Plungės miesto viešųjų erdvių, Palankės ir Minijos gatvių skverų, vystymo koncepcijos parengimo paslauga

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams: Daiva Jonauskienė
Telefonas: +370 44873147
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.plunge.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=729265
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Plungės miesto viešųjų erdvių, Palankės ir Minijos gatvių skverų, vystymo koncepcijos parengimo paslauga
Nuorodos numeris:  2023
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71241000  -  Galimybių studijos, konsultavimo paslaugos, analizė
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Parengiama Plungės miesto viešųjų erdvių, Palankės ir Minijos gatvių skverų, vystymo koncepcija (toliau – Koncepcija) ir jai suformuoti išreiškiama urbanistinė idėja pagal priede Nr. 2 „Plungės miesto viešųjų erdvių, Palankės ir Minijos gatvių skverų, vystymo koncepcijos parengimo techninė specifikacija“ nurodytus reikalavimus.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71241000  -  Galimybių studijos, konsultavimo paslaugos, analizė
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vytauto g. 12, Plungė
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkama Koncepcijos parengimo paslauga pagal pateiktą „Plungės miesto viešųjų erdvių, Palankės ir Minijos gatvių skverų, vystymo koncepcijos parengimo techninė specifikacija“ (pirkimo sąlygų 2 priedas).
Pateikiama pilnos apimties (apimtimi ir turiniu) techninės specifikacijos reikalavimus atitinkanti Koncepcija, parengta sklandžia lietuvių kalba, kurioje nėra gramatinių, techninių klaidų, neatitikimų, atskirų Koncepcijos dalių prieštaravimų ir pan., pateikiami sprendiniai ir išvados yra tinkamai išanalizuoti ir pagrįsti argumentais bei aprašyti.
Užsakovui turi būti perduotos parengtos Koncepcijos darbinės failų versijos su neapribota galimybe juos redaguoti: sprendinių planai, gimtuoju programinės įrangos formatu (*.shp *.dgn, *.rvt; *.pln; *.db, arba kt. analogiškais formatais), tekstinės dalys (*.pdf ir *.docx arba kt. analogiškais formatais). Taip pat, perduodama Koncepcijos rengimui naudota medžiaga.
Aprašas spaudai (internetui) – pateikiamas atskirame aplanke – trumpas esamos būklės įvertinimo ir koncepcinių plėtros rekomendacijų aprašas su atskirai pateikta vizualine medžiaga. Šiame aplanke pateikiama pasirinkta grafinė medžiaga (atskiros vizualizacijos ir schemos JPG formatu, ne žemesne nei 300 dpi raiška).
Perkamų paslaugų savybės apibūdintos Techninėje specifikacijoje (pirkimo sąlygų 2 priedas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Gali būti pratęsiama ne ilgiau kaip 3 mėn. Sutarties termino pratęsimo aplinkybės nurodytos sutartyje
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas turi turėti teisę verstis teritorijų planavimo dokumentų rengimo veikla.
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateiki:
1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subrangovas ir ūkio subjektas, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.1)

Informacija apie tam tikrą profesiją

Paslaugą gali teikti tik tam tikros profesijos asmenys
Nurodykite atitinkamą įstatymą ar kitą teisės aktą:  
Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymas
III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas. Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimą (laidavimo sutartį), išduotą draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.) Tiekėjas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo. Jei Tiekėjas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Užtikrinimo suma sudaro 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės (be PVM). Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko ar kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, t. y. apimti Sutarties galiojimo terminą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-10-26
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-10-26
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais Tiekėjų pasiūlymais vyks naudojantis elektroninėmis priemonėmis neanksčiau kaip skelbime apie pirkimą nurodytą datą. Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su pateiktais pasiūlymais, taip pat nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Paslaugų suteikimo terminas 7 mėn. Paslaugų atlikimas išskaidomas į etapus:
- Veikiančių pusių sutelkimas ir Urbanistinės analizės atlikimas – 3 mėn.
- Organizuojamos koncepcijos „dirbtuvės“ – 2 mėn.
- Koncepcijos rengimas (parengiama ir su visuomenė išdiskutuojama urbanistinė idėja) – 2 mėn.
Paslaugų etapų trukmės gali detalizuotis pasirašius sutartį, tačiau bendras paslaugų suteikimo terminas nekeičiamas.
Paslaugų suteikimo terminas gali būti pratęstas ne ilgiau kaip 3 mėn. Pratęsimo aplinkybės nurodytos paslaugų sutarties projekte.
Patvirtinus pateiktus mokėjimo dokumentus atsiskaitoma per 30 (trisdešimt) dienų. Atsiskaitymo tvarka numatyta paslaugų sutarties projekte.
Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į Perkančiąją organizaciją galima ne vėliau kaip prieš 10 dienų iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2023-09-21

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.