REZERVINIO ELEKTROS ENERGIJOS TIEKIMO ŠALTINIO ĮRENGIMO VYTAUTO G.101, ŠIAULIUOSE, DARBAI
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Šiaulių centro poliklinika
145370959
Vytauto 101, Šiauliai
Šiauliai
77156
LT
Asmuo ryšiams:
Dovilė Černiauskienė
Telefonas:
+370 41524514
El. paštas:
dovile.cerniauskiene@siauliupoliklinika.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
www.siauliupoliklinika.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4535
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=654771Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=654771&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
REZERVINIO ELEKTROS ENERGIJOS TIEKIMO ŠALTINIO ĮRENGIMO VYTAUTO G.101, ŠIAULIUOSE, DARBAI
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45317300
-
Elektros skirstymo aparatų elektros instaliacijos montavimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
REZERVINIO ELEKTROS ENERGIJOS TIEKIMO ŠALTINIO ĮRENGIMO VYTAUTO G.101, ŠIAULIUOSE, DARBAI
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45317300
-
Elektros skirstymo aparatų elektros instaliacijos montavimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Rezervinio elektros energijos tiekimo šaltinio įrengimo Vytauto g. 101, Šiauliuose darbai - 1 vnt
Dyzelinis elektros generatorius (P.R.P. galios) komplekte su paleidimo-valdymo aparatūra - 1 kompl.
Dyzelinis elektros generatorius (P.R.P. galios) komplekte su paleidimo-valdymo aparatūra - 1 kompl.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) ir ūkio subjektai, kurio pajėgumais remiasi tiekėjas) turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvo. Tiekėjas pasiūlyme turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovas per Sutartyje nustatytą terminą neatlikęs Darbų arba atlikęs juos netinkamai, Užsakovo prašymu privalo sumokėti Užsakovui 10% (procentų) baudą nuo neatliktų/netinkamai atliktų Darbų sumos ir per 10 darbo dienų atlikti juos tinkamai.
2. Už kokybiškai atliktus Darbus Užsakovas apmoka Rangovui pagal pateiktą PVM sąskaitą faktūrą per 30 dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. PVM sąskaita faktūra pateikiama pasirašius atliktų darbų aktą ir Darbų perdavimo – priėmimo aktą
2. Už kokybiškai atliktus Darbus Užsakovas apmoka Rangovui pagal pateiktą PVM sąskaitą faktūrą per 30 dienų nuo PVM sąskaitos faktūros gavimo dienos. PVM sąskaita faktūra pateikiama pasirašius atliktų darbų aktą ir Darbų perdavimo – priėmimo aktą
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-08-18
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-08-18
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-08-05
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |