Trečiadienis, lapkričio 13 d.

Šakių rajono kelių kapitalinio remonto, rekonstrukcijos techninio darbo projekto, projekto vykdymo priežiūros ir darbų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Šakių rajono savivaldybės administracija
188772814
Bažnyčios g. 4
Šakiai
71115
LT
Asmuo ryšiams: Felicita Totoraitienė
Telefonas: +370 34560760
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.sakiai.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=756365
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šakių rajono kelių kapitalinio remonto, rekonstrukcijos techninio darbo projekto, projekto vykdymo priežiūros ir darbų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

45233220  -  Kelių dangos darbai
II.1.3)

Sutarties tipas

Darbai
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančioji organizacija vykdydama viešąjį pirkimą, numato sudaryti preliminariąją Darbų pirkimo sutartį su 3 (arba mažiau nei su 3 (trimis), jeigu Konkursą laimėjusiais tiekėjais pripažįstami mažiau nei 3 tiekėjai, kurios pagrindu su šią sutartį sudariusiais dalyviais bus sudaromos pagrindinės Darbų pirkimo sutartys. Preliminarioji sutartis bus vykdoma atnaujinant tiekėjų varžymąsi. Konkrečius reikalavimus ir techninę dokumentaciją (techninis/supaprastintas/techninis darbo projektas, projektavimo užduotis, Darbų vietos schemos, Darbų kiekių žiniaraščiai ir/ar pan.) konkrečiai pagrindinei sutarčiai užsakovas pateiks pagal poreikį, atnaujindamas tiekėjų varžymąsi ir kviesdamas visus Preliminariąją sutartį sudariusius tiekėjus pateikti pasiūlymus atnaujintam varžymuisi.
II.1.5)

Numatoma bendra vertė

Vertė be PVM: 4132231.40  EUR
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

71320000  -  Inžinerinio projektavimo paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Šakių r. sav.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Planuojamas preliminarus darbų atlikimo terminas, kai darbų vertė iki 500 000,00 Eur (SMD) ~ 4 mėn., kai darbų vertė nuo 500 000,00 Eur iki 1 000 000,00 Eur ~ 6 mėn., kai darbų vertė didesnė nei 1 000 000,00 Eur – darbų atlikimo terminas, priklausomai nuo objekto sudėtingumo ir darbų specifikacijos, nustatomas individualiai.
Perkančioji organizacija vykdydama viešąjį pirkimą, numato sudaryti preliminariąją Darbų pirkimo sutartį (toliau – Preliminarioji sutartis), su 3 (arba mažiau nei su 3 (trimis), jeigu Konkursą laimėjusiais tiekėjais pripažįstami mažiau nei 3 tiekėjai, kurios pagrindu su šią sutartį sudariusiais dalyviais bus sudaromos pagrindinės Darbų pirkimo sutartys. Preliminarioji sutartis bus vykdoma atnaujinant tiekėjų varžymąsi. Konkrečius reikalavimus konkrečiai pagrindinei sutarčiai užsakovas pateiks pagal poreikį, atnaujindamas tiekėjų varžymąsi ir kviesdamas visus atitinkamos pirkimo dalies Preliminariąją sutartį sudariusius tiekėjus pateikti pasiūlymus atnaujintam varžymuisi.
Pirkimo objekte kartu su darbais numatytos ir projektavimo (techninio darbo projekto parengimas) bei projekto vykdymo priežiūros paslaugos, kurios sudaro nedidelę dalį pirkimo objekto apimtyje.
Techninio darbo projekto ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų įsigijimas kartu su darbais užtikrina racionalų lėšų naudojimą bei tinkamą Sutarties įgyvendinimą.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)

Numatoma vertė

Vertė be PVM: 4132231.40  EUR
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Preliminarioji sutartis galioja 24 mėnesius ir šalių rašytiniu susitarimu gali būti pratęsiama. Bendras preliminariosios sutarties galiojimo terminas neturi viršyti 36 mėnesių.
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis.
Tiekėjas (taip pat visi tiekėjų grupės nariai, jei pasiūlymą pateikia tiekėjų grupė) turi atitikti reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Preliminariosios sutarties įvykdymo užtikrinimas nereikalaujamas. Sutarties vykdymas bus užtikrinamas netesybomis. Atsiskaitymo su tiekėjais sąlygos nurodytos pirkimo dokumentuose.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.3)

Informacija apie preliminariąją sutartį arba dinaminę pirkimo sistemą

Viešasis pirkimas susijęs su preliminariosios sutarties sudarymu
Preliminarioji sutartis su keliais veiklos vykdytojais
Numatomas didžiausias preliminariosios sutarties dalyvių skaičius:  3
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-04-15
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-04-15
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Šakių rajono savivaldybės administracijoje, Bažnyčios g. 4, 226 kab. Šakiai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai nedalyvauja susipažinimo su elektroninėmis priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje. Informacija apie pirkimo dalyvius, jų pasiūlymuose nurodytas kainas pirkimo dalyviams bus pateikta po sprendimo dėl pirkimą laimėjusio pasiūlymo priėmimo.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Kauno apygardos teismas
A. Mickevičiaus g. 18
Kaunas
LT
Telefonas: +370 37490941
Interneto adresas: http://www.kat.lt

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2024-03-25

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.1 papunktį (minimalūs aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.