Poliklinikos patalpų paprastojo remonto (pritaikant patalpas oftalmologinių paslaugų teikimui) darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Šeškinės poliklinika
124245660
Šeškinės g. 24
Vilnius
07156
LT
Asmuo ryšiams:
Marytė Venskutė
Telefonas:
+370 52502078
El. paštas:
maryte.venskute@poliklinika.lt
Faksas:
+370 52502022
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.poliklinika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6640
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=626098Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=626098&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Poliklinikos patalpų paprastojo remonto (pritaikant patalpas oftalmologinių paslaugų teikimui) darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Remonto darbų metu planuojama pakeisti vidinį patalpų išplanavimą, pritaikant jas oftalmologinių paslaugų teikimui. Planuojama įrengti keturis gydytojų oftalmologų kabinetus, procedūrinį kabinetą, du diagnostikos kabinetus, slaugytojų postą, OCT kabinetą, perimetrijos kabinetą, suremontuoti pagalbines patalpas, įrengiant personalo poilsio kambarį, sanitarinius mazgus, suremontuoti šalia remontuojamų patalpų esantį koridorių. Viso remontuojamų patalpų plotas yra apie 340 m².
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 150000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45453100
-
Atnaujinimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šeškinės g. 24, LT-07156 Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Remonto darbų metu planuojama pakeisti vidinį patalpų išplanavimą, pritaikant jas oftalmologinių paslaugų teikimui. Planuojama įrengti keturis gydytojų oftalmologų kabinetus, procedūrinį kabinetą, du diagnostikos kabinetus, slaugytojų postą, OCT kabinetą, perimetrijos kabinetą, suremontuoti pagalbines patalpas, įrengiant personalo poilsio kambarį, sanitarinius mazgus, suremontuoti šalia remontuojamų patalpų esantį koridorių. Viso remontuojamų patalpų plotas yra apie 340 m².
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 150000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
3
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą ir pasirašytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD) pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. Perkančioji organizacija pirmiausia įvertins dalyvių pateiktus EBVPD, pasiūlymus, po to tikrins, ar nėra ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus ir, jeigu taikytina, ar tiekėjas laikosi kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų. Visus dokumentus, patvirtinančius pašalinimo pagrindų nebuvimą, turės pateikti tik galimas pirkimo laimėtojas.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Perkančioji organizacija už faktiškai atliktus darbus atsiskaito su Tiekėju per 30 kalendorinių dienų nuo Tiekėjo Perkančiajai organizacijai pateiktų tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos. Sąskaitos faktūros privalo būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ .
2. Jeigu Tiekėjas vėluoja atlikti darbus ar darbų grupę pagal pateiktą darbų vykdymo grafiką ir nepateikia Perkančiajai organizacijai pagrįstų įrodymų, pateisinančių vėlavimo, tai Perkančioji organizacija gali reikalauti iš Tiekėjo 5 000 Eur baudos ir dėl vėlavimo skaičiuoti 0,02 proc. dydžio nuo Sutarties kainos delspinigius.
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdas yra banko suteikta garantija (pagal LR civilinio kodekso 6.93 str.) arba draudimo bendrovės laidavimas (laidavimo sutartis (pagal LR civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.). Užtikrinimo suma – 10 000 Eur. Sutarties įvykdymo užtikrinimą Tiekėjas privalo pateikti Perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 5 d. d. nuo Sutarties pasirašymo.
2. Jeigu Tiekėjas vėluoja atlikti darbus ar darbų grupę pagal pateiktą darbų vykdymo grafiką ir nepateikia Perkančiajai organizacijai pagrįstų įrodymų, pateisinančių vėlavimo, tai Perkančioji organizacija gali reikalauti iš Tiekėjo 5 000 Eur baudos ir dėl vėlavimo skaičiuoti 0,02 proc. dydžio nuo Sutarties kainos delspinigius.
3. Sutarties įvykdymo užtikrinimo būdas yra banko suteikta garantija (pagal LR civilinio kodekso 6.93 str.) arba draudimo bendrovės laidavimas (laidavimo sutartis (pagal LR civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.). Užtikrinimo suma – 10 000 Eur. Sutarties įvykdymo užtikrinimą Tiekėjas privalo pateikti Perkančiajai organizacijai ne vėliau kaip per 5 d. d. nuo Sutarties pasirašymo.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-28
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-28
Vietos laikas:
08:45
Vieta:
VšĮ Šeškinės poliklinika, Šeškinės g. 24, LT-07156 Vilnius
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis, tiekėjai ar jų įgalioti asmenys susipažinimo procedūroje su elektroninėmis priemonėmis gautais pasiūlymais nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
1. Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas 3 000,00 Eur (trijų tūkstančių eurų 00 ct) suma.
2. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo būdas yra banko suteikta banko garantija (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba draudimo bendrovės laidavimas (laidavimo sutartis ) (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.).
2. Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo būdas yra banko suteikta banko garantija (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.93 str.) arba draudimo bendrovės laidavimas (laidavimo sutartis ) (pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.76 ir 6.77 str.).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-17
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |