Pusiau požeminių konteinerių vidinės iškeliamosios talpos, įskaitant jų tiekimo, sumontavimo/išmontavimo paslaugas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams:
Vitalija Bičkauskienė
Telefonas:
+370 64960410
El. paštas:
vitalija.bickauskiene@kratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.kratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/6163
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=680649Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=680649&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Aplinka
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pusiau požeminių konteinerių vidinės iškeliamosios talpos, įskaitant jų tiekimo, sumontavimo/išmontavimo paslaugas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šio pirkimo objektas - pusiau požeminių konteinerių vidinės iškeliamosios talpos, įskaitant jų tiekimo, montavimo/išmontavimo paslaugas. Šis pirkimas į atskiras dalis neskaidomas, nes perkamos vienarūšės prekės, kurių charakteristika - išdėstyta techninėje specifikacijoje, kuri yra nediskriminuojanti, nepažeidžianti VPĮ 17 straipsnio 1 ir 3 dalyse įtvirtintų principų bei užtikrinanti aplinkosauginių reikalavimų laikymąsi.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44613800
-
Konteineriai atliekoms
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Bendrieji reikalavima, kurie yra keliami pirkimo objektui, nurodyti Konkurso sąlygų 2 priede "Techninė specifikacija" bei 4 priede "Viešojo pirkimo sutarties projektas". Specialieji reikalavimai išdėstyti Konkurso sąlygų 3.7. bei 3.9. papunkčiuose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Prekės bus perkamos Nacionalinės paramos lėšomis, kurias subsidijuoja APVA pagal Sprendimą patvirtiną 2022 m. balandžio 29 d. APVA direktoriaus įsakymu Nr. T1-191 „Dėl finansavimo skyrimo projektams, pateiktiems pagal atliekų prevencijos ir tvarkymo programos finansavimo priemonę „Subsidijos ir dotacijos biologinių atliekų priemonėms įsigyti“.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Tiekėjas per paskutinius 5 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos yra tinkamai sumontavęs bent vieną ar daugiau pusiau požeminių atliekų (maisto, durpių, medžio plaušų ar pan.) konteinerių iškeliamųjų talpų.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Galimi atsiskaitymo su tiekėju variantai:
1. vienkartinio pobūdžio, Pardavėjui pristačius Prekes. Už pristatytas kokybiškas Prekes, įskaitant esamų talpų išmontavimo bei naujų Prekių sumontavimo paslaugas, Pirkėjas atsiskaito su Pardavėju pagal jo pateiktą ir Pirkėjo priimtą Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje ne vėliau kaip per 30 dienų.
Arba
atsiskaitoma etapais:
2. 30 % Prekių kainos (EUR su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po Sutarties įsigaliojimo ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo gavimo dienos. Reikalavimai Sutarties įvykdymo užtikrinimui nustatyti Sutarties SD 6 punkte.
2.1. Pardavėjui pristačius Prekes, atlikus esamų talpų išmontavimo bei naujų Prekių sumontavimo paslaugas ir Sutarties Šalims pasirašius Aktą, 70 % Prekių kainos, t. y., galutinis mokėjimas, sumokamas ne vėliau kaip per 30 dienų pagal Pardavėjo pateiktus ir Pirkėjo priimtus Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje.
1. vienkartinio pobūdžio, Pardavėjui pristačius Prekes. Už pristatytas kokybiškas Prekes, įskaitant esamų talpų išmontavimo bei naujų Prekių sumontavimo paslaugas, Pirkėjas atsiskaito su Pardavėju pagal jo pateiktą ir Pirkėjo priimtą Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje ne vėliau kaip per 30 dienų.
Arba
atsiskaitoma etapais:
2. 30 % Prekių kainos (EUR su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po Sutarties įsigaliojimo ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo gavimo dienos. Reikalavimai Sutarties įvykdymo užtikrinimui nustatyti Sutarties SD 6 punkte.
2.1. Pardavėjui pristačius Prekes, atlikus esamų talpų išmontavimo bei naujų Prekių sumontavimo paslaugas ir Sutarties Šalims pasirašius Aktą, 70 % Prekių kainos, t. y., galutinis mokėjimas, sumokamas ne vėliau kaip per 30 dienų pagal Pardavėjo pateiktus ir Pirkėjo priimtus Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-19
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-19
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
UAB Klaipėdos atliekų tvarkymo centras, Tomo g. 2, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
KLAIPĖDOS APYGARDOS TEISMAS
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-15
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |