Pirkimų valdymo informacinės sistemos pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga CPO LT
302913276
Ukmergės g. 219-1
Vilnius
07152
LT
Asmuo ryšiams:
Jevgenij Levickij
Telefonas:
+370 66087078
El. paštas:
j.levickij@cpo.lt
NUTS kodas:
LT01 -
Sostinės regionas
Pagrindinis adresas:
http://www.cpo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/34617
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=726870Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=726870&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pirkimų valdymo informacinės sistemos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48490000
-
Pirkimo programinės įrangos paketai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimų valdymo informacinės sistemos pirkimas.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 450000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72200000
-
Programinės įrangos programavimo ir konsultacinės paslaugos
80500000
-
Apmokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT01 -
Sostinės regionas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimų valdymo informacinės sistemos pirkimas:
1. vartotojai su pilnomis sistemos naudojimo teisėmis (12 mėnesių prenumerata). Preliminarus vartotojų skaičius 36 mėnesiams – 300 vnt. CPO LT numato įsigyti ne mažiau kaip 100 vnt. tokio tipo licencijų per visą sutarties galiojimo arba esant poreikiui gali užsakyti didesnį kiekį.
2. vartotojai su pilnomis sistemos naudojimo teisėmis (užsakoma pagal poreikį). Preliminarus vartotojų skaičius 36 mėnesiams – 60 vnt.
3. vartotojai su ribotomis sistemos naudojimo teisėmis (12 mėnesių prenumarata). Preliminarus vartotojų skaičius 36 mėnesiams – 2700 vnt.
4. vartotojai su ribotomis sistemos naudojimo teisėmis (užsakoma pagal poreikį). Preliminarus vartotojų skaičius 36 mėnesiams - 300 vnt.
5. Vystymo paslaugos (užsakoma pagal poreikį). Preliminarus valandų kiekis 36 mėnesiams - 1000 val.
6. Mokymų sistemos vartotojams paslaugos (užsakoma pagal poreikį). Preliminarus valandų kiekis 36 mėnesiams - 300 val.
CPO LT neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto poz. nr. 2-6 (imtinai) kiekio arba esant poreikiui gali užsakyti didesnį kiekį.
1. vartotojai su pilnomis sistemos naudojimo teisėmis (12 mėnesių prenumerata). Preliminarus vartotojų skaičius 36 mėnesiams – 300 vnt. CPO LT numato įsigyti ne mažiau kaip 100 vnt. tokio tipo licencijų per visą sutarties galiojimo arba esant poreikiui gali užsakyti didesnį kiekį.
2. vartotojai su pilnomis sistemos naudojimo teisėmis (užsakoma pagal poreikį). Preliminarus vartotojų skaičius 36 mėnesiams – 60 vnt.
3. vartotojai su ribotomis sistemos naudojimo teisėmis (12 mėnesių prenumarata). Preliminarus vartotojų skaičius 36 mėnesiams – 2700 vnt.
4. vartotojai su ribotomis sistemos naudojimo teisėmis (užsakoma pagal poreikį). Preliminarus vartotojų skaičius 36 mėnesiams - 300 vnt.
5. Vystymo paslaugos (užsakoma pagal poreikį). Preliminarus valandų kiekis 36 mėnesiams - 1000 val.
6. Mokymų sistemos vartotojams paslaugos (užsakoma pagal poreikį). Preliminarus valandų kiekis 36 mėnesiams - 300 val.
CPO LT neįsipareigoja nupirkti viso nurodyto poz. nr. 2-6 (imtinai) kiekio arba esant poreikiui gali užsakyti didesnį kiekį.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 450000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
1. Pasiūlymai turi būti teikiami elektroninėmis priemonėmis (CVP IS).
2. Pasiūlymai, pateikti vokuose popierine forma, nebus priimami ir nebus vertinami. Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik tiekėja, kurie yra užsiregistravę CVP IS adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
3. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo nereikalaujama.
2. Pasiūlymai, pateikti vokuose popierine forma, nebus priimami ir nebus vertinami. Elektroninėmis priemonėmis pasiūlymus gali teikti tik tiekėja, kurie yra užsiregistravę CVP IS adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
3. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo nereikalaujama.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Dalyvis kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties specialiosiose ir bendrosiose sąlygose nustatyta delspinigių ir baudos taikymo bei skaičiavimo tvarka. Nutraukus Sutartį dėl Tiekėjo padaryto esminio sutarties pažeidimo, Tiekėjas privalo sumokėti 10 proc. nuo pradinės Sutarties vertės baudą. Jeigu Tiekėjas nevykdo, netinkamai vykdo ar vėluoja vykdyti sutartinius įsipareigojimus per Sutartyje ir (ar) Techninėje specifikacijoje nurodytus terminus, Pirkėjui raštu pareikalavus, Tiekėjas turi sumokėti 0,02 (dviejų šimtųjų) proc. dydžio nuo pradinės Sutarties vertės.
Mokėjimus Pirkėjas privalo įvykdyti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo prekių pristatymo (ar paslaugų suteikimo) ir sąskaitos-faktūros bei kitų privalomų dokumentų pateikimo dienos. Avansiniai mokėjimai tiekėjui nemokami.
Mokėjimus Pirkėjas privalo įvykdyti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo prekių pristatymo (ar paslaugų suteikimo) ir sąskaitos-faktūros bei kitų privalomų dokumentų pateikimo dienos. Avansiniai mokėjimai tiekėjui nemokami.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-13
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-13
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčų nagrinėjimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-10-09
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |