RENGINIŲ ORGANIZAVIMO PASLAUGOS

Socialinės ir kitos specialios paslaugos. Viešosios sutartys

Skelbimas apie pirkimą

Paslaugos

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Lietuvos Respublikos finansų ministerija
288601650
Lukiškių g. 2
Vilnius
01512
LT
Asmuo ryšiams: Lina Plieniūtė
Telefonas: +370 52199371
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://finmin.lrv.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=682536
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)

Pagrindinė veikla

Ekonomikos ir finansų reikalai

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

RENGINIŲ ORGANIZAVIMO PASLAUGOS
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79952000  -  Su renginiais susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos renginių organizavimo paslaugos. Pirkimo objektas skaidomas į 2 pirkimo objekto dalis:
1. I pirkimo objekto dalis - Aukšto lygio renginių organizavimo paslaugos;
2. II pirkimo objekto0 dalis - Vidutinio lygio renginių organizavimo paslaugos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 1074380.17  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Aukšto lygio renginių organizavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79952000  -  Su renginiais susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublika
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija sutarties galiojimo laikotarpiu preliminariai planuoja organizuoti apie 15–20 aukšto lygio renginių LR teritorijoje. Apie 5–10 proc. iš nurodytų renginių gali vykti ne Vilniaus mieste. Kiekvienas renginys bus priskirtas konkrečiai kategorijai apie tai iš anksto informuojant paslaugos teikėją. Perkančiajai organizacijai reikalingos renginių organizavimo ir aptarnavimo paslaugos, atsižvelgiant į konkretų renginį, gali apimti:
1. renginio planavimo, organizavimo ir aptarnavimo paslaugas;
2. renginio vietos nuomos paslaugas;
3. renginio vietos apipavidalinimo, dekoravimo paslaugas;
4. renginio įrangos nuomą ir aptarnavimo paslaugas;
5. renginio dalyvių maitinimo paslaugas;
6. transporto nuomos paslaugas;
7. renginio fotografavimo paslaugas;
8. renginio dalyvių apgyvendinimo paslaugas;
9. renginiams skirtas kanceliarines priemones;
10. renginio socialinės kultūrinės programos organizavimo paslaugas;
11. renginiams reikalingų reklaminių/viešinimo priemonių parengimą ir/ar gamybą;
12. renginiams reikalingas vertimo paslaugas;
13. renginio dalyvių kelionių organizavimo paslaugas.
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 330578.52  EUR
II.2.7)

Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Vidutinio lygio renginių organizavimo paslaugos
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79952000  -  Su renginiais susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Lietuvos Respublika
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančioji organizacija sutarties galiojimo laikotarpiu preliminariai planuoja organizuoti apie 500 vidutinio lygio renginių LR teritorijoje. Apie 5–10 proc. iš nurodytų renginių gali vykti ne Vilniaus mieste. Kiekvienas renginys bus priskirtas konkrečiai kategorijai apie tai iš anksto informuojant paslaugos teikėją. Perkančiajai organizacijai reikalingos renginių organizavimo ir aptarnavimo paslaugos, atsižvelgiant į konkretų renginį, gali apimti:
1. renginio planavimo ir aptarnavimo paslaugas;
2. renginio vietos parinkimo paslaugas ir nuomą;
3. renginio vietos apipavidalinimo, dekoravimo paslaugas;
4. renginio įrangos nuomą ir aptarnavimo paslaugas;
5. renginio dalyvių maitinimo paslaugas;
6. transporto nuomos paslaugas;
7. renginio fotografavimo paslaugas;
8. renginio dalyvių apgyvendinimo paslaugas;
9. renginiams skirtas kanceliarines priemones;
10. renginio socialinės kultūrinės programos organizavimo paslaugas;
11. renginiams reikalingų reklaminių/viešinimo priemonių parengimą ir/ar gamybą;
12. renginiams reikalingas vertimo paslaugas;
13. renginio dalyvių kelionių organizavimo paslaugas.
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 743801.65  EUR
II.2.7)

Sutarties arba preliminariosios sutarties trukmė

Trukmė mėnesiais: 36
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Pirkimo sutarties sąlygos pirkimo sutarties galiojimo laikotarpiu gali būti keičiamos VPĮ nustatytais atvejais ir kurias pakeitus nebūtų pažeisti VPĮ 17 straipsnyje nustatyti principai ir tikslai. Pirkimo sutartis sudaroma vadovaujantis LR CK nuostatomis. I pirkimo objekto dalies pirkimo sutarties sąlygų projektas yra pateiktas konkurso sąlygų 21 priede, II pirkimo objekto dalies pirkimo sutarties sąlygų projektas yra pateiktas konkurso sąlygų 22 priede. Konkursą laimėjęs tiekėjas, per 10 d. d. po sutarties pasirašymo dienos turi pateikti sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentą. Sutarties įvykdymo užtikrinimo dokumentas turi galioti 38 mėnesius nuo Sutarties įsigaliojimo dienos. Sutarties įvykdymo užtikrinimo vertė:
1. I pirkimo objekto dalies – 16000,00 eurų;
2. II pirkimo objekto dalies – 36000,00 eurų
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros forma

Atviras konkursas
IV.1.11)

Pagrindinės sutarties skyrimo procedūros ypatybės

Perkančioji organizacija ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą išrenka pagal kainos ir kokybės santykį.
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas / Paraiškų dėl reiškiamo susidomėjimo priėmimo terminas

Data:  2023-02-03
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių

VI dalis: Papildoma informacija

VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Tiekėjas, norėdamas iki pirkimo sutarties sudarymo ginčyti perkančiosios organizacijos sprendimus ar veiksmus, turi pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka. Perkančiosios organizacijos priimtas sprendimas gali būti skundžiamas teismui Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatyta tvarka. Perkančioji organizacija nagrinėja tik tas tiekėjų pretenzijas, kurios gautos iki pirkimo sutarties sudarymo dienos, laikantis Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje nustatytų terminų. Perkančioji organizacija, gavusi pretenziją, nedelsdama sustabdo pirkimo procedūrą, kol bus išnagrinėta ši pretenzija ir priimtas sprendimas.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-12-27
VI.7)

Metinis pirkimų planas

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.