PROJEKTO „ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ PROFESINĖS RIZIKOS VALDYMO EFEKTYVINIMAS“ (NR. 07-006-P-0001) ADMINISTRAVIMO PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos valstybinė darbo inspekcija
188711163
Algirdo 19, Vilnius
Vilnius
03607
LT
Asmuo ryšiams:
Sonata Stungė
Telefonas:
+370 67851397
El. paštas:
sonata@viesujupirkimu.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7524
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=756827Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=756827&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
(Darbo sauga, konsultacijų paslaugos, kontrolės tarnybos, sąjungos)
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
PROJEKTO „ĮMONIŲ IR SAVARANKIŠKAI DIRBANČIŲ ASMENŲ PROFESINĖS RIZIKOS VALDYMO EFEKTYVINIMAS“ (NR. 07-006-P-0001) ADMINISTRAVIMO PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
75100000
-
Administravimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Projekto „Įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų profesinės rizikos valdymo efektyvinimas“ (Nr. 07-006-P-0001) administravimo paslaugos.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
75100000
-
Administravimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Projekto „Įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų profesinės rizikos valdymo efektyvinimas“ (Nr. 07-006-P-0001) administravimo paslaugos
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
48
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 6 mėn. laikotarpiui pratęsus projekto įgyvendinimo laikotarpį.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projekto „Įmonių ir savarankiškai dirbančių asmenų profesinės rizikos valdymo efektyvinimas“, finansuojamo pagal 2021-2030 m. plėtros programos valdytojos Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos įtraukios darbo rinkos plėtros programos pažangos priemonę Nr. 09-001-02-09-03 „Efektyvinti profesinės rizikos valdymą įmonėse ir savarankiškai dirbant“, 2021‒2027 m. ES ir bendrojo finansavimo lėšomis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), preliminariai patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl šių supaprastinto atviro konkurso sąlygų 3 priede nurodytų pašalinimo pagrindų. EBVPD forma pateikiama šių supaprastinto atviro konkurso sąlygų 5 priede (EBVPD forma prieinama adresu (http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/), ją užpildžius ir atsisiuntus pateikiama su pasiūlymu pdf formatu).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties tinkamas įvykdymas yra užtikrinamas neatšaukiamu ir besąlygišku sutarties įvykdymo užtikrinimu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė – 5000 (penki tūkstančiai) Eurų. Su Paslaugų teikėju už laiku ir kokybiškai suteiktas Paslaugas bus atsiskaitoma kas mėnesį už per kalendorinį mėnesį suteiktas paslaugas per 30 (trisdešimt) dienų nuo Paslaugų priėmimo–perdavimo akto pasirašymo ir PVM sąskaitos-faktūros pateikimo dienos. Taikomi delspinigiai dėl vėluojančio mokėjimo - 0,05 proc. nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Delspinigiai dėl paslaugų suteikimo vėlavimo - 0,05 proc. nuo Sutarties kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-04-10
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-04-10
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01110
LT
Telefonas:
+370 70668369
El. paštas:
vilniaus.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2024-03-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |