Riebokšlinių kompensatorių pakeitimo linziniais darbų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB Vilniaus šilumos tinklai
124135580
Spaudos g. 6-1
Vilnius
05132
LT
Asmuo ryšiams:
Algirdas Leleiva
Telefonas:
+370 68694482
El. paštas:
algirdas.leleiva@chc.lt
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
https://chc.lt/lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8327
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=748335Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=748335&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Riebokšlinių kompensatorių pakeitimo linziniais darbų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231113
-
Vamzdžių keitimo darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Riebokšlinių kompensatorių pakeitimo linziniais darbų pirkimas skaidomas į dvi pirkimo objekto dalis:
I Pirkimo objekto dalis – Riebokšlinių kompensatorių pakeitimas linziniais šilumos kamerose: 92613, 92614, 92615, 92616, 92617 ir 92618.
II Pirkimo objekto dalis - Riebokšlinių kompensatorių pakeitimas linziniais šilumos kamerose: 92420, 92422 ir 92423.
I Pirkimo objekto dalis – Riebokšlinių kompensatorių pakeitimas linziniais šilumos kamerose: 92613, 92614, 92615, 92616, 92617 ir 92618.
II Pirkimo objekto dalis - Riebokšlinių kompensatorių pakeitimas linziniais šilumos kamerose: 92420, 92422 ir 92423.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
I Pirkimo objekto dalis – Riebokšlinių kompensatorių pakeitimas linziniais šilumos kamerose: 92613, 92614, 92615, 92616, 92617 ir 92618.
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231113
-
Vamzdžių keitimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus šilumos tinklai, Vilniaus miestas, Čiurlionio g. Vingio parko teritorijoje.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Riebokšlinių kompensatorių pakeitimas linziniais šilumos kamerose: 92613, 92614, 92615, 92616, 92617 ir 92618.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
II Pirkimo objekto dalis - Riebokšlinių kompensatorių pakeitimas linziniais šilumos kamerose: : 92420, 92422 ir 92423.
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231113
-
Vamzdžių keitimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus šilumos tinklai, Vilniaus miestas, Švitrigailos g.43 - Dariaus ir Girėno g. pradžioje...
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Riebokšlinių kompensatorių pakeitimas linziniais šilumos kamerose: 92420, 92422 ir 92423.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
8
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Perkantysis subjektas reikalauja, kad tiekėjai, visi tiekėjų grupės nariai, ar kiti ūkio subjektai, kurių pajėgumais remiasi tiekėjas, pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo, tiekėjų grupės narių, ar ūkio subjektų, kurių
pajėgumais remiasi tiekėjas, pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų įstatymo 58 straipsnio nuostatomis.
pajėgumais remiasi tiekėjas, pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Lietuvos Respublikos pirkimų, atliekamų vandentvarkos, energetikos, transporto ar pašto paslaugų srities perkančiųjų subjektų įstatymo 58 straipsnio nuostatomis.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjas kartu su pasiūlymu I pirkimo objekto daliai privalo pateikti Perkančiajam subjektui pasiūlymo galiojimo užtikrinimą ne mažesnį kaip 6000 (šeši tūkstančiai) eurų, 00 ct.). Užtikrinimas skiriamas Pirminio ir Galutinio pasiūlymo užtikrinimui.
II pirkimo objekto daliai Perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimą užtikrinimą patvirtinančio dokumento (kaip nustatyta Bendrųjų sąlygų 8 skyriuje), tačiau Tiekėjas Perkančiajam subjektui pareikalavus, turės sumokėti 2000,00 (du tūkstančiai)eurų 00 ct. baudą , jeigu jis:
1. atšaukia arba pakeičia savo pasiūlymą II pirkimo objekto daliai pasiūlymo galiojimo laikotarpiu.
2. laimėjęs Pirkimą, vengia arba atsisako pasirašyti Pirkimo sutartį per Perkančiojo subjekto nurodytą terminą;
3. vengia arba atsisako pateikti Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą ar kitą su sutarties įsigaliojimu siejamą dokumentą per sutartyje nustatytą terminą (jeigu tokių reikalaujama).
II pirkimo objekto daliai Perkantysis subjektas nereikalauja kartu su pasiūlymu pateikti pasiūlymo galiojimą užtikrinimą patvirtinančio dokumento (kaip nustatyta Bendrųjų sąlygų 8 skyriuje), tačiau Tiekėjas Perkančiajam subjektui pareikalavus, turės sumokėti 2000,00 (du tūkstančiai)eurų 00 ct. baudą , jeigu jis:
1. atšaukia arba pakeičia savo pasiūlymą II pirkimo objekto daliai pasiūlymo galiojimo laikotarpiu.
2. laimėjęs Pirkimą, vengia arba atsisako pasirašyti Pirkimo sutartį per Perkančiojo subjekto nurodytą terminą;
3. vengia arba atsisako pateikti Pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą ar kitą su sutarties įsigaliojimu siejamą dokumentą per sutartyje nustatytą terminą (jeigu tokių reikalaujama).
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Perkantysis subjektas sumoka Rangovui už atliktus darbus per 30 (trisdešimt)
kalendorinių dienų nuo elektroniniu būdu gautos PVM sąskaitos faktūros ar kito tipo priklausančio išrašyti ir pateikti Užsakovui dokumento, atitinkančio PVM sąskaitos faktūros turinį ir tikslą, gavimo dienos.
kalendorinių dienų nuo elektroniniu būdu gautos PVM sąskaitos faktūros ar kito tipo priklausančio išrašyti ir pateikti Užsakovui dokumento, atitinkančio PVM sąskaitos faktūros turinį ir tikslą, gavimo dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Perkantysis subjektas nereikalauja, kad pasiūlymą pateikusi ir laimėjusi tiekėjų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Rangovas turi pateikti Užsakovui tokį Sutarties įvykdymo užtikrinimą:
1.1. forma - besąlyginė, neatšaukiama, pirmo pareikalavimo banko garantija / draudimo bendrovės išduotas laidavimo draudimas;
-1.2. užtikrinimo suma: – I pirkimo objekto dalis - 20 000,00 Eur (dvidešimt tūkstančių eurų, 00 ct); II pirkimo objekto dalis – 5 000,00 Eur (penki tūkstančiai eurų, 00 ct);
Sutarties įvykdymo užtikrinimo pateikimo terminas – per 10 dienų po Sutarties pasirašymo.
2. Rangovas turi pateikti Užsakovui tokį Rangovo garantinių įsipareigojimų įvykdymo užtikrinimą:
2.1. forma – besąlyginė, neatšaukiama, pirmo pareikalavimo banko garantija / draudimo bendrovės išduotas laidavimo draudimas;
2.2. užtikrinimo suma – 5 % nuo faktinės galutinės visų Darbų kainos.
3. Rangovo civilinės atsakomybės draudimo suma: ne mažiau 43 400,00 EUR vienam draudžiamajam įvykiui.
1.1. forma - besąlyginė, neatšaukiama, pirmo pareikalavimo banko garantija / draudimo bendrovės išduotas laidavimo draudimas;
-1.2. užtikrinimo suma: – I pirkimo objekto dalis - 20 000,00 Eur (dvidešimt tūkstančių eurų, 00 ct); II pirkimo objekto dalis – 5 000,00 Eur (penki tūkstančiai eurų, 00 ct);
Sutarties įvykdymo užtikrinimo pateikimo terminas – per 10 dienų po Sutarties pasirašymo.
2. Rangovas turi pateikti Užsakovui tokį Rangovo garantinių įsipareigojimų įvykdymo užtikrinimą:
2.1. forma – besąlyginė, neatšaukiama, pirmo pareikalavimo banko garantija / draudimo bendrovės išduotas laidavimo draudimas;
2.2. užtikrinimo suma – 5 % nuo faktinės galutinės visų Darbų kainos.
3. Rangovo civilinės atsakomybės draudimo suma: ne mažiau 43 400,00 EUR vienam draudžiamajam įvykiui.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Derybos su išankstiniu kvietimu dalyvauti konkurse
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-14
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-01-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |