Plungės raj. sav., Nausodžio sen. Varkalių k. Pušies g. (PL0576) kapitalinio remonto darbai
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams:
Daiva Jonauskienė
Telefonas:
+370 44873147
El. paštas:
daiva.jonauskiene@plunge.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.plunge.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6512
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=736567Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=736567&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Plungės raj. sav., Nausodžio sen. Varkalių k. Pušies g. (PL0576) kapitalinio remonto darbai
Nuorodos numeris:
2023
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45233142
-
Kelių remonto darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Plungės raj. sav., Nausodžio sen. Varkalių k. Pušies g. (PL0576) kapitalinio remonto darbai, sutvarkant kelio važiuojamąją dalį (atliekant grunto stabilizavimą), įrengiant nuovažas, kelkraščius, drenažą.
Statinio kategorija: nesudėtingasis statinys.
Statybos rūšis – kapitalinis remontas.
Tvarkomos gatvės ilgis – 886 m.
Važiuojamosios dalies plotis – 6,0 m.
Statinio kategorija: nesudėtingasis statinys.
Statybos rūšis – kapitalinis remontas.
Tvarkomos gatvės ilgis – 886 m.
Važiuojamosios dalies plotis – 6,0 m.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
71354300
-
Kadastrinio tyrinėjimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Pušies gatvė,Nausodžio seniūnija, Varkalių k., Plungės r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimas apima:
1) Techniniame darbo projekte Nr. PL20-0238 „Plungės raj. sav., Nausodžio sen. Varkalių k. Pušies g. (PL0576) kapitalinio remonto darbai“ (pirkimo sąlygų 2 priedas) nurodytus darbus;
2) Išpildomosios nuotraukos parengimą (su požeminiais tinklais) ir suderinimą su inžinerinių tinklų savininkais;
3) Išpildomosios dokumentacijos parengimą: atnaujinto kelio ruožo, kuriame buvo vykdomi statybos darbai, žemės sklypo ir statinio kadastrinių matavimų atlikimą;
4) Darbų užbaigimo procedūrai reikiamos dokumentacijos parengimą ir būtinų tyrimų bei matavimų atlikimą, sukėlimą į IS „Infostatyba“ ir patvirtinto statybos užbaigimo dokumento ar dokumentų (akto/deklaracijos) gavimą (įskaitant eksperto pasamdymą deklaracijos tvirtinimo IS „Infostatyba“ ).
1) Techniniame darbo projekte Nr. PL20-0238 „Plungės raj. sav., Nausodžio sen. Varkalių k. Pušies g. (PL0576) kapitalinio remonto darbai“ (pirkimo sąlygų 2 priedas) nurodytus darbus;
2) Išpildomosios nuotraukos parengimą (su požeminiais tinklais) ir suderinimą su inžinerinių tinklų savininkais;
3) Išpildomosios dokumentacijos parengimą: atnaujinto kelio ruožo, kuriame buvo vykdomi statybos darbai, žemės sklypo ir statinio kadastrinių matavimų atlikimą;
4) Darbų užbaigimo procedūrai reikiamos dokumentacijos parengimą ir būtinų tyrimų bei matavimų atlikimą, sukėlimą į IS „Infostatyba“ ir patvirtinto statybos užbaigimo dokumento ar dokumentų (akto/deklaracijos) gavimą (įskaitant eksperto pasamdymą deklaracijos tvirtinimo IS „Infostatyba“ ).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
38
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą EBVPD turi pateiki:
1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subrangovas ir ūkio subjektas, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi.
1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas subrangovas ir ūkio subjektas, kurių pajėgumais Tiekėjas remiasi.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Perkančioji organizacija reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas. Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba laidavimą (laidavimo sutartį), išduotą draudimo bendrovės (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.) Tiekėjas privalo pateikti Perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Perkančiosios organizacijos raštiško kreipimosi į Rangovą tik gavus finansavimą šiam objektui. Užtikrinimo sumą sudaro 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko ar kredito unijos garantijos arba draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki Darbų atlikimo termino pabaigos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-11-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 6
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-11-21
Vietos laikas:
10:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pirminis susipažinimas su CVP IS priemonėmis pateiktais Tiekėjų pasiūlymais vyks naudojantis elektroninėmis priemonėmis neanksčiau kaip skelbime apie pirkimą nurodytą datą. Tiekėjai nedalyvauja susipažinime su pateiktais pasiūlymais, taip pat nedalyvauja Komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Sutartis įsigalioja Sutarties Šalims pasirašius Sutartį ir Rangovui pateikus tinkamą Sutarties įvykdymo užtikrinimą ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Perkančiosios organizacijos raštiško kreipimosi į Rangovą gavus finansavimą objektui.
Iki 2024 m. balandžio 30 d. negavus finansavo objektui, sutartis neįsigalios ir pirkimo procedūros bus nutrauktos.
Vykdant pirkimo sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Perkančioji organizacija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasi informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus atvejus, kai mobilizacijos, karo ir nepaprastosios padėties atveju yra CVP IS ar informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas perkančiosios organizacijos ir tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šiomis sistemomis.
Susitikimai dėl pirkimo objekto apžiūros nebus rengiami. Tiekėjai gali savarankiškai apžiūrėti darbų atlikimo vietą. Apžiūros metu iškilusius klausimus tiekėjai turi pateikti CVP IS priemonėmis Pirkimo sąlygų VIII skyriuje nustatyta tvarka.
Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į Perkančiąją organizaciją galima nevėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
Iki 2024 m. balandžio 30 d. negavus finansavo objektui, sutartis neįsigalios ir pirkimo procedūros bus nutrauktos.
Vykdant pirkimo sutartį, sąskaitos faktūros teikiamos tik elektroniniu būdu. Perkančioji organizacija elektronines sąskaitas faktūras priima ir apdoroja naudodamasi informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis, išskyrus atvejus, kai mobilizacijos, karo ir nepaprastosios padėties atveju yra CVP IS ar informacinės sistemos „E. sąskaita“ pažeidimų, dėl kurių negalimas perkančiosios organizacijos ir tiekėjo bendravimas ir keitimasis informacija naudojantis šiomis sistemomis.
Susitikimai dėl pirkimo objekto apžiūros nebus rengiami. Tiekėjai gali savarankiškai apžiūrėti darbų atlikimo vietą. Apžiūros metu iškilusius klausimus tiekėjai turi pateikti CVP IS priemonėmis Pirkimo sąlygų VIII skyriuje nustatyta tvarka.
Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo ar kreiptis dėl papildomos informacijos susijusios su pirkimo dokumentais į Perkančiąją organizaciją galima nevėliau kaip prieš 6 dienas iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas:
+370 46390960
Interneto adresas:
http://www.klat.lt/lt/klaipedos-apygardos-teismas.html
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-11-03
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |