Praktinio moksleivių verslumo ugdymo programos įgyvendinimo Lietuvos mokyklose (9-12 kl.) paslaugos
Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys
Skelbimas apie pirkimą
Paslaugos
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Inovacijų agentūra
125447177
Juozo Balčikonio g. 3, Vilnius
Vilnius
08247
LT
Asmuo ryšiams:
Gintarė Kanišauskaitė
Telefonas:
+370 69007255
El. paštas:
g.kanisauskaite@inovacijuagentura.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.inovacijuagentura.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5759
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=696611Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=696611&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Technologijų ir inovacijų sričių plėtra; palankios aplinkos verslui kūrimas; verslumo skatinimas; smulkiojo ir vidutinio verslo plėtra; eksporto skatinimas ir verslo tarptautiškumo plėtra
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Praktinio moksleivių verslumo ugdymo programos įgyvendinimo Lietuvos mokyklose (9-12 kl.) paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
80590000
-
Mokymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Integruotos praktinio verslumo ugdymo programos (toliau – Programa) (9-12 kl. mokiniams) įgyvendinimas Lietuvos mokyklose. Šiuo pirkimu siekiamą įsigyti Paslaugą sudaro išvardintų komponentų visuma:
1. Sukurtos Programos pritaikymas Lietuvos mokyklų kontekstui;
2. Programos savarankiškas įgyvendinimas Lietuvos mokyklose, išlaikant atskaitingumą Perkančiajai organizacijai;
3. Įgyvendintos Programos ir pasiektų rezultatų apžvalgos, pagrįstų ir konkrečių siūlymų, kurie būtų naudingi bei ateityje galėtų būti įtraukti į Lietuvos ugdymo sistemą, siekiant stiprinti jaunimo verslumo įgūdžius ir kompetencijas, pristatymas Perkančiajai organizacijai.
1. Sukurtos Programos pritaikymas Lietuvos mokyklų kontekstui;
2. Programos savarankiškas įgyvendinimas Lietuvos mokyklose, išlaikant atskaitingumą Perkančiajai organizacijai;
3. Įgyvendintos Programos ir pasiektų rezultatų apžvalgos, pagrįstų ir konkrečių siūlymų, kurie būtų naudingi bei ateityje galėtų būti įtraukti į Lietuvos ugdymo sistemą, siekiant stiprinti jaunimo verslumo įgūdžius ir kompetencijas, pristatymas Perkančiajai organizacijai.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 1214876.03
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
80590000
-
Mokymo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Išsamus Paslaugų aprašymas, apimtis ir reikalavimai Pirkimo objektui nustatyti Pirkimo sąlygų 1 priede "Techninė specifikacija"
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 1214876.03
EUR
II.2.7)
Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė
Pabaiga:
2025-12-31
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti privalomų tiekėjų pašalinimo pagrindų, atitikti minimalius kvalifikacijos reikalavimus, reikalavimus dėl aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi. Daugiau informacijos Pirkimo sąlygų prieduose "Pirkimo sąlygų 2 priedas. Tiekėjų pašalinimo pagrindai" ir "Pirkimo sąlygų 3 priedas. Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai ir reikalaujami kokybės bei aplinkos apsaugos vadybos sistemų standartai"
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
- Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas neatšaukiamu ir besąlygišku sutarties įvykdymo užtikrinimu. Šios sutarties įvykdymas turi būti užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 3 (trys) procentai nuo Pasiūlyme nurodytos pasiūlymo kainos 1 (vieneriems) metams be PVM;
- Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais dėl Pirkėjo kaltės, Paslaugų teikėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,04 proc. delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Sutarties vykdymo sąlygų reikalavimai nustatyti Pirkimo sąlygų priede "Pirkimo sąlygų 7 priedas. Sutarties projektas"
- Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais dėl Pirkėjo kaltės, Paslaugų teikėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,04 proc. delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Sutarties vykdymo sąlygų reikalavimai nustatyti Pirkimo sąlygų priede "Pirkimo sąlygų 7 priedas. Sutarties projektas"
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros forma
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas
Data:
2023-04-24
Vietos laikas:
09:15
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
VI dalis: Papildoma informacija
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)