Plačios aprėpties daugiajutiklinės stebėjimo sistemos (WAM) pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Akcinė bendrovė "ORO NAVIGACIJA"
210060460
Balio Karvelio 25, Vilnius
Vilnius
02184
LT
Asmuo ryšiams:
Donaldas Stepuro
Telefonas:
+370 70694548
El. paštas:
stepuro.d@ans.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ans.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6423
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=694866Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=694866&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Oro uostų veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Plačios aprėpties daugiajutiklinės stebėjimo sistemos (WAM) pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
35722000
-
Radarai (įrenginiai)
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkama plačios aprėpties daugiajutiklinė stebėjimo sistema
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 5000000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
48121000
-
Oro eismo valdymo programinės įrangos paketai
50334400
-
Ryšių sistemos priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkama plačios aprėpties daugiajutiklinė stebėjimo sistema kurią sudaro techninė ir programinė įranga bei sistemos įrengimo paslaugos (kurios apima įrengimą, bandymus, mokymus, garantinę priežiūrą). Kartu perkamos 120 mėn. sistemos priežiūros paslaugos, kurios pradedamos teikti pasibaigus sistemos garantinės priežiūros laikotarpiui.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 5000000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
174
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta ne daugiau kaip 90 kalendorinių dienų laikotarpiui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas pateikia užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose.
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjas kartu su pirminiu pasiūlymu privalo pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą, išduotą Perkančiajam subjektui, ne mažesnei kaip 50 000 eur be PVM sumai.
Tiekėjas ne vėliau kaip per 20 kalendorinių dienų nuo sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Perkančiajam subjektui 5 procentų sistemos kainos EUR be PVM, dydžio sutarties įvykdymo užtikrinimą, galiojantį iki sistemos garantijos termino pabaigos ir ne vėliau kaip per 20 kalendorinių dienų nuo sistemos priežiūros paslaugų teikimo pradžios dienos turi pateikti Perkančiajam subjektui 5 procentų nuo sistemos priežiūros paslaugų kainos EUR be PVM dydžio sutarties įvykdymo užtikrinimą, galiojantį iki sistemos priežiūros paslaugų teikimo pabaigos. Sutarties įvykdymo užtikrinimui turi būti pateikiama banko garantija (originalas) arba draudimo bendrovės (laiduotojo) laidavimo raštas.
Tiekėjas ne vėliau kaip per 20 kalendorinių dienų nuo sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Perkančiajam subjektui 5 procentų sistemos kainos EUR be PVM, dydžio sutarties įvykdymo užtikrinimą, galiojantį iki sistemos garantijos termino pabaigos ir ne vėliau kaip per 20 kalendorinių dienų nuo sistemos priežiūros paslaugų teikimo pradžios dienos turi pateikti Perkančiajam subjektui 5 procentų nuo sistemos priežiūros paslaugų kainos EUR be PVM dydžio sutarties įvykdymo užtikrinimą, galiojantį iki sistemos priežiūros paslaugų teikimo pabaigos. Sutarties įvykdymo užtikrinimui turi būti pateikiama banko garantija (originalas) arba draudimo bendrovės (laiduotojo) laidavimo raštas.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties vykdymo sąlygos, įskaitant netesybas, numatytos pagrindinėse sutarties sąlygose (priedas prie specialiųjų pirkimo sąlygų).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-02
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4. papunktį
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |