Reagavimo paslaugos, apsauginės - priešgaisrinės signalizacijos patikros bei remonto, apsauginės signalizacijos ir vaizdo stebėjimo sistemų diegimo (įrengimo), remonto bei aptarnavimo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Paslaugos
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Lietuvos paštas
121215587
J. Jasinskio g. 16
Vilnius
03500
LT
Asmuo ryšiams:
Giedrė Jatulevičienė
Telefonas:
+370 61887220
El. paštas:
g.jatuleviciene@post.lt
Faksas:
+370 52310818
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.post.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7088
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=626490Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=626490&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Pašto paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Reagavimo paslaugos, apsauginės - priešgaisrinės signalizacijos patikros bei remonto, apsauginės signalizacijos ir vaizdo stebėjimo sistemų diegimo (įrengimo), remonto bei aptarnavimo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79710000
-
Apsaugos paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objektas: 1. Apsauginės – priešgaisrinės signalizacijos sistemų reagavimo paslaugos; 2. Planinės apsauginės – priešgaisrinės signalizacijos sistemų techninio aptarnavimo paslaugos (patikra); 3. Apsauginės – priešgaisrinės signalizacijos įrangos priežiūros ir remonto paslaugos, apsauginės ir vaizdo stebėjimo sistemų diegimo (įrengimo), remonto bei aptarnavimo paslaugos; 4. Fizinės apsaugos paslaugos, kai teikiama trumpalaikė fizinė sauga (reagavimo, kt. paslaugų atveju); 5. Atsarginės priešgaisrinės-apsauginės signalizacijos įrangos dalys.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 400000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45312200
-
Apsaugos nuo įsilaužimo signalizacijos sistemų montavimo darbai
50610000
-
Apsaugos įrangos remonto ir priežiūros paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas ir preliminari apimtis:
1. Apsauginės – priešgaisrinės signalizacijos sistemų reagavimo paslaugos - 36 mėn. (maksimalus objektų skaičius - 284);
2. Planinės apsauginės – priešgaisrinės signalizacijos sistemų techninio aptarnavimo paslaugos (patikra) - 3 kartai (maksimalus objektų skaičius - 284);
3. Apsauginės – priešgaisrinės signalizacijos įrangos priežiūros ir remonto paslaugos, apsauginės ir vaizdo stebėjimo sistemų diegimo (įrengimo), remonto bei aptarnavimo paslaugos - 6800 val.;
4. Fizinės apsaugos paslaugos, kai teikiama trumpalaikė fizinė sauga (reagavimo, kt. paslaugų atveju) - 500 val.;
5. Atsarginės priešgaisrinės-apsauginės signalizacijos įrangos dalys - pagal poreikį.
1. Apsauginės – priešgaisrinės signalizacijos sistemų reagavimo paslaugos - 36 mėn. (maksimalus objektų skaičius - 284);
2. Planinės apsauginės – priešgaisrinės signalizacijos sistemų techninio aptarnavimo paslaugos (patikra) - 3 kartai (maksimalus objektų skaičius - 284);
3. Apsauginės – priešgaisrinės signalizacijos įrangos priežiūros ir remonto paslaugos, apsauginės ir vaizdo stebėjimo sistemų diegimo (įrengimo), remonto bei aptarnavimo paslaugos - 6800 val.;
4. Fizinės apsaugos paslaugos, kai teikiama trumpalaikė fizinė sauga (reagavimo, kt. paslaugų atveju) - 500 val.;
5. Atsarginės priešgaisrinės-apsauginės signalizacijos įrangos dalys - pagal poreikį.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 400000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis gali būti pratęsta 2 (du) kartus po 12 (dvylika) mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei paraišką pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, dalyvaujantys pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas paraiškoje turi pateikti tik Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma tik iš to tiekėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu.
2. Tiekėjas turi teisę vykdyti ginkluotos apsaugos paslaugas.
Pateikiami dokumentai, patvirtinantys Tiekėjo teisę vykdyti ginkluotos apsaugos paslaugas (Policijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos galiojanti licencija ar kitos kompetentingos institucijos išduotas dokumentas, arba šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, atsakingos institucijos išduotas dokumentas).
Tiekėjo, kuris yra juridinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje, duomenis apie teisę vykdyti ginkluotos apsaugos paslaugas Pirkėjas patikrins neatlygintinai nacionalinėje duomenų bazėje, jei tokie duomenys bus prieinami.
Duomenys bus užfiksuoti ir saugomi Pirkėjo. Jeigu dėl informacinės sistemos techninių trikdžių ar prieinamumo Pirkėjas neturės galimybės patikrinti neatlygintinai prieinamų duomenų apie Tiekėją (juridinį asmenį), jis turės teisę prašyti Tiekėjo (juridinio asmens), pateikti Policijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos nustatyta tvarka išduotą dokumentą, patvirtinantį atitiktį šiam reikalavimui.
Kitos valstybės Tiekėjas pateikia šalies, kurioje jis yra registruotas, kompetentingos valstybės institucijos išduotą licenciją arba lygiavertį dokumentą.
3. Tiekėjas turi teisę vykdyti apsauginės ir gaisrinės signalizacijos rangos darbus, kai statinio kategorija – ypatingieji statiniai (statiniai: negyvenamieji pastatai; statybos darbų sritis: statinio apsauginės signalizacijos, gaisrinės saugos inžinerinių sistemų įrengimas).
Pateikiamas VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centro išduoto galiojančio atestato, jeigu Tiekėjas yra registruotas užsienio šalyje – teisės pripažinimo dokumento arba kito lygiaverčio dokumento, suteikiančio teisę vykdyti reikalaujamus darbus, kopija.
Vietoj teisės pripažinimo dokumento užsienio tiekėjas gali pateikti VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centrui pateikto prašymo (su gavimo žyma) išduoti Teisės pripažinimo dokumentą kopiją.
Tiekėjo, kuris yra juridinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje, duomenis apie teisę vykdyti reikalaujamus darbus Pirkėjas patikrins neatlygintinai nacionalinėje duomenų bazėje (https://www.spsc.lt/registrai/im2015/im_tdexp_list.php?a=return).
Duomenys bus užfiksuoti ir saugomi Pirkėjo. Jeigu dėl informacinės sistemos techninių trikdžių Pirkėjas neturės galimybės patikrinti neatlygintinai prieinamų duomenų apie Tiekėją (juridinį asmenį), jis turės teisę prašyti Tiekėjo (juridinio asmens), pateikti VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centro nustatyta tvarka išduotą dokumentą, patvirtinantį atitiktį šiam reikalavimui.
2. Tiekėjas turi teisę vykdyti ginkluotos apsaugos paslaugas.
Pateikiami dokumentai, patvirtinantys Tiekėjo teisę vykdyti ginkluotos apsaugos paslaugas (Policijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos galiojanti licencija ar kitos kompetentingos institucijos išduotas dokumentas, arba šalies, kurioje yra registruotas tiekėjas, atsakingos institucijos išduotas dokumentas).
Tiekėjo, kuris yra juridinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje, duomenis apie teisę vykdyti ginkluotos apsaugos paslaugas Pirkėjas patikrins neatlygintinai nacionalinėje duomenų bazėje, jei tokie duomenys bus prieinami.
Duomenys bus užfiksuoti ir saugomi Pirkėjo. Jeigu dėl informacinės sistemos techninių trikdžių ar prieinamumo Pirkėjas neturės galimybės patikrinti neatlygintinai prieinamų duomenų apie Tiekėją (juridinį asmenį), jis turės teisę prašyti Tiekėjo (juridinio asmens), pateikti Policijos departamento prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos nustatyta tvarka išduotą dokumentą, patvirtinantį atitiktį šiam reikalavimui.
Kitos valstybės Tiekėjas pateikia šalies, kurioje jis yra registruotas, kompetentingos valstybės institucijos išduotą licenciją arba lygiavertį dokumentą.
3. Tiekėjas turi teisę vykdyti apsauginės ir gaisrinės signalizacijos rangos darbus, kai statinio kategorija – ypatingieji statiniai (statiniai: negyvenamieji pastatai; statybos darbų sritis: statinio apsauginės signalizacijos, gaisrinės saugos inžinerinių sistemų įrengimas).
Pateikiamas VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centro išduoto galiojančio atestato, jeigu Tiekėjas yra registruotas užsienio šalyje – teisės pripažinimo dokumento arba kito lygiaverčio dokumento, suteikiančio teisę vykdyti reikalaujamus darbus, kopija.
Vietoj teisės pripažinimo dokumento užsienio tiekėjas gali pateikti VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centrui pateikto prašymo (su gavimo žyma) išduoti Teisės pripažinimo dokumentą kopiją.
Tiekėjo, kuris yra juridinis asmuo, registruotas Lietuvos Respublikoje, duomenis apie teisę vykdyti reikalaujamus darbus Pirkėjas patikrins neatlygintinai nacionalinėje duomenų bazėje (https://www.spsc.lt/registrai/im2015/im_tdexp_list.php?a=return).
Duomenys bus užfiksuoti ir saugomi Pirkėjo. Jeigu dėl informacinės sistemos techninių trikdžių Pirkėjas neturės galimybės patikrinti neatlygintinai prieinamų duomenų apie Tiekėją (juridinį asmenį), jis turės teisę prašyti Tiekėjo (juridinio asmens), pateikti VĮ Statybos produkcijos sertifikavimo centro nustatyta tvarka išduotą dokumentą, patvirtinantį atitiktį šiam reikalavimui.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pirkėjas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimo užtikrinimą patvirtinančio dokumento, tačiau jei Dalyvis, kuris bus kviečiamas sudaryti pirkimo sutartį, atsisakys ją sudaryti, jis, Pirkėjui pareikalavus, turės sumokėti Pirkėjui 10 proc. dydžio baudą nuo maksimalios pirkimui skirtos vertės (EUR be PVM).
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas už paslaugas ir prekes sumoka Paslaugų teikėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos-faktūros su jos detalizavimu (detalizavimas pateikiamas excel faile), nurodant objekto pavadinimą, adresą, Navision vietos kodą, gavimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos turi pateikti Pirkėjui 5 000,00 (penkių tūkstančių) eurų dydžio Sutarties įvykdymo užtikrinimą.
Paslaugų teikėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo apsidrausti civilinę atsakomybę ne mažesnei nei 1 000 000,00 (vieno milijono) eurų sumai bei pateikti Pirkėjui civilinės atsakomybės draudimo poliso, galiojančio ne trumpiau negu galioja ši Sutartis (neįskaitant Sutarties pratęsimo galimybės), kopiją.
Už pirkimo sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą pirkimo sutartyje numatytos netesybos.
Paslaugų teikėjas ne vėliau kaip per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo apsidrausti civilinę atsakomybę ne mažesnei nei 1 000 000,00 (vieno milijono) eurų sumai bei pateikti Pirkėjui civilinės atsakomybės draudimo poliso, galiojančio ne trumpiau negu galioja ši Sutartis (neįskaitant Sutarties pratęsimo galimybės), kopiją.
Už pirkimo sutartyje numatytų įsipareigojimų netinkamą vykdymą ir (ar) nevykdymą pirkimo sutartyje numatytos netesybos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-04
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Anglų, Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų, įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-17
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |