(PPP 1.035) Chemikalų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Valstybinis mokslinių tyrimų institutas Fizinių ir technologijos mokslų centras
302496128
Savanorių pr. 231
Vilnius
02300
LT
Asmuo ryšiams:
Laima Burneikaitė
Telefonas:
+370 52649361
El. paštas:
laima.burneikaite@ftmc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.ftmc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/15683
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=637800Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=637800&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Moksliniai tyrimai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
(PPP 1.035) Chemikalų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
24310000
-
Baziniai neorganiniai chemikalai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Chemikalų pirkimas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
24310000
-
Baziniai neorganiniai chemikalai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Savanorių pr. 231 Vilnius
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Chemikalų pirkimas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
„Lazerinių technologijų kompetencijos centras FTMC“ (LATEKOC)“. Proj. Nr. 01.2.2-CPVA-K-703-03-0013
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Kartu su pasiūlymu privaloma pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD), pakeičiantį kompetetingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinantį, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų. Pašalinimo pagrindai nurodyti EBVPD formoje pateiktoje kartu su pirkimo dokumentais.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pardavėjas Sutarties įvykdymą užtikrina 5 % dydžio nuo bendros Sutarties sumos bauda.
Už kokybišką, techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančią pristatytą ir priimtą Prekę Pirkėjas atsiskaitys per 60 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. Vadovaujantis mokėjimų, atliekamų pagal komercines sutartis, vėlavimo prevencijos įstatymo 5 str. 3 d. nustatytas 60 d. atsiskaitymo terminas yra objektyviai pagrįstas, nes pirkimas vykdomas pagal projektą finansuojamą ES lėšomis ir įgyvendinančioji institucija 30 d. tikrina išlaidų tinkamumą finansuoti. Pirkėjas, gavęs finansavimą, atsiskaito su Pardavėju ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo projekto finansavimo lėšų gavimo iš Įgyvendinančios institucijos dienos, bet ne vėliau kaip per 60 d. nuo perdavimo-priėmimo ir instaliavimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą PVM sąskaitą faktūrą.
Už kokybišką, techninės specifikacijos reikalavimus atitinkančią pristatytą ir priimtą Prekę Pirkėjas atsiskaitys per 60 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. Vadovaujantis mokėjimų, atliekamų pagal komercines sutartis, vėlavimo prevencijos įstatymo 5 str. 3 d. nustatytas 60 d. atsiskaitymo terminas yra objektyviai pagrįstas, nes pirkimas vykdomas pagal projektą finansuojamą ES lėšomis ir įgyvendinančioji institucija 30 d. tikrina išlaidų tinkamumą finansuoti. Pirkėjas, gavęs finansavimą, atsiskaito su Pardavėju ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo projekto finansavimo lėšų gavimo iš Įgyvendinančios institucijos dienos, bet ne vėliau kaip per 60 d. nuo perdavimo-priėmimo ir instaliavimo akto pasirašymo dienos pagal pateiktą PVM sąskaitą faktūrą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-23
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-23
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |