RINKOS KONSULTACIJA DĖL PROFESINĖS APRANGOS (UNIFORMOS), SPECIALIOSIOS DARBO APRANGOS IR AVALYNĖS DINAMINĖS PIRKIMŲ SISTEMOS SUKŪRIMO
Rinkos konsultacija
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Policijos departamentas prie Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijos
188785847
Saltoniškių g. 19, LT-08105 Vilnius
Vilnius
LT-08105
LT
Asmuo ryšiams:
Kęstutis Cibulskis
Telefonas:
+370 70062294
El. paštas:
kestutis.cibulskis@policija.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://policija.lrv.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/5301
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=728028Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
II dalis: Objektas
II.1)
Išankstinės konsultacijos objektas. Informacija, kokio indėlio tikimasi iš konsultacijai kviečiamų subjektų
RINKOS KONSULTACIJA DĖL PROFESINĖS APRANGOS (UNIFORMOS), SPECIALIOSIOS DARBO APRANGOS IR AVALYNĖS DINAMINĖS PIRKIMŲ SISTEMOS SUKŪRIMO
II.2)
Išankstinės konsultacijos tikslas
1. Pasirengti dinaminės pirkimų sistemos sukūrimui ir pirkimų jos pagrindu vykdymui. 2. Informuoti rinkos dalyvius apie pirkimo planus ir reikalavimus. 3. Sužinoti rinkos dalyvių nuomonę, pasiūlymus ir rekomendacijas dėl pirkimo objekto techninių specifikacijų, vertinimo kriterijų ir reikalavimų tiekėjams.
II.3)
Išankstinės konsultacijos būdas
Abu būdai
II.4)
Pagrindinis BVPŽ kodas
18100000
-
Profesiniai drabužiai, specialūs darbo drabužiai ir jų priedai
II.5)
Preliminari išankstinės konsultacijos trukmė
Data:
2023-09-20
Vietos laikas:
11:00
III dalis: Papildoma informacija
III)
PAPILDOMA INFORMACIJA
Rinkos dalyviai kviečiami teikti nuomonę, siūlymus, pastebėjimus ir rekomendacijas dėl pirkimo skirstymo į kategorijas, techninės specifikacijos, aplinkos apsaugos reikalavimų nustatymo, pasiūlymo vertinimo kriterijų, numatomos taikyti kainodaros bei atsakyti į pridedamame Tiekėjo klausimyne pateiktus klausimus, taip pat teikti kitus savo siūlymus ir rekomendacijas. Informaciją prašome pateikti naudojantis CVP IS susirašinėjimo funkcija, atsiųsti pranešimą su prisegtu užpildytu Tiekėjo klausimynu ir, jei reikalinga, kitais dokumentais.
Antrame konsultacijos etape bus organizuojamas nuotolinis susitikimas su rinkos dalyviais, kurie Tiekėjo klausimyne nurodys poreikį susitikti. Šie tiekėjai atskiru pranešimu CVP IS priemonėmis ir elektroniniu paštu bus kviečiami prisijungti prie susitikimo bendravimo programos Microsoft Teams platformoje (nuoroda bus pateikta CVP IS pranešime ir eletroniniu paštu).
Antrame konsultacijos etape bus organizuojamas nuotolinis susitikimas su rinkos dalyviais, kurie Tiekėjo klausimyne nurodys poreikį susitikti. Šie tiekėjai atskiru pranešimu CVP IS priemonėmis ir elektroniniu paštu bus kviečiami prisijungti prie susitikimo bendravimo programos Microsoft Teams platformoje (nuoroda bus pateikta CVP IS pranešime ir eletroniniu paštu).
III.1)
Paskelbimo data
2023-09-12
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |