Ketvirtadienis, lapkričio 07 d.

Rašikliai ir plunksnakočiai su logotipu

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija
188605295
Gedimino pr. 53
Vilnius
01109
LT
Asmuo ryšiams: Neringa Lašiūnienė
Telefonas: +370 52096910
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.lrs.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=785634
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Rašikliai ir plunksnakočiai su logotipu
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

30192000  -  Biuro reikmenys
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija numato įsigyti rašiklius ir plunksnakočius su logotipu, skirtus reprezentacijai.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

30192000  -  Biuro reikmenys
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Gedimino pr. 53, Vilnius
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Rašikliai ir plunksnakočiai su Lietuvos Respublikos Seimo logotipu ir jų įpakavimas (toliau – prekės) turi atitikti techninėje specifikacijoje nustatytus reikalavimus bei Lietuvos Respublikoje nustatytus ir prekių gamintojo deklaruojamus standartus, kitas sąlygas, o jeigu tokių nėra – įprastinius reikalavimus, keliamus parduodant tokias prekes Lietuvos Respublikoje. Kartu su pasiūlymu tiekėjai privalo pateikti siūlomų prekių katalogus, nuotraukas su prekių kodais (be Lietuvos Respublikos Seimo logotipo) arba tikslias nuorodas į siūlomas prekes. Prekės bus perkamos pagal atskirus perkančiosios organizacijos užsakymus. Kiekvieno prekių užsakymo apimtis (kiekis) turi būti ne mažesnė kaip techninės specifikacijos 8 punkte nurodytų prekių: 8.1 papunktyje – 50 vnt.; 8.2-8.4 papunkčiuose – 100 vnt.; 8.5 ir 8.9 papunkčiuose – 500 vnt.; 8.6-8.8 ir 8.10 papunkčiuose – 1000 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjų pašalinimo pagrindai nurodyti pirkimo dokumentuose. Deklaruodami, kad nėra pagrindo pašalinti iš pirkimo, pasiūlymą pateikęs dalyvis, kiekvienas tiekėjų grupės partneris (jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė), kiekvienas subtiekėjas ir ūkio subjektas, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, kartu su pasiūlymu pateikia užpildytą ir pasirašytą Europos Bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD).
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Tiekėjas įsipareigoja pristatyti prekes ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo pirkėjo užsakymo gavimo dienos. Tiekėjas įsipareigoja pristatyti pirkėjui prekių maketus (vizualizacijas) su Lietuvos Respublikos Seimo logotipu per 3 darbo dienas nuo šio logotipo vektorinių variantų gavimo dienos. Prekių maketų pagaminimo išlaidas dengia tiekėjas. Jei pirkėjas vėluoja atsiskaityti už tinkamai tiekėjo perduotas kokybiškas prekes, tiekėjas skaičiuoja pirkėjui 0,02 proc. dydžio delspinigius nuo neapmokėtos sumos be PVM už kiekvieną vėlavimo dieną. Jeigu tiekėjas vėluoja vykdyti užsakymą, tiekti prekes ar ištaisyti jų trūkumus, pirkėjas tiekėjui skaičiuoja 0,02 proc. dydžio delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną nuo laiku neperduotų Prekių ar Prekių, turinčių trūkumų, kainos be PVM.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-10-24
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-10-24
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Lietuvos Respublikos Seimo II rūmai 320 kab. (Gedimino pr. 53, Vilnius)
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Vokų atplėšimo procedūroje tiekėjai ir jų įgalioti atstovai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Telefonas: +370 70668369
Interneto adresas: https://vat.teismas.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra numatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-10
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.