Raudondvario k., Riešės sen., Vilniaus r., nuotekų valymo įrenginių (NVĮ) rekonstrukcija
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB "Nemenčinės komunalininkas"
186442084
Piliakalnio g. 50, Nemenčinės mstl., Vilniaus raj.
Nemenčinė
15175
LT
Asmuo ryšiams:
Josif Taraškevič
Telefonas:
+370 68558125
El. paštas:
juzef@nemenkom.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.nemenkom.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8946
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=641225Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=641225&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Būstas ir komunaliniai patogumai
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Raudondvario k., Riešės sen., Vilniaus r., nuotekų valymo įrenginių (NVĮ) rekonstrukcija
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45252100
-
Nuotekų valymo įrenginių statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas – Raudondvario k., Riešės sen., Vilniaus r., nuotekų valymo įrenginių (NVĮ) rekonstrukcija, užtikrinant nuotekų išvalymą iki reikalavimų, numatomi 300 m3/d našumo NVĮ. Tiekėjas turės parengti techninį ir darbo projektą, atlikti visus reikalingus tyrimus ir tyrinėjimus, atlikti visus darbus ir tinkamai užbaigti objektą. Baigus visus darbus, Tiekėjas turės parengti geodezinę išpildomąją dokumentaciją ir kadastrinę matavimų bylą. Reikalavimai darbams, jų atlikimui detaliau pateikiami Techninėje specifikacijoje ir jos prieduose.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 260000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45232420
-
Su nuotekomis susiję darbai
45232453
-
Nuotekų vamzdžių tiesimo darbai
71320000
-
Inžinerinio projektavimo paslaugos
71322200
-
Vamzdynų projektavimo paslaugos
71323200
-
Įrangos inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Žirgų g. 37, Raudondvario k., Riešės sen., Vilniaus r. sav.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – Raudondvario k., Riešės sen., Vilniaus r., nuotekų valymo įrenginių (NVĮ) rekonstrukcija, užtikrinant nuotekų išvalymą iki reikalavimų, numatomi 300 m3/d našumo NVĮ. Tiekėjas turės parengti techninį ir darbo projektą, atlikti visus reikalingus tyrimus ir tyrinėjimus, atlikti visus darbus ir tinkamai užbaigti objektą. Baigus visus darbus, Tiekėjas turės parengti geodezinę išpildomąją dokumentaciją ir kadastrinę matavimų bylą. Reikalavimai darbams, jų atlikimui detaliau pateikiami Techninėje specifikacijoje ir jos prieduose.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 260000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
14
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Bendras sutarties galiojimo terminas negali būti ilgesnis nei 19 mėnesių. Šį terminą sudaro – 14 mėnesių rangovo Darbų atlikimui, 4 mėnesiai galimam Darbų atlikimo pratęsimui bei 30 kalendorinių dienų Užsakovo įsipareigojimui įvykdyti apmokėjimą.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimo objektas yra finansuojamas Vilniaus rajono savivaldybės administracijos. Maksimali pirkimo objektui skiriama lėšų suma yra 260 000,00 Eur (be PVM).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Šiame pirkime bus taikoma Viešųjų pirkimų įstatymo 59 straipsnio 4 dalyje nurodyta galimybė pirmiausia vertinti dalyvių pateiktus pasiūlymus, o įvertinus pasiūlymus bus tikrinama, ar nėra pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus ir, jeigu taikytina, ar šis dalyvis laikosi kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų.
Iš tiekėjų taip pat bus reikalaujama pateikti užpildytą EBVPD.
Iš tiekėjų taip pat bus reikalaujama pateikti užpildytą EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas pirkėjui priimtino Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine ir neatšaukiama pirmo pareikalavimo sutarties sąlygų įvykdymo garantija ar pirkėjui priimtinos draudimo bendrovės laidavimu. Aukščiau nurodytos banko garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo rašto turinys turi būti iš anksto suderintas su pirkėju ir deramai įformintas, atitinkantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, pateiktas pirkėjui per 7 (septynias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo garantijos ar draudimo laidavimo suma – ne mažiau kaip 5% (penki procentai) nuo patvirtintos sutarties sumos, galiojimo terminas iki galutinio priėmimo-perdavimo akto pasirašymo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-21
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-21
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
UAB „Nemenčinės komunalininkas“ patalpose adresu Piliakalnio g. 50, 5 kab., Nemenčinės m.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-27
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |