Penktadienis, lapkričio 15 d.

Plungės rajono savivaldybės teritorijos bendrojo plano keitimo paslauga

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Plungės rajono savivaldybės administracija
188714469
Vytauto g. 12
Plungė
90123
LT
Asmuo ryšiams: Vaida Burčikienė
Telefonas: +370 44873162
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.plunge.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=622658
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Plungės rajono savivaldybės teritorijos bendrojo plano keitimo paslauga
Nuorodos numeris:  2022
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71240000  -  Architektūros, inžinerijos ir planavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Plungės rajono savivaldybės teritorijos bendrojo plano keitimas, perkamos paslaugos privalo būti teikiamos vadovaujantis dokumentais, kurie patalpinti Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo dokumentų rengimo ir teritorijų planavimo proceso valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje (TPDRIS). TPD numeris K-RJ-68-22-16.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 89032.23  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71240000  -  Architektūros, inžinerijos ir planavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Vytauto g. 12, Plungė.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Bendrojo plano keitimo rengėjas pateikia Bendrojo plano keitimo koncepciją (tekstinę ir grafinę dalis) – 3 (tris) egzempliorius bylose ir 3 (tris) egzempliorius skaitmeniniu formatu.
Bendrojo plano keitimo rengėjas pateikia visos apimties Bendrojo plano keitimo dokumentaciją (tekstinę ir grafinę dalis) – 3 (tris) egzemplioriai bylose ir 3 (tris) egzemplioriai skaitmeniniu formatu (duomenys pateikiami Esri SHP formatu, ESRI File geodatabase (*gdb) duomenų bazės struktūra, visi brėžiniai turi būti pateikti Esri Arcgis MXD ir *.pdf formatu).
Bendrojo plano keitimo erdviniai duomenys (GIS) parengiami vadovaujantis Teritorijų planavimo erdvinių duomenų specifikacija.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 89032.23  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 19
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, kartu su pasiūlymu užpildytą ir pasirašytą EBVPD turi pateikti:
1. pasiūlymą pateikęs Tiekėjas;
2. kiekvienas Tiekėjų grupės partneris, jei pasiūlymą pateikia Tiekėjų grupė;
3. kiekvienas ūkio subjektas (trečiasis asmuo), kurio pajėgumais t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, Tiekėjas remiasi.
4. kiekvienas subtiekėjas, kurio pajėgumais t. y. siekdamas atitikti kvalifikacijos reikalavimus, Tiekėjas remiasi.
Tiekėjas ir/arba Tiekėjų grupės partneriai kartu ir/arba subtiekėjai ir/arba kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi Tiekėjas turi teisę verstis teritorijų planavimo veikla, kuri reikalinga pirkimo sutarčiai įvykdyti.
Pateikiama:
• Lietuvos Respublikoje registruoto Tiekėjo (juridinio asmens) Lietuvos Respublikos juridinių asmenų registro išplėstinio išrašo kopija ar įstatų (aktualios įstatų redakcijos) atitinkamos dalies kopija;
• Tiekėjo (fizinio asmens) teisę verstis teritorijų planavimo veikla patvirtinančių dokumentų (pavyzdžiui, verslo liudijimo) ar kitų dokumentų, kuriuose būtų nurodyta Tiekėjo vykdoma veikla, kopijos;
• užsienio šalies Tiekėjo teisę verstis teritorijų planavimo veikla patvirtinančių dokumentų (atitinkamos užsienio šalies institucijos (profesinių ar veiklos tvarkytojų, valstybės įgaliotų institucijų, kaip yra nustatyta toje valstybėje, kurioje Tiekėjas registruotas) išduotų dokumentų ar priesaikos deklaracijos, liudijančios Tiekėjo teisę verstis teritorijų planavimo veikla) kopijos.
CVP IS priemonėmis pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Netaikoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimą (banko garantiją, išduotą banko ar kitos kredito įstaigos ar laidavimą (laidavimo sutartį), išduotą draudimo bendrovės Tiekėjas privalo pateikti Užsakovui ne vėliau kaip per 10 d. d. nuo Sutarties pasirašymo. Jei Tiekėjas per šį laikotarpį Sutarties įvykdymo užtikrinimo nepateikia, laikoma, kad Tiekėjas atsisakė sudaryti Sutartį. Užtikrinimo suma sudaro ne mažiau kaip 5 proc. nuo pradinės sutarties vertės be PVM. Sutarties įvykdymo užtikrinimas įsigalioja banko ar kredito unijos garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo rašto išdavimo dieną ir turi galioti iki visiško sutartinių įsipareigojimų įvykdymo, t.y. apimti Sutarties galiojimo terminą.
Jeigu Tiekėjas pateikia draudimo bendrovės išduotą sutarties sąlygų įvykdymo užtikrinimo laidavimo draudimo raštą, tai kartu su šiuo laidavimo draudimo raštu Tiekėjas turi pateikti ir draudimo liudijimo originalą ir mokestinio pavedimo kopiją, kad draudimo įmoka už išduotą laidavimo draudimo raštą yra sumokėta.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-04
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-04
Vietos laikas:  09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) Tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos Tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius Tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Teikti pasiūlymus dėl pirkimo dokumentų patikslinimų ir kreiptis dėl pirkimo dokumentų paaiškinimo į Perkančiąją organizaciją galima ne vėliau kaip prieš 10 dienų iki pasiūlymų pateikimo dienos.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960
Interneto adresas: https://klat.teismas.lt/

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-02-28
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.