Renginių techninio aptarnavimo ir palaikymo paslaugos
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ „Kaunas 2022“
304497759
Laisvės al. 36
Kaunas
44240
LT
Asmuo ryšiams:
Artiom Valujev
Telefonas:
+370 65998605
El. paštas:
artiom@kaunas2022.eu
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.kaunas2022.eu
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/62820
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=629375Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=629375&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Renginių techninio aptarnavimo ir palaikymo paslaugos
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
79950000
-
Parodų, mugių ir kongresų organizavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkamos renginių techninio aptarnavimo ir palaikymo paslaugos.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 415000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
79950000
-
Parodų, mugių ir kongresų organizavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT022 -
Kauno apskritis
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Perkamos renginių techninio aptarnavimo ir palaikymo paslaugos (toliau – paslaugos). Šias paslaugas sudaro:
1.1. Žiūrovų srautų kontroliavimui reikiamos įrangos nuoma su aptarnavimu ( Žiūrovų barjerai, minkšti barjerai, laikini keliai, ryšių priemonės (interkomas, racijos), praėjimo kontrolieriai);
1.2. Sceninių konstrukcijų nuoma su aptarnavimu ( Scenos, sceninės pakylos, pastolinės konstrukcijos, rampos neįgaliesiems, balastai (betoniniai, vandens talpos su užpildymu) pantonai ;
1.3. Scenai reikalingos įrangos nuoma su aptarnavimu (Įgarsinimo sistemos, sinchroninio vertimo sistemos, apšvietimo sistemos, led ekranai, projektoriai, TV ekranai, tiesioginės transliacijos)
1.4. Scenos dizaino ir žiūrovinėms vietoms įrengti reikalinga įrangos nuoma su aptarnavimu (Paviljonai, palapinės, šildytuvai, kėdės ar suolai, sceninio rekvizito gamyba ir dekoracijų gamyba, draperija teatriniams pastatymams)
1.5. Renginio elektrifikacijai reikalingos įrangos nuoma su aptarnavimu (Elektros jėgainės – generatoriai, kabeliai, kabelių apsaugos, elektros paskirstymo dėžutės, įžeminimo kontūro įrengimas)
1.6. Mechaninės ar elektrinės įrangos nuoma su aptarnavimu reikalinga renginio infrastruktūros įrengimui ( Bokšteliai, kranai, kopėčios, transportavimo paslaugų tiekimas ir rekvizito pervežimo paslaugos (lengvosios ir sunkiosios krovininės transporto priemonės)
1.7. Renginio infrastruktūrai reikalingų specialistų paslaugos (Operatorių paslaugos (įgarsinimas, apšvietimas, vaizdo, transliacijos) montavimo paslaugos ( dekoracijos, tvoros – barjerai), aukštalipių paslaugos, ekspozicijų montavimo paslaugos)
1.8. Kitos renginių įgyvendinimui reikalingos paslaugos (statybinių medžiagų pristatymas, elektrinių įrankių nuoma, erdvių nuoma ir kt.
1.1. Žiūrovų srautų kontroliavimui reikiamos įrangos nuoma su aptarnavimu ( Žiūrovų barjerai, minkšti barjerai, laikini keliai, ryšių priemonės (interkomas, racijos), praėjimo kontrolieriai);
1.2. Sceninių konstrukcijų nuoma su aptarnavimu ( Scenos, sceninės pakylos, pastolinės konstrukcijos, rampos neįgaliesiems, balastai (betoniniai, vandens talpos su užpildymu) pantonai ;
1.3. Scenai reikalingos įrangos nuoma su aptarnavimu (Įgarsinimo sistemos, sinchroninio vertimo sistemos, apšvietimo sistemos, led ekranai, projektoriai, TV ekranai, tiesioginės transliacijos)
1.4. Scenos dizaino ir žiūrovinėms vietoms įrengti reikalinga įrangos nuoma su aptarnavimu (Paviljonai, palapinės, šildytuvai, kėdės ar suolai, sceninio rekvizito gamyba ir dekoracijų gamyba, draperija teatriniams pastatymams)
1.5. Renginio elektrifikacijai reikalingos įrangos nuoma su aptarnavimu (Elektros jėgainės – generatoriai, kabeliai, kabelių apsaugos, elektros paskirstymo dėžutės, įžeminimo kontūro įrengimas)
1.6. Mechaninės ar elektrinės įrangos nuoma su aptarnavimu reikalinga renginio infrastruktūros įrengimui ( Bokšteliai, kranai, kopėčios, transportavimo paslaugų tiekimas ir rekvizito pervežimo paslaugos (lengvosios ir sunkiosios krovininės transporto priemonės)
1.7. Renginio infrastruktūrai reikalingų specialistų paslaugos (Operatorių paslaugos (įgarsinimas, apšvietimas, vaizdo, transliacijos) montavimo paslaugos ( dekoracijos, tvoros – barjerai), aukštalipių paslaugos, ekspozicijų montavimo paslaugos)
1.8. Kitos renginių įgyvendinimui reikalingos paslaugos (statybinių medžiagų pristatymas, elektrinių įrankių nuoma, erdvių nuoma ir kt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 415000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
10
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. nuostatomis.
Kartu su pasiūlymu tiekėjai turi pateikti kvalifikaciją ir ekonominio naudingumo kriterijų reikšmes pagrindžiančius dokumentus.
Kartu su pasiūlymu tiekėjai turi pateikti kvalifikaciją ir ekonominio naudingumo kriterijų reikšmes pagrindžiančius dokumentus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Mokėjimai atliekami eurais per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir priėmimo perdavimo akto suderinimo dienos.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Teikėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną, iki sueis 15 (penkiolikos) dienų terminas 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia Paslaugų nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, pradėti skaičiuoti 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo laiku nepatiektų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną iki sueis 30 (trisdešimties) dienų terminas.
Tiekėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos turi pateikti 5000 Eur Sutarties įvykdymo užtikrinimą, išduotą banko / kredito unijos / draudimo bendrovės ar kito turinčio teisę teikti šias paslaugas garantuotojo.
Neatlikus apmokėjimo nustatytais terminais, Teikėjo pareikalavimu Pirkėjas privalo sumokėti Teikėjui už kiekvieną uždelstą dieną, iki sueis 15 (penkiolikos) dienų terminas 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) delspinigių nuo laiku neapmokėtos sumos.
Jei Teikėjas dėl savo kaltės nesuteikia Paslaugų nustatytu terminu, Pirkėjas turi teisę be oficialaus įspėjimo ir nesumažindamas kitų savo teisių gynimo būdų, pradėti skaičiuoti 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius nuo laiku nepatiektų Prekių kainos už kiekvieną termino praleidimo dieną iki sueis 30 (trisdešimties) dienų terminas.
Tiekėjas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo sutarties pasirašymo dienos turi pateikti 5000 Eur Sutarties įvykdymo užtikrinimą, išduotą banko / kredito unijos / draudimo bendrovės ar kito turinčio teisę teikti šias paslaugas garantuotojo.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-11
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-11
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Kauno apygardos teismas
Kaunas
44312
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-04-01
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |