Rietavo savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių su asfalto danga priežiūros ir remonto darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Rietavo savivaldybės administracija
188747184
Laisvės a. 3, Rietavas
Rietavas
90311
LT
Asmuo ryšiams: Jurgita Smilgevičienė
Telefonas: +370 44873225
Faksas: +370 44873222
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://rietavas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=630438
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Rietavo savivaldybės vietinės reikšmės kelių ir gatvių su asfalto danga priežiūros ir remonto darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233141  -  Kelių priežiūros darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Bendras kelių ir gatvių ilgis seniūnijose –– 410,7 km, iš jų: su asfaltbetonio danga – 58,1 km, su žvyro danga – 303,57 km, gruntiniai keliai – 49,1 km.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

45233141  -  Kelių priežiūros darbai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Rietavo savivaldybės seniūnijų vietinės reikšmės keliai ir gatvės
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Rietavo savivaldybės Daugėdų, Medingėnų, Rietavo, Rietavo miesto ir Tverų seniūnijų vietinės reikšmės kelių ir gatvių su asfalto danga priežiūros ir remonto darbų pirkimas apima:
1. kelių ir gatvių su asfaltbetonio danga duobių remontą, asfaltbetonio dangos sluoksnio atstatymą ir įrengimą, pagrindų įrengimą, kelkraščių atnaujinimas;
2. pėsčiųjų ir dviračių takų tvarkymą, kelio ženklų atstatymą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Teikėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau - EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo pašalinti jį iš pirkimo. Jeigu pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė, EBVPD turi užpildyti ir kartu su pasiūlymu pateikti kiekvienas ūkio subjektų grupės narys. Jeigu teikėjas pasitelkia subteikėjus (subtiekėjus, subrangovus) ar kitus ūkio subjektus, kurių pajėgumais numato remtis, tai ir šie subjektai pateikia užpildytus EBVPD. Perkančiajai organizacijai atlikus EBVPD patikrinimo procedūrą, patikrinus pasiūlymus ir išrinkus galimą laimėtoją, tik jo yra prašomi dokumentai, patvirtinantys pašalinimo pagrindų nebuvimą.
Komisija aktualių dokumentų, patvirtinančių EBVPD nurodytą informaciją, ir kvalifikaciją patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to teikėjo, kurio pasiūlymas pagal vertinimo rezultatus galės būti pripažintas laimėjusiu po vokų atplėšimo procedūros, įvertinus pasiūlymus iki pasiūlymų eilės nustatymo.
EBVPD forma pateikiama https://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nereikalaujama
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Teikėjas per 7 d. d. nuo pirkimo sutarties pasirašymo privalo pateikti tinkamą sutarties įvykdymo užtikrinimą – 5 proc. nuo bendros sutarties kainos be PVM.
1. Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko besąlygine garantija;
2. Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės besąlyginiu laidavimo draudimu. Kartu turi būti pateiktas laidavimo draudimo polisas bei dokumentas, patvirtinantis, kad draudimo bendrovei yra apmokėta už laidavimo draudimą;
3. užstatu, kuris pervedamas į Rietavo savivaldybės administracijos sąskaitą Nr. LT267300010151128595, esančią banke AB „Swedbank“.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-04-20
Vietos laikas:  09:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-04-20
Vietos laikas:  09:45
Vieta:  
Rietavo savivaldybės administracija, Laisvės a. 3, 208 kab., Rietavas
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje (vokų atplėšimo procedūroje) Tiekėjai nedalyvauja ir Perkančioji organizacija neteikia informacijos Tiekėjams apie pasiūlymus pateikusius Tiekėjus, pasiūlytas kainas iki kol bus įvertinti pasiūlymai ir nustatyta pasiūlymų eilė.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

1) Pirkimo dokumentai skelbiami Centrinėje viešųjų pirkimų informacinėje sistemoje (CVP IS).
2) Pasiūlymai turi būti pateikti tik elektroninėmis priemonėmis, naudojant CVP IS.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Klaipėdos apygardos teismas
Herkaus Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
Telefonas: +370 46390960
Faksas: +370 46310325

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Peržiūros procedūra ir terminai nustatyti Lietuvos Respublikos Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje
VI.5)

Paskelbimo data

2022-04-06
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.