Ketvirtadienis, lapkričio 14 d.

Rokiškio rajono vietinės reikšmės kelių (gatvių) ir kitų inžinerinių statinių tiesimo, rekonstravimo, remonto ir priežiūros darbų techninės priežiūros paslaugos

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Rokiškio rajono savivaldybės administracija
188772248
Respublikos g. 94
Rokiškis
42136
LT
Asmuo ryšiams: Irma Grigonytė
Telefonas: +370 45871429
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://rokiskis.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=617011
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Rokiškio rajono vietinės reikšmės kelių (gatvių) ir kitų inžinerinių statinių tiesimo, rekonstravimo, remonto ir priežiūros darbų techninės priežiūros paslaugos
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

71247000  -  Statybos darbų priežiūra
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Rokiškio rajono vietinės reikšmės kelių (gatvių) ir kitų inžinerinių statinių tiesimo, rekonstravimo, remonto ir priežiūros darbų techninės priežiūros paslaugos
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71247000  -  Statybos darbų priežiūra
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamos paslaugos aprašytos techninėje specifikacijoje (konkurso sąlygų 6 priedas).
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 12
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
2 kartus po 12 mėn.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjas, dalyvaujantis pirkime, turi atitikti reikalavimus dėl tiekėjų pašalinimo pagrindų nebuvimo. Tiekėjas turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau -EBVPD). Visų pagal EBVPD reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik to (-ų) dalyvio (-ių), kurio (-ių) pasiūlymas (-ai) bus pripažintas (-i) laimėjusiu (-iais).
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Už faktiškai suteiktas paslaugas užsakovas apmoka tiekėjui per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo dienos, kai užsakovas priima suteiktų paslaugų perdavimo - priėmimo aktus ir gauna PVM sąskaitą faktūrą. Tais atvejais, kai tiekėjas vėluoja pateikti tinkamai užpildytus dokumentus iki einamojo mėnesio 22 dienos, mokėjimai gali būti atliekami per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų nuo dokumentų pateikimo užsakovui dienos.
Užsakovas, nepagrįstai uždelsęs atsiskaityti už suteiktas paslaugas sutartyje nustatyta tvarka ir terminais, moka tiekėjui 0,03 % dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą dieną nuo nesumokėtos sumos.
Teikėjas už sutarties 2 priede nurodytų techninės priežiūros paslaugų nevykdymą ar netinkamą vykdymą įsipareigoja sumokėti Užsakovui 50 Eur baudą už kiekvieną tokį nustatytą atvejį ir atlyginti užsakovui dėl to patirtus nuostolius, kurių nepadengia minėtos netesybos.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-02-01
Vietos laikas:  09:30
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-02-01
Vietos laikas:  10:15

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Panevėžio apygardos teismas
Panevėžys
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2022-01-18
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.