Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras
145787276
Pramonės g. 15-71, Šiauliai
Šiauliai
LT-78137
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Marcišauskienė
Telefonas:
+370 41503247
El. paštas:
j.marcisauskiene@sratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.sratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7032
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=632775Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=632775&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugų pirkimas
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 2716000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90512000
-
Atliekų vežimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
RAdviliškio r.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkamos Radviliškio rajono savivaldybės komunalinių atliekų surinkimo ir transportavimo į jų apdorojimo vietas (įrenginius) paslaugos.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
48
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutarties terminas gali būti pratęstas šalių raštišku susitarimu ne ilgesniam kaip 36 mėnesių
terminui.
terminui.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Paslaugų teikėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra Paslaugų teikėjų pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45-46 straipsnių nuostatomis. Tikslūs Paslaugų teikėjų pašalinimo pagrindai pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Paslaugų teikėjas, per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos, kartu su lydraščiu pateikti apmokėtą Sutarties įvykdymo užtikrinimą – ne mažesnei kaip 200 000 Eur sumai, kurios galiojimas būtų numatytas nuo pirmos Sutarties įsigaliojimo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimas yra neatsiejama Sutarties dalis. Tai yra viena iš būtinųjų šios Sutarties įsigaliojimo sąlygų, kaip numatyta Sutarties 3 punkte.
2. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas - netesybos. Netesybų dydis ir taikymo tvarka nurodyta Sutarties projekte.
3. Administratorius apmoka už praėjusį mėnesį suteiktą Paslaugą pagal Paslaugų teikėjo pateiktas sąskaitas – faktūras ir suteiktų Paslaugų mėnesio ataskaitas ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sąskaitos – faktūros pateikimo „E. sąskaita“ (elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu) datos.
2. Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimas - netesybos. Netesybų dydis ir taikymo tvarka nurodyta Sutarties projekte.
3. Administratorius apmoka už praėjusį mėnesį suteiktą Paslaugą pagal Paslaugų teikėjo pateiktas sąskaitas – faktūras ir suteiktų Paslaugų mėnesio ataskaitas ne vėliau kaip per 30 dienų nuo sąskaitos – faktūros pateikimo „E. sąskaita“ (elektroninės paslaugos „E. sąskaita“ svetainė pasiekiama adresu www.esaskaita.eu) datos.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-05-23
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-05-23
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Pramonės g. 15-71, Šiauliai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Paslaugų teikėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais
pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo,
vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo,
vertinimo ir palyginimo procedūros. Komisijos posėdžiuose stebėtojai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimo objektas nėra skaidomas į atskiras pirkimo dalis. Toks sprendimas priimtas įvertinus pirkimo objekto reikalavimus ir esant rizikai negauti pasiūlymų visoms pirkimo dalims dėl per didelių investicijų (atliekų surinkimo priemonėms, atliekų surinkimo priemonių identifikavimui,
programinės įrangos įsigijimui ir suderinimui, transporto priemonių įsigijimui ir pan.). Taip pat
pirkimo sutarties vykdymas taptų per sudėtingas techniniu požiūriu (programinis suderinimas tarp visų pirkimo sutarties šalių). Skirtingų pirkimo objekto dalių įgyvendinimas yra glaudžiai susijęs ir rinkliavos mokėtojams atsirastų būtinybė žinoti skirtingus tiekėjus, o tai keltų riziką netinkamam pirkimo sutarties vykdymui paslaugų teikimą permetant kitai šaliai (rizika atsirasti konfliktui tarp visų sutarties šalių ir rinkliavos mokėtojų). Esant skirtingiems tiekėjams galimai padidėtų tarša mieste dėl didesnio aptarnaujančio transporto kiekio (kiekvienai daliai galimai būtų naudojamos skirtingos transporto priemonės, kai tuo tarpu vienas tiekėjas gali teikti paslaugą tomis pačiomis transporto priemonėmis tik skirtingoms atliekų rūšims esant skirtingam surinkimo grafikui).
programinės įrangos įsigijimui ir suderinimui, transporto priemonių įsigijimui ir pan.). Taip pat
pirkimo sutarties vykdymas taptų per sudėtingas techniniu požiūriu (programinis suderinimas tarp visų pirkimo sutarties šalių). Skirtingų pirkimo objekto dalių įgyvendinimas yra glaudžiai susijęs ir rinkliavos mokėtojams atsirastų būtinybė žinoti skirtingus tiekėjus, o tai keltų riziką netinkamam pirkimo sutarties vykdymui paslaugų teikimą permetant kitai šaliai (rizika atsirasti konfliktui tarp visų sutarties šalių ir rinkliavos mokėtojų). Esant skirtingiems tiekėjams galimai padidėtų tarša mieste dėl didesnio aptarnaujančio transporto kiekio (kiekvienai daliai galimai būtų naudojamos skirtingos transporto priemonės, kai tuo tarpu vienas tiekėjas gali teikti paslaugą tomis pačiomis transporto priemonėmis tik skirtingoms atliekų rūšims esant skirtingam surinkimo grafikui).
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
LT-78137
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-21
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |