Privataus subjekto atranka Šilutės rajono visuomeninių pastatų modernizavimo ir eksploatavimo paslaugoms teikti
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams:
Eglė Limbienė
Telefonas:
+370 44179244
El. paštas:
egle.limbiene@silute.lt
Faksas:
+370 44151517
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.silute.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6773
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=639419Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=639419&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Privataus subjekto atranka Šilutės rajono visuomeninių pastatų modernizavimo ir eksploatavimo paslaugoms teikti
Nuorodos numeris:
2022
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79993000
-
Pastatų ir įrangos valdymo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Projekto įgyvendinimo uždavinys yra padidinti energijos vartojimo efektyvumą ir sumažinti metines šilumos energijos šildymui sąnaudas užtikrinant viešiesiems pastatams taikomas higienos normas Šilutės lopšeliuose–darželiuose „Ąžuoliukas“ ir „Gintarėlis“, Švėkšnos lopšelyje–darželyje, Pamario, Kintų, Saugų Jurgio Mikšo, Usėnų, Vilkyčių pagrindinėse mokyklose, Šilutės rajono savivaldybės administracijoje, Šilutės ligoninėje ir Šilutės pirminės sveikatos priežiūros centre.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45210000
-
Pastatų statybos darbai
71220000
-
Architektūrinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT023 -
Klaipėdos apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šilutės r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Modernizavimo ir eksploatavimo paslaugos apima:
1. Modernizavimo priemonių įdiegimą Pastatuose, atliekant Investicijas ir užtikrinant ne mažesnės kaip C Pastato energinio naudingumo klasės pasiekimą;
2. Pastatų vidaus patalpų ir lauko lempų (išskyrus veikiančias LED) pakeitimą LED lempomis ir Pastatų apšvietimo sistemų eksploatavimą (šviestuvų veikimą) Garantinio termino metu;
3. Pastatuose (arba Pastatų atskirose patalpose) įrengti ir (arba) modernizuoti esamą mechaninę vėdinimo sistemą įrengiant rekuperaciją;
4. Šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojo funkcijų Pastatuose atlikimą;
5. Statinio techninio prižiūrėtojo funkcijų Pastatuose atlikimą;
6. Šilumos Pastatų šildymui suvartojimo ir Pastato patalpų mikroklimato sąlygų palaikymo stebėsenos sistemos įrengimas;
7. Šilumos suvartojimo Pastatų šildymui ir išmatuotų mikroklimato sąlygų monitoringo ataskaitų, kurias turi patvirtinti auditoriaus kvalifikacinį atestatą atlikti energijos vartojimo auditą pastatuose turintis asmuo, parengimas;
8. Statinių elementų, kurie renovuoti teikiant Modernizavimo ir eksploatavimo paslaugas, atitikties Esminiams statinio reikalavimams užtikrinimą Sutarties galiojimo termino metu;
9. Statinių elementų, kurie nebuvo renovuoti teikiant Modernizavimo ir eksploatavimo paslaugas, būklės, užfiksuotos Statinių elementų perėmimo akte, palaikymą Sutarties galiojimo termino metu, atsižvelgiant į Esminius statinio reikalavimus;
10. Visus kitus atliktinus darbus, veiksmus, teiktinas paslaugas, reikalingus Projektui įgyvendinti pagal Sąlygų, Galutinio pasiūlymo, Techninės specifikacijos, Sutarties reikalavimus.
1. Modernizavimo priemonių įdiegimą Pastatuose, atliekant Investicijas ir užtikrinant ne mažesnės kaip C Pastato energinio naudingumo klasės pasiekimą;
2. Pastatų vidaus patalpų ir lauko lempų (išskyrus veikiančias LED) pakeitimą LED lempomis ir Pastatų apšvietimo sistemų eksploatavimą (šviestuvų veikimą) Garantinio termino metu;
3. Pastatuose (arba Pastatų atskirose patalpose) įrengti ir (arba) modernizuoti esamą mechaninę vėdinimo sistemą įrengiant rekuperaciją;
4. Šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojo funkcijų Pastatuose atlikimą;
5. Statinio techninio prižiūrėtojo funkcijų Pastatuose atlikimą;
6. Šilumos Pastatų šildymui suvartojimo ir Pastato patalpų mikroklimato sąlygų palaikymo stebėsenos sistemos įrengimas;
7. Šilumos suvartojimo Pastatų šildymui ir išmatuotų mikroklimato sąlygų monitoringo ataskaitų, kurias turi patvirtinti auditoriaus kvalifikacinį atestatą atlikti energijos vartojimo auditą pastatuose turintis asmuo, parengimas;
8. Statinių elementų, kurie renovuoti teikiant Modernizavimo ir eksploatavimo paslaugas, atitikties Esminiams statinio reikalavimams užtikrinimą Sutarties galiojimo termino metu;
9. Statinių elementų, kurie nebuvo renovuoti teikiant Modernizavimo ir eksploatavimo paslaugas, būklės, užfiksuotos Statinių elementų perėmimo akte, palaikymą Sutarties galiojimo termino metu, atsižvelgiant į Esminius statinio reikalavimus;
10. Visus kitus atliktinus darbus, veiksmus, teiktinas paslaugas, reikalingus Projektui įgyvendinti pagal Sąlygų, Galutinio pasiūlymo, Techninės specifikacijos, Sutarties reikalavimus.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
216
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Investicijos į Modernizavimo priemones privalės visa apimtimi būti atliktos ne vėliau kaip per 36 (trisdešimt šešis) mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo ar per kitą trumpesnį Galutiniame pasiūlyme Privataus subjekto nurodytą terminą.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Už tinkamai suteiktas Modernizavimo ir eksploatavimo paslaugas Privačiam subjektui Valdžios subjektas moka Metinį atlyginimą. Valdžios subjektas Metinio atlyginimo mėnesinę dalį į Privataus subjekto nurodytą sąskaitą banke pagal Suteiktų paslaugų perdavimo–priėmimo aktą ir jo pagrindu pateiktą sąskaitą-faktūrą privalo sumokėti per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
Privataus subjekto prievolių pagal Sutartį įvykdymas yra užtikrinamas 5% (penki procentai) Investicijų dydžio. Prievolių įvykdymas turi būti nepertraukiamai užtikrintas 18 (aštuoniolika) kalendorinių metų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Privatus subjektas privalo apdrausti Pastatus maksimalaus dydžio jų atkuriamosios vertės draudimu nuo visų galimų rizikos atvejų ne mažesnei kaip Investicijų sumai. Privatus subjektas taip pat privalo savo civilinę atsakomybę apdrausti rangovo civilinės atsakomybės draudimu ne mažesnei nei 200,000.00 (du šimtai tūkstančių) eurų draudimo sumai.
Privataus subjekto prievolių pagal Sutartį įvykdymas yra užtikrinamas 5% (penki procentai) Investicijų dydžio. Prievolių įvykdymas turi būti nepertraukiamai užtikrintas 18 (aštuoniolika) kalendorinių metų nuo Sutarties įsigaliojimo dienos.
Privatus subjektas privalo apdrausti Pastatus maksimalaus dydžio jų atkuriamosios vertės draudimu nuo visų galimų rizikos atvejų ne mažesnei kaip Investicijų sumai. Privatus subjektas taip pat privalo savo civilinę atsakomybę apdrausti rangovo civilinės atsakomybės draudimu ne mažesnei nei 200,000.00 (du šimtai tūkstančių) eurų draudimo sumai.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Konkurso procedūra su derybomis
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-30
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 6
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pasiūlymas turi būti pateikiamas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt. Visi Dalyviai kartu su Galutiniu pasiūlymu privalo pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą 50,000.00 eurų sumai.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-26
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |