Raudondvario k., Riešės sen., Vilniaus r., nuotekų valymo įrenginių (NVĮ) rekonstrukcija

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

UAB "Nemenčinės komunalininkas"
186442084
Piliakalnio g. 50, Nemenčinės mstl., Vilniaus raj.
Nemenčinė
15175
LT
Asmuo ryšiams: Josif Taraškevič
Telefonas: +370 68558125
El. paštas: juzef@nemenkom.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: www.nemenkom.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=641225
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Būstas ir komunaliniai patogumai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Raudondvario k., Riešės sen., Vilniaus r., nuotekų valymo įrenginių (NVĮ) rekonstrukcija
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45252100  -  Nuotekų valymo įrenginių statybos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objektas – Raudondvario k., Riešės sen., Vilniaus r., nuotekų valymo įrenginių (NVĮ) rekonstrukcija, užtikrinant nuotekų išvalymą iki reikalavimų, numatomi 300 m3/d našumo NVĮ. Tiekėjas turės parengti techninį ir darbo projektą, atlikti visus reikalingus tyrimus ir tyrinėjimus, atlikti visus darbus ir tinkamai užbaigti objektą. Baigus visus darbus, Tiekėjas turės parengti geodezinę išpildomąją dokumentaciją ir kadastrinę matavimų bylą. Reikalavimai darbams, jų atlikimui detaliau pateikiami Techninėje specifikacijoje ir jos prieduose.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 260000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45232420  -  Su nuotekomis susiję darbai
45232453  -  Nuotekų vamzdžių tiesimo darbai
71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
71322200  -  Vamzdynų projektavimo paslaugos
71323200  -  Įrangos inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Žirgų g. 37, Raudondvario k., Riešės sen., Vilniaus r. sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Pirkimo objektas – Raudondvario k., Riešės sen., Vilniaus r., nuotekų valymo įrenginių (NVĮ) rekonstrukcija, užtikrinant nuotekų išvalymą iki reikalavimų, numatomi 300 m3/d našumo NVĮ. Tiekėjas turės parengti techninį ir darbo projektą, atlikti visus reikalingus tyrimus ir tyrinėjimus, atlikti visus darbus ir tinkamai užbaigti objektą. Baigus visus darbus, Tiekėjas turės parengti geodezinę išpildomąją dokumentaciją ir kadastrinę matavimų bylą. Reikalavimai darbams, jų atlikimui detaliau pateikiami Techninėje specifikacijoje ir jos prieduose.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 260000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 14
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Bendras sutarties galiojimo terminas negali būti ilgesnis nei 19 mėnesių. Šį terminą sudaro – 14 mėnesių rangovo Darbų atlikimui, 4 mėnesiai galimam Darbų atlikimo pratęsimui bei 30 kalendorinių dienų Užsakovo įsipareigojimui įvykdyti apmokėjimą.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2.14)

Papildoma informacija

Pirkimo objektas yra finansuojamas Vilniaus rajono savivaldybės administracijos. Maksimali pirkimo objektui skiriama lėšų suma yra 260 000,00 Eur (be PVM).

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Šiame pirkime bus taikoma Viešųjų pirkimų įstatymo 59 straipsnio 4 dalyje nurodyta galimybė pirmiausia vertinti dalyvių pateiktus pasiūlymus, o įvertinus pasiūlymus bus tikrinama, ar nėra pasiūlymą pateikusio dalyvio pašalinimo pagrindų, ar šio dalyvio kvalifikacija atitinka nustatytus reikalavimus ir, jeigu taikytina, ar šis dalyvis laikosi kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų.
Iš tiekėjų taip pat bus reikalaujama pateikti užpildytą EBVPD.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo sutarties įvykdymas turi būti užtikrintas pirkėjui priimtino Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine ir neatšaukiama pirmo pareikalavimo sutarties sąlygų įvykdymo garantija ar pirkėjui priimtinos draudimo bendrovės laidavimu. Aukščiau nurodytos banko garantijos ar draudimo bendrovės laidavimo rašto turinys turi būti iš anksto suderintas su pirkėju ir deramai įformintas, atitinkantis Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, pateiktas pirkėjui per 7 (septynias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos. Sutarties įvykdymo garantijos ar draudimo laidavimo suma – ne mažiau kaip 5% (penki procentai) nuo patvirtintos sutarties sumos, galiojimo terminas iki galutinio priėmimo-perdavimo akto pasirašymo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-06-21
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-06-21
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
UAB „Nemenčinės komunalininkas“ patalpose adresu Piliakalnio g. 50, 5 kab., Nemenčinės m.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-05-27
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.