RK-3 ir RK-4 šilumos tinklų zonų sujungimo bendrastatybiniai ir vamzdynų montavimo darbai
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Darbai
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "Ukmergės šiluma"
182714850
Šviesos g. 17, Ukmergės m., Ukmergės r. sav.
Ukmergė
20177
LT
Asmuo ryšiams:
Jūratė Rugienienė
Telefonas:
+370 34065109
El. paštas:
j.rugieniene@ukmergessiluma.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.ukmergessiluma.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/16895
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=703757Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=703757&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
RK-3 ir RK-4 šilumos tinklų zonų sujungimo bendrastatybiniai ir vamzdynų montavimo darbai
Nuorodos numeris:
RK-3 ir RK-4 sujungimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45231112
-
Vamzdyno sistemos montavimas
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
„RK-3 ir RK-4 šilumos tinklų zonų sujungimo bendrastatybiniai ir vamzdynų montavimo darbai“
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 200000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45231100
-
Bendrieji vamzdynų tiesimo darbai
45231113
-
Vamzdžių keitimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ukmergė
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
„RK-3 ir RK-4 šilumos tinklų zonų sujungimo bendrastatybiniai ir vamzdynų montavimo darbai“
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 200000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
9
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Esant objektyvioms priežastims, nepriklausančioms nuo Užsakovo ar Rangovo valios, Rangovui raštu pagrindus pratęsimo būtinybę ir gavus rašytinį Užsakovo sutikimą, suteikiamų paslaugų ar atliekamų darbų terminai gali būti pratęsti. Pratęsimo terminas negali viršyti 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Pirkimas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis pagal priemonę „Juridinių asmenų investicijos į iškastinio kuro naudojimo pakeitimą ar mažinimą ir (ar) atsinaujinančių energijos išteklių panaudojimas“ (projekto Nr. BL-AM-IKM01-0002).
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau-EBVPD)“ pagal Pirkimų įstatymo 59 straipsnio 1 dalyje nustatytus reikalavimus, patvirtinantį, jog nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis VPĮ 46 str. reikalavimais.
Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą pagrindžiančius dokumentus, (įskaitant ir Pirkimo sąlygų priede Nr. 5 nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimo pagrindžiančius dokumentus), bus prašoma pateikti tik iš Tiekėjo, kurio ekonominis naudingumas (pagal kainą) sudarius preliminarią pasiūlymų eilę bus didžiausias.
Tiekėjo pašalinimo pagrindų nebuvimą pagrindžiančius dokumentus, (įskaitant ir Pirkimo sąlygų priede Nr. 5 nurodytų pašalinimo pagrindų nebuvimo pagrindžiančius dokumentus), bus prašoma pateikti tik iš Tiekėjo, kurio ekonominis naudingumas (pagal kainą) sudarius preliminarią pasiūlymų eilę bus didžiausias.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Tiekėjo pateikiamo pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas Lietuvoje ar užsienio šalyje registruoto banko besąlygine ir neatšaukiama garantija ar Draudimo bendrovės laidavimo raštu. Banko garantijos ar draudimo laidavimo suma - 6 000 Eur (šeši tūkstančių eurų).
Pirkimo sutarties vykdymas turės būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija ar Draudimo bendrovės garantiniu raštu, kurio vertė – 12 000,00 (dvylika tūkstančių) eurų.
Pirkimo sutarties vykdymas turės būti užtikrintas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko garantija ar Draudimo bendrovės garantiniu raštu, kurio vertė – 12 000,00 (dvylika tūkstančių) eurų.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkimas finansuojamas Europos Sąjungos lėšomis pagal priemonę „Juridinių asmenų investicijos į iškastinio kuro naudojimo pakeitimą ar mažinimą ir (ar) atsinaujinančių energijos išteklių panaudojimas“ (projekto Nr. BL-AM-IKM01-0002).
Mokėjimus pagal šią sutartį Užsakovas atlieka per 30 (trisdešimt) darbo dienų po darbų priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Mokėjimų terminai, susieti su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių (Aplinkos projektų valdymo agentūros, toliau APVA), gali būti pratęsiami Užsakovo iniciatyva, tačiau bet kokiu atveju šie terminai negali viršyti 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo darbų priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros gavimo dienos. Ilgesnio apmokėjimo termino taikymo galimybę Užsakovas įgyja tik tuo atveju, jei jis Tiekėjui pateikia įrodymus, patvirtinančius apie finansavimo iš trečiųjų šalių vėlavimą.
Avansiniai mokėjimai nebus vykdomi.
Mokėjimus pagal šią sutartį Užsakovas atlieka per 30 (trisdešimt) darbo dienų po darbų priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros gavimo dienos.
Mokėjimų terminai, susieti su finansavimu, gaunamu iš trečiųjų šalių (Aplinkos projektų valdymo agentūros, toliau APVA), gali būti pratęsiami Užsakovo iniciatyva, tačiau bet kokiu atveju šie terminai negali viršyti 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo darbų priėmimo akto pasirašymo ir sąskaitos faktūros gavimo dienos. Ilgesnio apmokėjimo termino taikymo galimybę Užsakovas įgyja tik tuo atveju, jei jis Tiekėjui pateikia įrodymus, patvirtinančius apie finansavimo iš trečiųjų šalių vėlavimą.
Avansiniai mokėjimai nebus vykdomi.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Užsakovas, nevykdantis sutartinių įsipareigojimų, t.y. vėluojantis apmokėti atliktus Darbus be pateisinamos priežasties, moka 0,02 procento delspinigių už kiekvieną pavėluotą dieną nuo vėluojamos sumokėti sumos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-27
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-27
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Šviesos g.17, Ukmergė
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Į susipažinimą su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais Tiekėjai nekviečiami
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Gedimino pr. 40
Vilnius
01501
LT
Interneto adresas:
https://vat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2023-04-14
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |