Renginių techninio aptarnavimo ir palaikymo paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ „Kaunas 2022“
304497759
Laisvės al. 36
Kaunas
44240
LT
Asmuo ryšiams: Artiom Valujev
Telefonas: +370 65998605
El. paštas: artiom@kaunas2022.eu
NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.kaunas2022.eu

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=629375
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Laisvalaikis, kultūra ir religija

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Renginių techninio aptarnavimo ir palaikymo paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

79950000  -  Parodų, mugių ir kongresų organizavimo paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkamos renginių techninio aptarnavimo ir palaikymo paslaugos.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 415000.00  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

79950000  -  Parodų, mugių ir kongresų organizavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT022 -  Kauno apskritis
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Perkamos renginių techninio aptarnavimo ir palaikymo paslaugos (toliau – paslaugos). Šias paslaugas sudaro:
1.1. Žiūrovų srautų kontroliavimui reikiamos įrangos nuoma su aptarnavimu ( Žiūrovų barjerai, minkšti barjerai, laikini keliai, ryšių priemonės (interkomas, racijos), praėjimo kontrolieriai);
1.2. Sceninių konstrukcijų nuoma su aptarnavimu ( Scenos, sceninės pakylos, pastolinės konstrukcijos, rampos neįgaliesiems, balastai (betoniniai, vandens talpos su užpildymu) pantonai ;
1.3. Scenai reikalingos įrangos nuoma su aptarnavimu (Įgarsinimo sistemos, sinchroninio vertimo sistemos, apšvietimo sistemos, led ekranai, projektoriai, TV ekranai, tiesioginės transliacijos)
1.4. Scenos dizaino ir žiūrovinėms vietoms įrengti reikalinga įrangos nuoma su aptarnavimu (Paviljonai, palapinės, šildytuvai, kėdės ar suolai, sceninio rekvizito gamyba ir dekoracijų gamyba, draperija teatriniams pastatymams)
1.5. Renginio elektrifikacijai reikalingos įrangos nuoma su aptarnavimu (Elektros jėgainės – generatoriai, kabeliai, kabelių apsaugos, elektros paskirstymo dėžutės, įžeminimo kontūro įrengimas)
1.6. Mechaninės ar elektrinės įrangos nuoma su aptarnavimu reikalinga renginio infrastruktūros įrengimui ( Bokšteliai, kranai, kopėčios, transportavimo paslaugų tiekimas ir rekvizito pervežimo paslaugos (lengvosios ir sunkiosios krovininės transporto priemonės)
1.7. Renginio infrastruktūrai reikalingų specialistų paslaugos (Operatorių paslaugos (įgarsinimas, apšvietimas, vaizdo, transliacijos) montavimo paslaugos ( dekoracijos, tvoros – barjerai), aukštalipių paslaugos, ekspozicijų montavimo paslaugos)
1.8. Kitos renginių įgyvendinimui reikalingos paslaugos (statybinių medžiagų pristatymas, elektrinių įrankių nuoma, erdvių nuoma ir kt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 415000.00  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
Kartu su pasiūlymu tiekėjai turi pateikti kvalifikaciją ir ekonominio naudingumo kriterijų reikšmes pagrindžiančius dokumentus.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Mokėjimai atliekami eurais per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir priėmimo perdavimo akto suderinimo dienos.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Teikėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną, iki sueis 15 (penkiolikos) dienų terminas 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia Paslaugų nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, pradėti skaičiuoti 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo laiku nepatiektų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną iki sueis 30 (trisdešimties) dienų terminas.
Tiekėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos turi pateikti 5000 Eur Sutarties įvykdymo užtikrinimą, išduotą banko / kredito unijos / draudimo bendrovės ar kito turinčio teisę teikti šias paslaugas garantuotojo.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-11
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 2  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-11
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-04-01
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.