Projekto „Pakalnės vasaros polderio siurblinės ir dalies pylimų rekonstrukcija“ projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šilutės rajono savivaldybės administracija
188723322
Dariaus ir Girėno g. 1
Šilutė
99133
LT
Asmuo ryšiams: Greta Jankauskienė
Telefonas: +370 44179226
Faksas: +370 44151517
NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.silute.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=635048
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Projekto „Pakalnės vasaros polderio siurblinės ir dalies pylimų rekonstrukcija“ projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pagrindinės paslaugų apimtys:
Techninio darbo projekto parengimas:
1. Tiekėjas turės atlikti melioracijos, hidrotechnikos statinių būklės tyrinėjimą ir parengti techninį darbo projektą remiantis projektavimo užduotimi ir techninės specifikacijos reikalavimais;
2. teikti parengtą techninį darbo projektą Perkančiosios organizacijos Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka parinktiems ekspertams bei suderinti su atsakingomis institucijomis, gauta teigiama ekspertizės išvadą ir su visų atsakingų institucijų suderinimais;
3. tiekėjas turės pateikti 3 techninio darbo projekto spausdintus egzempliorius ir 1 egzempliorių kompaktiniame diske, visi egzemplioriai turi būti identiški.
Projekto vykdymo priežiūros vykdymas:
4. Tiekėjas turės vykdyti projekto vykdymo priežiūrą rangos darbų vykdymo metu vadovaujantis STR 1.09.04:2007 „Statinio projekto vykdymo priežiūra“ (aktualia redakcija) reikalavimais.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71248000  -  Projektų ir dokumentacijos priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT023 -  Klaipėdos apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Projekto „Pakalnės vasaros polderio siurblinės ir dalies pylimų rekonstrukcija“ projektavimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugos. Pagrindinės paslaugų apimtys:
Techninio darbo projekto parengimas.
1. Tiekėjas turės atlikti melioracijos, hidrotechnikos statinių būklės tyrinėjimą ir parengti techninį darbo projektą remiantis projektavimo užduotimi ir techninės specifikacijos reikalavimais;
2. teikti parengtą techninį darbo projektą Perkančiosios organizacijos Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka parinktiems ekspertams bei suderinti su atsakingomis institucijomis, gauta teigiama ekspertizės išvadą ir su visų atsakingų institucijų suderinimais;
3. tiekėjas turės pateikti 3 techninio darbo projekto spausdintus egzempliorius ir 1 egzempliorių kompaktiniame diske, visi egzemplioriai turi būti identiški.
Projekto vykdymo priežiūros vykdymas.
4. Tiekėjas turės vykdyti projekto vykdymo priežiūrą rangos darbų vykdymo metu vadovaujantis STR 1.09.04:2007 „Statinio projekto vykdymo priežiūra“ (aktualia redakcija) reikalavimais.
Techninis darbo projektas turi būti parengtas ir pateiktas perkančiosios organizacijos parinktiems ekspertams per 70 k. d. nuo sutarties pasirašymo dienos;
Projekto vykdymo priežiūra atliekama per visą rangos darbų vykdymo laikotarpį, bet ne ilgiau kaip 36 mėn. nuo rekonstrukcijos darbų pradžios. Numatoma rangos darbų pabaiga – 2023-11-02.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 38
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Projektas „Pakalnės vasaros polderio siurblinės ir dalies pylimų rekonstrukcija“ Nr. 17VD-KL-21-1-05217-PR-001

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas, laiku neįvykdęs prisiimtų sutartinių įsipareigojimų, moka delspinigius po 0,03% už kiekvieną pavėluotą dieną. Užsakovas, laiku neįvykdęs mokėjimo įsipareigojimų, tiekėjui pareikalavus, moka delspinigius po 0,03% nuo laiku neapmokėtos sumos už kiekvieną uždelstą dieną. Vėluojant suteikti paslaugas daugiau kaip 2 savaites bus taikoma 2 000 Eur bauda. Tiekėjui už suteiktas paslaugas bus apmokama ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų pateikus pasirašytą paslaugų perdavimo – priėmimo aktą ir šiuo pagrindu išrašytą sąskaitą – faktūrą. Avansas nemokamas.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-07
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-06-07
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Šilutės rajono savivaldybės administracija, 314 kab., Dariaus ir Girėno g. 1, Šilutė.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai ar jų įgalioti atstovai vokų su pasiūlymais atplėšimo posėdžiuose nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)

Papildoma informacija

Pasiūlymus gali teikti tik CVP IS registruoti tiekėjai. Pasiūlymas turi būti pateikiamas tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS, pasiekiamą adresu https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt. Pasiūlymas privalo būti pasirašytas kvalifikuotu elektroniniu parašu. Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas. Užtikrinimo vertė ne mažesnė kaip 2000,00 Eur.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-05-02
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.