Pensijų ir kitų išmokų pristatymo gavėjams, kurių gyvenamoji vieta yra kito skyriaus aptarnavimo teritorijoje, pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos
191630223
Konstitucijos pr. 12
Vilnius
09308
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Drobelienė
Telefonas:
+370 52752984
El. paštas:
vitalija.drobeliene@sodra.lt
Faksas:
+370 52722782
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.sodra.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5506
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622108Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=622108&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Socialinė apsauga
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pensijų ir kitų išmokų pristatymo gavėjams, kurių gyvenamoji vieta yra kito skyriaus aptarnavimo teritorijoje, pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
64120000
-
Kurjerių paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pensijų ir kitų išmokų pristatymo gavėjams, kurių gyvenamoji vieta yra kito skyriaus aptarnavimo teritorijoje, pirkimas.
Vidutinė planuojama išmokėti pensijų ar kitų išmokų suma per mėnesį bus apie 900 tūkst. Eurų, esant vidutiniam mėnesio išmokų gavėjų skaičiui 4 000.
Vidutinė planuojama išmokėti pensijų ar kitų išmokų suma per mėnesį bus apie 900 tūkst. Eurų, esant vidutiniam mėnesio išmokų gavėjų skaičiui 4 000.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
64120000
-
Kurjerių paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pensijų ir kitų išmokų pristatymo gavėjams, kurių gyvenamoji vieta yra kito skyriaus aptarnavimo teritorijoje, pirkimas.
Vidutinė planuojama išmokėti pensijų ar kitų išmokų suma per mėnesį bus apie 900 tūkst. Eurų, esant vidutiniam mėnesio išmokų gavėjų skaičiui 4 000.
Vidutinė planuojama išmokėti pensijų ar kitų išmokų suma per mėnesį bus apie 900 tūkst. Eurų, esant vidutiniam mėnesio išmokų gavėjų skaičiui 4 000.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS elektroninėmis priemonėmis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Taikomi bendrieji privalomi pašalinimo pagrindai - tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikomi
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Nereikalaujama
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties užregistravimo dienos pateikti Skyriui Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko, kitos kredito įstaigos ar draudimo bendrovės išduotą sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją/ laidavimo raštą, kartu su laidavimo draudimo liudijimo (poliso) kopija (toliau - sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija), kuri atitinka šiuos reikalavimus:
1. sutarties įvykdymo užtikrinimo garantijos suma - ne mažiau kaip 5.000,00 Eur (penki tūkstančiai eurų);
2. sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija turi galioti ne mažiau kaip 12 (dvylika) mėnesių. Tiekėjas turi užtikrinti, kad Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija galiotų nepertraukiamai visą Sutarties galiojimo laikotarpį, todėl kasmet, pasibaigus Tiekėjo pateiktos Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantijos dokumento galiojimo terminui, Tiekėjas turi pateikti naują Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją 12 (dvylikai) mėnesių aukščiau nurodytomis sąlygomis;
1. sutarties įvykdymo užtikrinimo garantijos suma - ne mažiau kaip 5.000,00 Eur (penki tūkstančiai eurų);
2. sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija turi galioti ne mažiau kaip 12 (dvylika) mėnesių. Tiekėjas turi užtikrinti, kad Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantija galiotų nepertraukiamai visą Sutarties galiojimo laikotarpį, todėl kasmet, pasibaigus Tiekėjo pateiktos Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantijos dokumento galiojimo terminui, Tiekėjas turi pateikti naują Sutarties įvykdymo užtikrinimo garantiją 12 (dvylikai) mėnesių aukščiau nurodytomis sąlygomis;
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-31
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-06-28
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-31
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Konstitucijos pr. 12-101, Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais
Jei pasiūlymą kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašo ne įmonės vadovas, jam turi būti išduotas įgaliojimas. Įgaliojimas turi būti pateiktas su pasiūlymu.
Jei pasiūlymą kvalifikuotu elektroniniu parašu pasirašo ne įmonės vadovas, jam turi būti išduotas įgaliojimas. Įgaliojimas turi būti pateiktas su pasiūlymu.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Vykdoma pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 7 skyrių.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |