Pusiau požeminių MOLOK CLASSIC konteinerių komplektuojamos dalys
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "VAATC"
181705485
Lvivo g. 89-75
Vilnius
08104
LT
Asmuo ryšiams:
Jolanta Truncė
Telefonas:
+370 68046457
El. paštas:
jolantat@vaatc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.vaatc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7594
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=721820Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=721820&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Juridinis asmuo, kuris yra perkančioji organizacija pagal Viešųjų pirkimų įstatymą.
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Atliekų tvarkymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Pusiau požeminių MOLOK CLASSIC konteinerių komplektuojamos dalys
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
44618000
-
Lengvieji konteineriai, kamščiai, konteinerių dangčiai, bakai ir dangteliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti pusiau požeminių MOLOK CLASSIC konteinerių komplektuojamos dalis.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 80000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
44618000
-
Lengvieji konteineriai, kamščiai, konteinerių dangčiai, bakai ir dangteliai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančioji organizacija ketina įsigyti pusiau požeminių MOLOK CLASSIC konteinerių komplektuojamos dalis.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 80000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Jei nei viena iš šalių likus ne mažiau kaip dviem mėnesiams iki Sutarties galiojimo termino pabaigos nepateikia kitai šaliai raštiško pranešimo apie sprendimą toliau Sutarties netęsti, laikoma, kad ši Sutartis pratęsiama sekančiam 12 mėnesių laikotarpiui, kuris laikomas nauju sutarties galiojimo terminu.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai kartu su pasiūlymu turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pardavėjas, vėluodamas pristatyti užsakytas prekes per Sutartyje nustatytą terminą, moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės be PVM be atskiro Pirkėjo raštiško reikalavimo.
Pardavėjui pristačius nekokybiškas ir (ar) Sutarties reikalavimų neatitinkančias prekes, Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą terminą privalo savo sąskaita šias prekes pakeisti kokybiškomis ir (ar) Sutarties reikalavimus atitinkančiomis prekėmis. Jeigu Pardavėjas to nepadaro, jis moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės be PVM be atskiro Pirkėjo raštiško reikalavimo.
Pardavėjas, pažeidęs Sutarties 14.4. ir 14.5 papunkčių reikalavimus , turi sumokėti Paslaugų gavėjui 100 Eur baudą.
Pardavėjui pristačius nekokybiškas ir (ar) Sutarties reikalavimų neatitinkančias prekes, Pardavėjas per Pirkėjo nurodytą terminą privalo savo sąskaita šias prekes pakeisti kokybiškomis ir (ar) Sutarties reikalavimus atitinkančiomis prekėmis. Jeigu Pardavėjas to nepadaro, jis moka Pirkėjui už kiekvieną uždelstą dieną 0,05 proc. dydžio delspinigius nuo pradinės Sutarties vertės be PVM be atskiro Pirkėjo raštiško reikalavimo.
Pardavėjas, pažeidęs Sutarties 14.4. ir 14.5 papunkčių reikalavimus , turi sumokėti Paslaugų gavėjui 100 Eur baudą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-08-17
Vietos laikas:
13:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 4
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-08-17
Vietos laikas:
13:45
Vieta:
UAB „VAATC", Lvivo g. 89-75, Vilnius.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais procedūroje tiekėjai ar jų įgalioti atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:
2026 m. II ketv.
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Peržiūros procedūra nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)
Paskelbimo data
2023-07-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |