ŠALTO VANDENS APSKAITOS PRIETAISAI
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
AB "Klaipėdos vanduo"
140089260
Ryšininkų g. 11
Klaipėda
91116
LT
Asmuo ryšiams:
Toma Liutikienė
Telefonas:
+370 46466201
El. paštas:
toma.liutikiene@vanduo.lt
Faksas:
+370 46466179
NUTS kodas:
LT02 -
Vidurio ir vakarų Lietuvos regionas
Pagrindinis adresas:
http://www.vanduo.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8718
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=635258Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=635258&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ŠALTO VANDENS APSKAITOS PRIETAISAI
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
38410000
-
Matavimo prietaisai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 455000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38410000
-
Matavimo prietaisai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Ryšininkų g. 11, Klaipėda
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Planuojama įsigyti šalto vandens apskaitos prietaisus pagal poreikį.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
(T1) – skaitiklių tikslumo klasė (R) (DN 15 mm skaitiklių santykis Q3/Q1 montuojant skaitiklį horizontaliai)
/
Lyginamasis svoris:
10
Kokybės kriterijus
-
Vardas:
(T2) – Vandens skaitikliai su galimybe sumontuoti WMbus, M-bus, LoraWan modulius nuotoliniam rodmenų nuskaitymui
/
Lyginamasis svoris:
10
Kaina
-
Lyginamasis svoris:
80
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 455000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
EBVPD aktuali deklaracija, tiekėjų teikiama kaip pirminis įrodymas, jog jie atitinka pirkimo dokumentuose keliamus reikalavimus. Ji pakeičia kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtina, kad tiekėjas ir subjektai, kurių pajėgumais jis remiasi, pagal LR viešųjų pirkimų įstatymo (toliau – VPĮ) 49 str., atitinka pirkimo dokumentuose pagal VPĮ 46, 47, 48 str. nustatytus reikalavimus ir, jeigu taikytina, 54 str. nustatytus reikalavimus.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Kriterijai netaikomi.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas ne mažesne nei 10 000,00 (dešimt tūkstančių) eurų suma LR civilinio kodekso nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdais.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Pirkėjas už Prekes Tiekėjui moka periodiniais mokėjimais po to, kai pasirašomas dalinio Prekių patiekimo priėmimo-perdavimo aktas, Galutinis apmokėjimas už Prekes vykdomas po to, kai patiekiama paskutinė Prekių dalis pagal Sutartį ir pasirašomas galutinis Prekių priėmimo-perdavimo aktas. Pirkėjas už Prekes Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių perdavimo bei PVM sąskaitos faktūros už pristatytas Prekes pateikimo Pirkėjui dienos. Jeigu Pirkėjas gauna PVM sąskaitą faktūrą anksčiau nei yra pasirašomas (-i) Prekių priėmimo–perdavimo aktas (-ai) arba tą pačią dieną – tai Pirkėjas už Prekes Tiekėjui sumoka per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų po Prekių priėmimo–perdavimo akto (-ų) pasirašymo dienos.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
PS nereikalauja, kad ūkio subjektų grupės pateiktą pasiūlymą nustačius laimėjusį ir pasiūlius sudaryti pirkimo sutartį, ūkio subjektų grupė įgytų tam tikrą teisinę formą.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Pirkimo sutarties įvykdymas turės būti užtikrintas LR civilinio kodekso nustatytais prievolių įvykdymo užtikrinimo būdu -
LR ar užsienyje registruoto banko garantija, kurioje turi būti nurodyta/numatyta, kad užtikrinimą teikianti įstaiga neatšaukiamai ir besąlygiškai įsipareigoja sumokėti pagal garantiją PS priklausančią sumą. Užtikrinimo vertė – 25 000,00 (dvidešimtpenki tūkstančiai) eurų.
LR ar užsienyje registruoto banko garantija, kurioje turi būti nurodyta/numatyta, kad užtikrinimą teikianti įstaiga neatšaukiamai ir besąlygiškai įsipareigoja sumokėti pagal garantiją PS priklausančią sumą. Užtikrinimo vertė – 25 000,00 (dvidešimtpenki tūkstančiai) eurų.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-06-02
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-06-02
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Ryšininkų g. 11, Klaipėda
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai nedalyvauja komisijos posėdžiuose, kuriuose susipažįstama su CVP IS pateiktais pasiūlymais, atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
LT
Telefonas:
+370 46390960
VI.5)
Paskelbimo data
2022-05-02
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |