Penktadienis, lapkričio 15 d.

Programinės įrangos MyLOBster eksploatavimo, priežiūros, tobulinimo ir konsultavimo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Jonavos rajono savivaldybės administracija
188769070
Žeimių g. 13
Jonava
55158
LT
Asmuo ryšiams: Monika Zaleckytė
Telefonas: +370 34947562
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.jonava.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=623282
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Programinės įrangos MyLOBster eksploatavimo, priežiūros, tobulinimo ir konsultavimo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72210000  -  Programavimo paslaugos, susijusios su programinės įrangos produktų paketais
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – Programinės įrangos MyLOBster eksploatavimo, priežiūros, tobulinimo ir konsultavimo paslaugos. Pirkimo objektas neskaidomas į atskiras pirkimo objekto dalis, todėl pasiūlymai turi būti teikiami tik visai pirkimo apimčiai. Alternatyvių pasiūlymų pateikti negalima. Perkančioji organizacija perka Programos eksploatavimo, priežiūros, tobulinimo ir konsultavimo Paslaugas, kurios turi būti suderintos ir tinkančios Perkančiosios organizacijos turimai finansų ir apskaitos valdymo, strateginio veiklos planavimo ir optimizavimo programinei įrangai “MyLOBster”, atitinkančiai viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartą (VSAFAS). Paslaugos pradedamos teikti ne anksčiau nei 2022-04-01 ir teikiamos 12 mėnesių, darbo dienomis nuo 8 val. iki 17 val. Tiekėjui vykdant įsipareigojimus bei kokybiškai teikiant sutartyje numatytas Paslaugas bei neatsiradus finansavimo trukdžiams, šalių susitarimu sutartis gali būti pratęsta 1 kartą 12 mėnesių laikotarpiui.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 40000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72210000  -  Programavimo paslaugos, susijusios su programinės įrangos produktų paketais
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Jonavos rajonas
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Programinės įrangos MyLOBster (toliau – Programa) eksploatavimo, priežiūros, tobulinimo ir konsultavimo paslaugos (toliau – Paslaugos). Pirkimo objektas neskaidomas į atskiras pirkimo objekto dalis, todėl pasiūlymai turi būti teikiami tik visai pirkimo apimčiai. Alternatyvių pasiūlymų pateikti negalima. Tiekėjui pateikus alternatyvų pasiūlymą, jo pasiūlymas ir alternatyvus pasiūlymas (alternatyvūs pasiūlymai) bus atmesti. Perkančioji organizacija perka Programos eksploatavimo, priežiūros, tobulinimo ir konsultavimo Paslaugas, kurios turi būti suderintos ir tinkančios Perkančiosios organizacijos turimai finansų ir apskaitos valdymo, strateginio veiklos planavimo ir optimizavimo programinei įrangai “MyLOBster”, atitinkančiai viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartą (VSAFAS). Paslaugos pradedamos teikti ne anksčiau nei 2022-04-01 ir teikiamos 12 mėnesių. Tiekėjui vykdant įsipareigojimus bei kokybiškai teikiant sutartyje numatytas Paslaugas bei neatsiradus finansavimo trukdžiams, šalių susitarimu sutartis gali būti pratęsta 1 kartą 12 mėnesių laikotarpiui.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 40000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Tiekėjui vykdant įsipareigojimus bei kokybiškai teikiant sutartyje numatytas Paslaugas bei neatsiradus finansavimo trukdžiams, šalių susitarimu sutartis gali būti pratęsta 1 kartą 12 mėnesių laikotarpiui.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimas vykdomas elektroninėmis priemonėmis, visa dokumentacija skelbiama CVP IS.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
1) Tiekėjas per paskutinius 3 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos yra sėkmingai įvykdęs vieną ar kelias programinės įrangos eksploatavimo, priežiūros, tobulinimo ir konsultavimo Paslaugų sutartį (-is), kurių bendra vertė ne mažesnė kaip 20 000,00 Eur be PVM ir svarbiausių Paslaugų suteikimas ir galutiniai rezultatai buvo tinkami. Jei tiekėjas teikia informaciją apie vykdomą (-as) sutartį (-is), laikoma, kad jo patirtis atitinka keliamą reikalavimą, jei vykdomos (-ų) sutarties (-ių) įvykdytos dalies vertė per pastaruosius 3 metus arba per laiką nuo tiekėjo įregistravimo dienos (jei tiekėjas veiklą vykdo mažiau nei 3 metus) yra ne mažesnė nei 20 000,00 EUR be PVM. Pateikiama: Užpildytas per paskutinius 3 metus iki pasiūlymo pateikimo termino pabaigos suteiktų/teikiamų Paslaugų sąrašas (konkurso sąlygų 7 priedas) kartu su užsakovų (tiek viešųjų, tiek privačiųjų) pažymomis apie tai, kad svarbiausių paslaugų teikimas/suteikimas ir galutiniai rezultatai buvo tinkami. Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos.
2) Tiekėjas turi ne mažiau kaip vieną programuotoją, kuris yra įgijęs aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą informacinių technologijų arba matematikos, arba inžinerijos srityje ir turi patirties ne mažiau kaip 1 (viename) įgyvendintame projekte teikiant programavimo paslaugas, susijusias su mokesčių administravimu ir optimizavimo sistemos programine įranga, atitinkančia viešojo sektoriaus apskaitos standartus. Pateikiama: siūlomų specialistų sąrašas, kuriame nurodomi specialistų vardai, pavardės, santykių su tiekėju forma ir pareigos, kurioms siūlomas specialistas (konkurso sąlygų 5 priedas); diplomų, pažymėjimų ar kitų dokumentų kopijos; siūlomo specialisto darbo patirties aprašymas, kuriame būtų informacija apie siūlomo specialisto patirtį teikiant programavimo paslaugas, susijusias su mokesčių administravimu ir optimizavimo sistemos programine įranga, atitinkančia viešojo sektoriaus apskaitos standartus.
Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos.
3) Tiekėjas turi ne mažiau kaip vieną programinės įrangos veiklos konsultantą, kuris yra įgijęs aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą informacinių technologijų arba matematikos, arba inžinerijos srityje ir turi patirties dirbant ir/ar konsultuojant „MyLOBster“ arba kitos lygiavertės programos klausimais. Pateikiama: siūlomų specialistų sąrašas, kuriame nurodomi specialistų vardai, pavardės, santykių su tiekėjų forma ir pareigos, kurioms siūlomas specialistas (konkurso sąlygų 5 priedas); diplomų, pažymėjimų ar kitų dokumentų kopijos; siūlomo specialisto darbo patirties aprašymas, kuriame būtų informacija apie siūlomo specialisto patirtį dirbant ir/ar konsultuojant „MyLOBster“ arba kitos lygiavertės programos klausimais. Pateikiamos skaitmeninės dokumentų kopijos.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už paslaugas perkančioji organizacija atsiskaitys kas mėnesį per 30 kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros gavimo dienos. Sutartyje numatyta bauda - 5 % pradinės sutarties vertės ir delspinigiai - 0,05 % nuo pradinės sutarties vertės.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-03-14
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Pasiūlymas turi galioti iki:  2022-06-14
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-03-14
Vietos laikas:  09:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-03-02
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.