapkričio 08 d.

Pažintinių vizitų organizavimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra
126125624
S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius
Vilnius
03109
LT
Asmuo ryšiams: Mantas Kazakevičius
Telefonas: +370 52191334
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.cpva.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=628386
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Kitas tipas:  Nacionalinė ar federalinė agentūra ar tarnyba
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  ES ir kitų tarptautinių programų lėšomis finansuojamų projektų administravimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Pažintinių vizitų organizavimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79952000  -  Su renginiais susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šis pirkimas skaidomas į 2 (dvi) dalis. I pirkimo dalis – 3 darbo dienų pažintinis vizitas į Airiją ir 2-3 darbo dienų pažintinis vizitas į Austriją. Detalus I pirkimo objekto dalies aprašymas pateiktas pirkimo dokumentų 1 priede, Techninė specifikacija; II pirkimo dalis – 4-5 darbo dienų pažintinis vizitas į Olandiją ir / arba Belgiją. Detalus II pirkimo objekto dalies aprašymas pateiktas pirkimo dokumentų 1 priede, Techninė specifikacija;
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

I pirkimo dalis. Pažintinių vizitų į Airiją ir Austriją organizavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

63510000  -  Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
79951000  -  Seminarų organizavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

3 darbo dienų pažintinis vizitas į Airiją ir 2-3 darbo dienų pažintinis vizitas į Austriją.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2022-10-31
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartinių įsipareigojimų vykdymo terminas galės būti pratęsiamas Perkančiosios organizacijos ir tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui, tik tuo atveju, jei tiekėjas negali suteikti Paslaugų Pirkimo sąlygų 15.1 punkte nustatytu terminu dėl aplinkybių nepriklausančių nuo teikėjo.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto Nr. 10.1.1-ESFA-V-912-01-0005
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

II pirkimo dalis. Pažintinių vizitų į Olandiją ir / arba Belgiją organizavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

63510000  -  Kelionių agentūrų ir panašios paslaugos
79951000  -  Seminarų organizavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

4-5 darbo dienų pažintinis vizitas į Olandiją ir / arba Belgiją
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Pabaiga: 2022-10-31
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Sutartinių įsipareigojimų vykdymo terminas galės būti pratęsiamas Perkančiosios organizacijos ir tiekėjo rašytiniu susitarimu ne ilgesniam kaip 1 mėnesio laikotarpiui, tik tuo atveju, jei tiekėjas negali suteikti Paslaugų Pirkimo sąlygų 15.1 punkte nustatytu terminu dėl aplinkybių nepriklausančių nuo teikėjo
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projekto Nr. 10.1.1-ESFA-V-912-01-0005

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi užpildyti ir pateikti pirkimo sąlygų 3 priede pateiktą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD)
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Jei Paslaugų teikėjas nesuteikia Paslaugų ar nevykdo kitų savo įsipareigojimų pagal Sutartį joje ar jos prieduose nustatytais terminais, Paslaugų gavėjas neprarasdamas teisės į kitas savo teisių gynimo priemones pagal Sutartį, pradeda skaičiuoti 50 (penkiasdešimties) EUR delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną;
Jeigu Paslaugų gavėjas neatsiskaito su Paslaugų teikėju Sutartyje nustatytomis sąlygomis, Paslaugų teikėjas turi teisę reikalauti, kad Paslaugų gavėjas sumokėtų 0,02 procentų dydžio delspinigius nuo nesumokėtos sumos už kiekvieną uždelstą darbo dieną

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-12
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-12
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-28
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.