Projekto „Geriatrijos centro įkūrimas VšĮ Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninėje“ automatinės plovimo-dezinfekavimo mašinos pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninė
302583800
Josvainių g. 2
Kaunas
47144
LT
Asmuo ryšiams:
Ignas Šimkevičius
Telefonas:
+370 37422482
El. paštas:
ignas.simkevicius@kkligonine.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunoligonine.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/22248
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=621652Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=621652&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Projekto „Geriatrijos centro įkūrimas VšĮ Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninėje“ automatinės plovimo-dezinfekavimo mašinos pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
33191000
-
Sterilizacijos, dezinfekcijos ir higienos prietaisai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Projekto „Geriatrijos centro įkūrimas VšĮ Lietuvos sveikatos mokslų universiteto Kauno ligoninėje“ automatinės plovimo-dezinfekavimo mašinos pirkimas pagal pridedamą techninę specifikaciją
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
33191000
-
Sterilizacijos, dezinfekcijos ir higienos prietaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Automatinė plovimo-dezinfekavimo mašina, pritaikyta basonų bei šlapimo indų („antelių“) išplovimui ir terminei dezinfekcijai, 1 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
5
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas "Geriatrijos centro įkūrimas VšĮ Kauno klinikinėje ligoninėje" Nr. 08.1.3-CPVA-V-601-01-0001
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjo iniciatyva visai nutraukus Prekių pardavimą sutartyje nurodytomis sąlygomis, Tiekėjas moka 30 (trisdešimties) proc. dydžio baudą nuo Sutarties sumos su PVM.
Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nepristato Prekių nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, pradėti skaičiuoti 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku nepatiektų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Sutarties 1.2 punkte įsipareigojimų įvykdymo termino pažeidimas yra laikomas esminiu Sutarties pažeidimu, dėl kurio Sutartis jos vykdymo metu gali būti nutraukta vienašališkai, o Tiekėjas gali būti įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą. Taip pat, Pirkėjui nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti Pirkėjui 10% dydžio netesybas (baudą) nuo bendros Sutarties kainos be PVM, nurodytos Sutarties priede Nr. 1.
Mokėjimai atliekami sutarties projekto 3.2.1. ir 3.2.2. punktuose nustatyta tvarka.
Jei Tiekėjas dėl savo kaltės nepristato Prekių nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, pradėti skaičiuoti 0,05 % dydžio delspinigius nuo laiku nepatiektų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
Sutarties 1.2 punkte įsipareigojimų įvykdymo termino pažeidimas yra laikomas esminiu Sutarties pažeidimu, dėl kurio Sutartis jos vykdymo metu gali būti nutraukta vienašališkai, o Tiekėjas gali būti įtrauktas į Nepatikimų tiekėjų sąrašą. Taip pat, Pirkėjui nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Tiekėjas įsipareigoja sumokėti Pirkėjui 10% dydžio netesybas (baudą) nuo bendros Sutarties kainos be PVM, nurodytos Sutarties priede Nr. 1.
Mokėjimai atliekami sutarties projekto 3.2.1. ir 3.2.2. punktuose nustatyta tvarka.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-03-04
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-03-04
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
PVM sąskaitos faktūros ir / ar avansinės sąskaitos (jei taikoma) vykdant sutartis turi būti teikiamos naudojantis informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis. „E. sąskaita“ priemonės ir jų techninės charakteristikos turi nediskriminuoti tiekėjų, būti visiems prieinamos ir suderintos su visuotinai naudojamomis informacinės ir ryšių technologijos priemonėmis, neriboti tiekėjų galimybių dalyvauti pirkimo procedūrose.
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai (nemokama registracija adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt). Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS.
Vykdomas elektroninis pirkimas. Pasiūlymus gali teikti tik Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS) registruoti tiekėjai (nemokama registracija adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt). Pirkimo dokumentai skelbiami CVP IS.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Ginčų nagrinėjimo tvarka nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-02-21
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |