Pėsčiųjų ir dviratininkų tako ir jo prieigų želdynų priežiūra nuo Alytaus A. Baranausko g. iki Pulko g.
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Alytaus miesto savivaldybės administracija
188706935
Rotušės a. 4
Alytus
LT-62504
LT
Asmuo ryšiams:
Justina Puleikytė
Telefonas:
+370 31555151
El. paštas:
justina.puleikyte@alytus.lt
Faksas:
+370 31555191
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.alytus.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6763
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=617641Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=617641&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pėsčiųjų ir dviratininkų tako ir jo prieigų želdynų priežiūra nuo Alytaus A. Baranausko g. iki Pulko g.
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
77310000
-
Žaliųjų zonų sodinimo ir priežiūros paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pėsčiųjų ir dviratininkų tako ir jo prieigų želdynų priežiūra nuo Alytaus A. Baranausko g. iki Pulko g. numatoma vykdyti apie 35 180 kv.m. plote.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
98350000
-
Miesto aplinkotvarkos paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – Pėsčiųjų ir dviratininkų tako ir jo prieigų želdynų priežiūra nuo Alytaus A. Baranausko g. iki Pulko g. numatoma vykdyti apie 35 180 kv.m. plote.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkančioji organizacija reikalauja, kad teikėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra teikėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Šalis, neįvykdžiusi ar netinkamai įvykdžiusi savo prievolę, atsako kitai šaliai sutartyje ir Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytais atvejais.
Už sutartinių įsipareigojimų neįvykdymą laiku paslaugos teikėjas moka paslaugos gavėjui 0,02 % sutarties vertės dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigiai išskaičiuojami iš paslaugos teikėjui mokėtinų sumų.
Paslaugos gavėjas laiku nesumokėjęs sutartyje nustatytos sumos už gautą paslaugą, sumoka paslaugos teikėjui 0,02 % nuo laiku nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Paslaugos teikėjui už delsimą vykdyti sutartinius įsipareigojimus, jų nevykdymą, kitus pažeidimus ir laiku neištaisius pastebėtų trūkumų, skiriama bauda lygi 200 Eur. Baudos išskaičiuojamos iš paslaugos teikėjui mokėtinų sumų.
Už sutartinių įsipareigojimų neįvykdymą laiku paslaugos teikėjas moka paslaugos gavėjui 0,02 % sutarties vertės dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigiai išskaičiuojami iš paslaugos teikėjui mokėtinų sumų.
Paslaugos gavėjas laiku nesumokėjęs sutartyje nustatytos sumos už gautą paslaugą, sumoka paslaugos teikėjui 0,02 % nuo laiku nesumokėtos sumos dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
Paslaugos teikėjui už delsimą vykdyti sutartinius įsipareigojimus, jų nevykdymą, kitus pažeidimus ir laiku neištaisius pastebėtų trūkumų, skiriama bauda lygi 200 Eur. Baudos išskaičiuojamos iš paslaugos teikėjui mokėtinų sumų.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-02-07
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-02-07
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 44 straipsnio 11 dalimi, teikėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (toliau CVP IS).
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
2. Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT-44312
LT
Telefonas:
+370 37490941
Faksas:
+370 37324164
Interneto adresas:
www.kat.lt
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Perkančioji organizacija teikėjų pretenzijas ir skundus nagrinėja vadovaudamasi Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-01-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |