PROJEKTO "PASLAUGŲ IR ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMAS KAIŠIADORIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE" KAPINIŲ SKAITMENIZAVIMO SISTEMA
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija
188773916
Katedros g. 4, LT-56121 Kaišiadorys
Kaišiadorys
56121
LT
Asmuo ryšiams:
Vilma Valentinavičienė
Telefonas:
+370 34620472
El. paštas:
vilma.valentinaviciene@kaisiadorys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kaisiadorys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6048
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=703333Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=703333&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
PROJEKTO "PASLAUGŲ IR ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMAS KAIŠIADORIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE" KAPINIŲ SKAITMENIZAVIMO SISTEMA
Nuorodos numeris:
664361
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
48612000
-
Duomenų bazių valdymo sistema
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
PROJEKTO "PASLAUGŲ IR ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS GERINIMAS KAIŠIADORIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖJE" KAPINIŲ SKAITMENIZAVIMO SISTEMA
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72310000
-
Duomenų apdorojimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Kaišiadorių rajono savivaldybės administracija įgyvendindama projektą „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kaišiadorių rajono savivaldybėje“ Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-21-0003, ketina atnaujinti naudojamą kapinių skaitmeninimo programinę įrangą ir skaitmenizuoti visas Kaišiadorių rajono kapines. Skaitmenizavus Kaišiadorių rajono kapines būtų automatizuotas leidimo laidoti išdavimo procesas, kuris vyktų skaitmenintų duomenų pagrindu, bei būtų užtikrinta šių centralizuotų duomenų plėtra.
Kaišiadorių rajono kapinių skaitmenizavimas turės būti atliktas visose Kaišiadorių rajono savivaldybės kapinėse – viso 111 obejktų.
Informacinės sistema turi būti įdiegta etapais, išlaikant etapų nuoseklumą.
I etapas.
Per 1 (vieną) mėnesį nuo sutarties pasirašymo turi būti paruošta ir perduota naudojimui, šios techninės specifikacijos sąlygas atitinkanti programinė įranga (Informacinė sistema) ir suteiktos programinės įrangos naudojimosi licencijos mažiausiai 11 (vienuolika) Paslaugų gavėjo nurodytų asmenų.
II etapas.
Per 6 (šešis) mėnesius nuo sutarties pasirašymo turi būti skaitmenizuotos visos nurodytos kapinės bei atnaujinti jau skaitmenizuotų kapinių duomenys ir skaitmenizuoti nurodytų kapinių duomenys turi būti integruoti Informacinėje sistemoje.
Tiekėjas turi surinkti informaciją iš kapinių žurnalų ir kitos turimos dokumentacijos, taip pat surenkant ir istorinius duomenis (kreipiantis į atsakingas institucijas). Turi būti atlikta kapinių inventorizacija sudarant koordinuotą ir tikslų kapinių skaitmeninį žemėlapį, kuriame būtų atvaizduota visa reali vietovės situacija - kapinių ribos, parkavimo vietos, keliai, takeliai, stogastulpiai ar paminklai bendrose teritorijose, medžiai, vandens kolonėlės ar vandens prisipylimo vietos ir visos kapinėse esančios kapavietės.
Turi būti suorganizuoti 4 val. apmokymai Sistemą administruosiantiems ir naudosiantiems savivaldybės darbuotojams.
Kaišiadorių rajono kapinių skaitmenizavimas turės būti atliktas visose Kaišiadorių rajono savivaldybės kapinėse – viso 111 obejktų.
Informacinės sistema turi būti įdiegta etapais, išlaikant etapų nuoseklumą.
I etapas.
Per 1 (vieną) mėnesį nuo sutarties pasirašymo turi būti paruošta ir perduota naudojimui, šios techninės specifikacijos sąlygas atitinkanti programinė įranga (Informacinė sistema) ir suteiktos programinės įrangos naudojimosi licencijos mažiausiai 11 (vienuolika) Paslaugų gavėjo nurodytų asmenų.
II etapas.
Per 6 (šešis) mėnesius nuo sutarties pasirašymo turi būti skaitmenizuotos visos nurodytos kapinės bei atnaujinti jau skaitmenizuotų kapinių duomenys ir skaitmenizuoti nurodytų kapinių duomenys turi būti integruoti Informacinėje sistemoje.
Tiekėjas turi surinkti informaciją iš kapinių žurnalų ir kitos turimos dokumentacijos, taip pat surenkant ir istorinius duomenis (kreipiantis į atsakingas institucijas). Turi būti atlikta kapinių inventorizacija sudarant koordinuotą ir tikslų kapinių skaitmeninį žemėlapį, kuriame būtų atvaizduota visa reali vietovės situacija - kapinių ribos, parkavimo vietos, keliai, takeliai, stogastulpiai ar paminklai bendrose teritorijose, medžiai, vandens kolonėlės ar vandens prisipylimo vietos ir visos kapinėse esančios kapavietės.
Turi būti suorganizuoti 4 val. apmokymai Sistemą administruosiantiems ir naudosiantiems savivaldybės darbuotojams.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
7
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Paslaugų ir asmenų aptarnavimo kokybės gerinimas Kaišiadorių rajono savivaldybėje“ Nr. 10.1.3-ESFA-R-920-21-0003
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą pirkimo sąlygų priedą „Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas (EBVPD)“ pagal VPĮ 50 straipsnyje nustatytus reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius bei atsiuntus pateikiamas su pasiūlymu. Kiekvienas ūkio subjektų grupės narys ar pasitelkiamas subjektas, kurio pajėgumais dalyvis remiasi, privalo užpildyti ir pasirašyti atskirą EBVPD
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Nereikalaujama
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Delspinigiai
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-08
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-08
Vietos laikas:
09:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-11
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |