Pusiau požeminių konteinerių vidinės iškeliamosios talpos, įskaitant jų tiekimo, sumontavimo/išmontavimo paslaugas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB Klaipėdos regiono atliekų tvarkymo centras
163743744
Liepų g. 15
Klaipėda
LT-92138
LT
Asmuo ryšiams: Vitalija Bičkauskienė
Telefonas: +370 64960410
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=680649
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Aplinka

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Pusiau požeminių konteinerių vidinės iškeliamosios talpos, įskaitant jų tiekimo, sumontavimo/išmontavimo paslaugas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

44613800  -  Konteineriai atliekoms
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Šio pirkimo objektas - pusiau požeminių konteinerių vidinės iškeliamosios talpos, įskaitant jų tiekimo, montavimo/išmontavimo paslaugas. Šis pirkimas į atskiras dalis neskaidomas, nes perkamos vienarūšės prekės, kurių charakteristika - išdėstyta techninėje specifikacijoje, kuri yra nediskriminuojanti, nepažeidžianti VPĮ 17 straipsnio 1 ir 3 dalyse įtvirtintų principų bei užtikrinanti aplinkosauginių reikalavimų laikymąsi.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

44613800  -  Konteineriai atliekoms
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Bendrieji reikalavima, kurie yra keliami pirkimo objektui, nurodyti Konkurso sąlygų 2 priede "Techninė specifikacija" bei 4 priede "Viešojo pirkimo sutarties projektas". Specialieji reikalavimai išdėstyti Konkurso sąlygų 3.7. bei 3.9. papunkčiuose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 8
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Prekės bus perkamos Nacionalinės paramos lėšomis, kurias subsidijuoja APVA pagal Sprendimą patvirtiną 2022 m. balandžio 29 d. APVA direktoriaus įsakymu Nr. T1-191 „Dėl finansavimo skyrimo projektams, pateiktiems pagal atliekų prevencijos ir tvarkymo programos finansavimo priemonę „Subsidijos ir dotacijos biologinių atliekų priemonėms įsigyti“.

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei Pasiūlymą teikia tiekėjų grupė, bei subtiekėjai/ subteikėjai) turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentų 3 skyriuje. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Tiekėjas per paskutinius 5 metus iki pasiūlymų pateikimo termino pabaigos yra tinkamai sumontavęs bent vieną ar daugiau pusiau požeminių atliekų (maisto, durpių, medžio plaušų ar pan.) konteinerių iškeliamųjų talpų.
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Galimi atsiskaitymo su tiekėju variantai:
1. vienkartinio pobūdžio, Pardavėjui pristačius Prekes. Už pristatytas kokybiškas Prekes, įskaitant esamų talpų išmontavimo bei naujų Prekių sumontavimo paslaugas, Pirkėjas atsiskaito su Pardavėju pagal jo pateiktą ir Pirkėjo priimtą Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje ne vėliau kaip per 30 dienų.
Arba
atsiskaitoma etapais:
2. 30 % Prekių kainos (EUR su PVM) avansas sumokamas per 10 darbo dienų po Sutarties įsigaliojimo ir Sutarties įvykdymo užtikrinimo gavimo dienos. Reikalavimai Sutarties įvykdymo užtikrinimui nustatyti Sutarties SD 6 punkte.
2.1. Pardavėjui pristačius Prekes, atlikus esamų talpų išmontavimo bei naujų Prekių sumontavimo paslaugas ir Sutarties Šalims pasirašius Aktą, 70 % Prekių kainos, t. y., galutinis mokėjimas, sumokamas ne vėliau kaip per 30 dienų pagal Pardavėjo pateiktus ir Pirkėjo priimtus Sąskaitą ir Aktą „E.Sąskaita“ informacinėje sistemoje.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-01-19
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-01-19
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
UAB Klaipėdos atliekų tvarkymo centras, Tomo g. 2, Klaipėda.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Kadangi pasiūlymai teikiami tik elektroninėmis priemonėmis, susipažinti su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius tiekėjus, kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

KLAIPĖDOS APYGARDOS TEISMAS
Klaipėda
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-15

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Pasiūlymų vertinimo kriterijuose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.