ŠALČININKŲ RAJONO 41 KAPINIŲ ŽEMĖLAPIO DIEGIMAS IR DUOMENŲ SKAITMENINIMAS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šalčininkų rajono savivaldybės administracija
188718713
Vilniaus g.49
Šalčininkai
17116
LT
Asmuo ryšiams:
Violeta Tomaševič
Telefonas:
+370 38020210
El. paštas:
violeta.tomasevic@salcininkai.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.salcininkai.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/1458
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=764152Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=764152&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ŠALČININKŲ RAJONO 41 KAPINIŲ ŽEMĖLAPIO DIEGIMAS IR DUOMENŲ SKAITMENINIMAS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72312000
-
Duomenų įvedimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
ŠALČININKŲ RAJONO 41 KAPINIŲ ŽEMĖLAPIO DIEGIMAS IR DUOMENŲ SKAITMENINIMAS
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 82603.91
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72312000
-
Duomenų įvedimo paslaugos
72320000
-
Duomenų bazės paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Vilniaus g. 49, LT- 17116, Šalčininkai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Planuojama skaitmenizuoti 41 Šalčininkų rajono kapinių duomenis, įdiegti Šalčininkų rajono kapinių žemėlapį, kurio pagalba būtų automatizuota leidimo laidoti išdavimo paslauga, užtikrintas kapinių administravimas, priežiūra. Turi būti parengti pirminių duomenų šaltinio duomenų struktūros aprašas (toliau - ŠDSA) ir realizuota jungtis su Valstybės duomenų valdysenos informacine sistema (toliau - VDV IS). Turi būti sukurta Universalioji duomenų teikimo sąsaja (toliau - UDTS), E. paslaugos turi būti prieinamos/teikiamos per Elektroninių vadžios vartų portalą www.epaslaugos.lt.
Detalus pirkimo objektas aprašymas pateiktas Techninėje specifikacijoje.
Detalus pirkimo objektas aprašymas pateiktas Techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 82603.91
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
43
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
Projektas „Šalčininkų rajono savivaldybės skaitmeninės kapinių duomenų bazės sukūrimas, laidojimo viešųjų paslaugų gerinimas“ Nr. 02-022-P-0012 pagal pažangos priemonę Nr. 05-002-01-07-08 „Kurti technologinius sprendimus ir įrankius, leidžiančius saugiai ir patogiai naudotis paslaugomis“
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas, teikdamas pasiūlymą, turi pateikti EBVPD - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjas ir ūkio subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, atitinka pirkimo dokumentų priede „Pašalinimo pagrindai ir kiti reikalavimai tiekėjui“ nustatytus reikalavimus dėl pašalinimo pagrindų nebuvimo, kvalifikacijos reikalavimus, reikalavimus dėl kokybės vadybos sistemos ir (arba) aplinkos apsaugos vadybos sistemos standartų laikymosi. Atskirą EBVPD pildo tiekėjas, kiekvienas tiekėjų grupės narys (jeigu pasiūlymą teikia tiekėjų grupė), kiekvienas ūkio subjektas, jeigu tiekėjas remiasi jo pajėgumais pagal VPĮ 49 straipsnį. Fiziniams asmenims, kuriuos tiekėjas ketina įdarbinti pirkimo laimėjimo atveju ir kurių pajėgumais tiekėjas remiasi pagal VPĮ 49 straipsnį, EBVPD pildyti nereikia. EBVPD pildomas jį įkėlus interneto svetainėje http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/. Tiekėjas, pildydamas EBVPD, laukelyje „Procedūros tipas“ turi pasirinkti „Atvira“. Teikdamas pasiūlymą CVP IS priemonėmis šį užpildytą ir pasirašytą (išskyrus jei visą pasiūlymą elektroniniu parašu pasirašo EBVPD turintis pasirašyti asmuo) EBVPD tiekėjas turi pridėti kartu su kitais pasiūlymo dokumentais (pasiūlymo pateikimo skiltyje „Prisegti dokumentus“).
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
- Paslaugų teikėjas, uždelsęs suteikti paslaugas Sutartyje numatytais terminais, moka Paslaugų gavėjui 0,02 % nuo nesuteiktų paslaugių vertės delspinigius už kiekvieną uždelstą dieną.
- Paslaugų gavėjui nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Paslaugų teikėjas įsipareigoja sumokėti Paslaugų gavėjui 10 % dydžio netesybas (baudą) nuo Pradinės Sutarties kainos be PVM, nurodytos, Sutarties 3.1. papunktyje.
- Paslaugų gavėjas apmoka Paslaugų teikėjui už suteiktas paslaugas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir Šalių pasirašyto paslaugų perdavimo-priėmimo akto arba kito paslaugų suteikimą patvirtinančio dokumento ir kitų Paslaugų teikėjo įsipareigojimų nurodytų Sutarties 1.1 punkte įvykdymą patvirtinančio dokumento gavimo dienos.
- Paslaugų gavėjui nutraukus Sutartį dėl esminio Sutarties pažeidimo, Paslaugų teikėjas įsipareigoja sumokėti Paslaugų gavėjui 10 % dydžio netesybas (baudą) nuo Pradinės Sutarties kainos be PVM, nurodytos, Sutarties 3.1. papunktyje.
- Paslaugų gavėjas apmoka Paslaugų teikėjui už suteiktas paslaugas ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir Šalių pasirašyto paslaugų perdavimo-priėmimo akto arba kito paslaugų suteikimą patvirtinančio dokumento ir kitų Paslaugų teikėjo įsipareigojimų nurodytų Sutarties 1.1 punkte įvykdymą patvirtinančio dokumento gavimo dienos.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-08-09
Vietos laikas:
08:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-08-09
Vietos laikas:
8:45
Vieta:
Šalčininkų rajono savivaldybės administracija, Vilniaus g. 49, LT- 17116, Šalčininkai
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai negali dalyvauti pirminio susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Priežiūros procedūra nustatyta Viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriaus nustatyta tvarka.
VI.5)
Paskelbimo data
2024-07-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |