Trečiadienis, gruodžio 17 d.

Praktinio moksleivių verslumo ugdymo programos įgyvendinimo Lietuvos mokyklose (9-12 kl.) paslaugos

Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys

Skelbimas apie pirkimą

Paslaugos

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Inovacijų agentūra
125447177
Juozo Balčikonio g. 3, Vilnius
Vilnius
08247
LT
Asmuo ryšiams: Gintarė Kanišauskaitė
Telefonas: +370 69007255
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://www.inovacijuagentura.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=696611
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Kita veikla:  Technologijų ir inovacijų sričių plėtra; palankios aplinkos verslui kūrimas; verslumo skatinimas; smulkiojo ir vidutinio verslo plėtra; eksporto skatinimas ir verslo tarptautiškumo plėtra

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Praktinio moksleivių verslumo ugdymo programos įgyvendinimo Lietuvos mokyklose (9-12 kl.) paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

80590000  -  Mokymo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Integruotos praktinio verslumo ugdymo programos (toliau – Programa) (9-12 kl. mokiniams) įgyvendinimas Lietuvos mokyklose. Šiuo pirkimu siekiamą įsigyti Paslaugą sudaro išvardintų komponentų visuma:
1. Sukurtos Programos pritaikymas Lietuvos mokyklų kontekstui;
2. Programos savarankiškas įgyvendinimas Lietuvos mokyklose, išlaikant atskaitingumą Perkančiajai organizacijai;
3. Įgyvendintos Programos ir pasiektų rezultatų apžvalgos, pagrįstų ir konkrečių siūlymų, kurie būtų naudingi bei ateityje galėtų būti įtraukti į Lietuvos ugdymo sistemą, siekiant stiprinti jaunimo verslumo įgūdžius ir kompetencijas, pristatymas Perkančiajai organizacijai.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 1214876.03  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

80590000  -  Mokymo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Išsamus Paslaugų aprašymas, apimtis ir reikalavimai Pirkimo objektui nustatyti Pirkimo sąlygų 1 priede "Techninė specifikacija"
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 1214876.03  EUR
II.2.7)

Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė

Pabaiga: 2025-12-31
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.4)

Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai

Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Tiekėjai, dalyvaujantys pirkime, turi neturėti privalomų tiekėjų pašalinimo pagrindų, atitikti minimalius kvalifikacijos reikalavimus, reikalavimus dėl aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi. Daugiau informacijos Pirkimo sąlygų prieduose "Pirkimo sąlygų 2 priedas. Tiekėjų pašalinimo pagrindai" ir "Pirkimo sąlygų 3 priedas. Tiekėjų kvalifikacijos reikalavimai ir reikalaujami kokybės bei aplinkos apsaugos vadybos sistemų standartai"
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

- Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas neatšaukiamu ir besąlygišku sutarties įvykdymo užtikrinimu. Šios sutarties įvykdymas turi būti užtikrinamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantija arba draudimo bendrovės laidavimo raštu. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 3 (trys) procentai nuo Pasiūlyme nurodytos pasiūlymo kainos 1 (vieneriems) metams be PVM;
- Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais dėl Pirkėjo kaltės, Paslaugų teikėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Paslaugų teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,04 proc. delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną.
Sutarties vykdymo sąlygų reikalavimai nustatyti Pirkimo sąlygų priede "Pirkimo sąlygų 7 priedas. Sutarties projektas"

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros forma

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas

Data:  2023-04-24
Vietos laikas:  09:15
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-03-20

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.