Šalto vandens skaitikliai
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Uždaroji akcinė bendrovė "PALANGOS VANDENYS"
152447391
Austėjos g. 36
Palanga
00163
LT
Asmuo ryšiams:
Andrius Drungys
Telefonas:
+370 46041221
El. paštas:
andrius.drungys@palangosvandenys.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.palangosvandenys.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/2940
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=748193Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=748193&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Vanduo
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šalto vandens skaitikliai
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
38421100
-
Vandens skaitikliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Preliminarus gaminių kiekis (12758 vnt.) ir asortimentas yra pateiktas konkurso sąlygų priede "Pasiūlymas dėl šalto vandens skaitiklių pirkimo“ (Pasiūlymas). Pagal įmonės poreikius Pasiūlymo punktuose nurodyti apskaitos prietaisai turi būti pateikti ne vėliau kaip per 45 kalendorines dienas, flanšiniai skaitikliai – per 60 kalendorinių dienų, tiekėjo sąskaita. Vandens skaitikliai turi būti pateikti kartu su pajungimo antgaliais.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 160000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
38421100
-
Vandens skaitikliai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Austėjos g.36, Palanga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Preliminarus prekių kiekis:
1) Šalto vandens buitinis skaitiklis (DN15/Q3=1,6m3/h/L110) - 8000 vnt.;
2) Šalto vandens buitinis skaitiklis (DN15/ Q3=1,6m3/h/ L80) - 2600 vnt.;
3) Įvadinis vandens skaitiklis (DN15/Q3=2,5m3/h/ L165) - 650 vnt.;
4) Šalto vandens buitinis skaitiklis (DN20/Q3=4,0m3/h/ L130) - 450 vnt.;
5) Įvadinis vandens skaitiklis (DN20/Q3=4m3/h/ L190) - 550 vnt.;
6) Įvadinis vandens skaitiklis (DN25/Q3=6,3m3/h/ L260) - 150 vnt.;
7) Įvadinis vandens skaitiklis (DN32/Q3=10m3/h/L260) - 120 vnt.;
8) Įvadinis vandens skaitiklis (DN40/Q3=16m3/h/ L300) - 210 vnt.;
9) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN50/Q3=40m3/h/ L200) - 9 vnt.;
10) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN65/Q3=63m3/h/ L200) - 9 vnt.;
11) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN80/Q3=100m3/h/ L225) - 4 vnt.;
12) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN100/Q3=160m3/h/ L250) - 3 vnt.;
13) Flanšinis suporintas šalto vandens skaitiklis (DN50/20 , Q3=25m3/4,0m3/h/ L270) - 3 vnt..
Pagal įmonės poreikius 1 – 8 punktuose nurodyti apskaitos prietaisai turi būti pateikti ne vėliau kaip per 45 kalendorines dienas, kiti – per 60 kalendorinių dienų, tiekėjo sąskaita.
Vandens skaitikliai turi būti pateikti kartu su pajungimo antgaliais, tiekėjo sąskaita.
1) Šalto vandens buitinis skaitiklis (DN15/Q3=1,6m3/h/L110) - 8000 vnt.;
2) Šalto vandens buitinis skaitiklis (DN15/ Q3=1,6m3/h/ L80) - 2600 vnt.;
3) Įvadinis vandens skaitiklis (DN15/Q3=2,5m3/h/ L165) - 650 vnt.;
4) Šalto vandens buitinis skaitiklis (DN20/Q3=4,0m3/h/ L130) - 450 vnt.;
5) Įvadinis vandens skaitiklis (DN20/Q3=4m3/h/ L190) - 550 vnt.;
6) Įvadinis vandens skaitiklis (DN25/Q3=6,3m3/h/ L260) - 150 vnt.;
7) Įvadinis vandens skaitiklis (DN32/Q3=10m3/h/L260) - 120 vnt.;
8) Įvadinis vandens skaitiklis (DN40/Q3=16m3/h/ L300) - 210 vnt.;
9) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN50/Q3=40m3/h/ L200) - 9 vnt.;
10) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN65/Q3=63m3/h/ L200) - 9 vnt.;
11) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN80/Q3=100m3/h/ L225) - 4 vnt.;
12) Flanšinis šalto vandens skaitiklis (DN100/Q3=160m3/h/ L250) - 3 vnt.;
13) Flanšinis suporintas šalto vandens skaitiklis (DN50/20 , Q3=25m3/4,0m3/h/ L270) - 3 vnt..
Pagal įmonės poreikius 1 – 8 punktuose nurodyti apskaitos prietaisai turi būti pateikti ne vėliau kaip per 45 kalendorines dienas, kiti – per 60 kalendorinių dienų, tiekėjo sąskaita.
Vandens skaitikliai turi būti pateikti kartu su pajungimo antgaliais, tiekėjo sąskaita.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 160000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Kiekvienas konkurse dalyvaujantis tiekėjas, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subrangovus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu, dalyvaujantis pirkime, turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 45 straipsnio nuostatomis reikalavimus. EBVPD parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma EBVPD standartinė forma (OL 2016 L 3, p.16). Norintieji pildyti EBVPD elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma.
Kiekvienas tiekėjas privalės tenkinti Perkančiojo subjekto nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subtiekėjus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu.
Kiekvienas tiekėjas privalės tenkinti Perkančiojo subjekto nustatytus kvalifikacijos reikalavimus, nepriklausomai nuo to, ar tiekėjas pateikia pasiūlymą kaip atskiras ūkio subjektas (t.y. jis gali turėti subtiekėjus, tačiau konkurse dalyvauja kaip vienas savarankiškas ūkio subjektas), ar pasiūlymą teikia ūkio subjektų grupė (partneriai) jungtinės veiklos sutarties pagrindu.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
1) Perkantysis subjektas šiame pirkime reikalauja pasiūlymo galiojimo užtikrinimo.
2) Konkurso dalyvis, užtikrindamas pasiūlymo galiojimą, privalo kartu su pasiūlymų pateikti banko, ar kredito unijos, ar draudimo bendrovės (toliau – Garantijos davėjas) besąlyginės garantijos ar draudimo laidavimo raštą (toliau – Garantas). Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo suma – 3200 Eur (be PVM).
2) Konkurso dalyvis, užtikrindamas pasiūlymo galiojimą, privalo kartu su pasiūlymų pateikti banko, ar kredito unijos, ar draudimo bendrovės (toliau – Garantijos davėjas) besąlyginės garantijos ar draudimo laidavimo raštą (toliau – Garantas). Pasiūlymo galiojimo užtikrinimo suma – 3200 Eur (be PVM).
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
1) Pirkėjas už pateiktas Prekes Tiekėjui atsiskaito mokėjimo pavedimu į Tiekėjo nurodytą banko sąskaitą pilnai sumokant Tiekėjui ne vėliau, kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo PVM sąskaitos – faktūros išrašymo ir pateikimo datos.
2) Pridėtinės vertės mokesčio sąskaitos faktūros, sąskaitos faktūros, kreditiniai ir debetiniai dokumentai bei avansinės sąskaitos turi būti teikiamos naudojantis tik informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
2) Pridėtinės vertės mokesčio sąskaitos faktūros, sąskaitos faktūros, kreditiniai ir debetiniai dokumentai bei avansinės sąskaitos turi būti teikiamos naudojantis tik informacinės sistemos „E. sąskaita“ priemonėmis.
III.1.8)
Teisinė forma, kurią turi įgyti ūkio subjektų grupė, su kuria bus sudaryta sutartis
Nereikalaujama.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1) Perkantysis subjektas reikalauja, kad pirkimo sutarties įvykdymas būtų užtikrinamas 16000 Eur (be PVM) užstatu, banko, ar kredito unijos, ar draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties sąlygų įvykdymo garantiją.
2) Tiekėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą:
2.1) 16000 Eur (be PVM) užstatu, įskaitant tiekėjo sumokėtą pasiūlymo galiojimo užtikrinimą – užstatą 3200 EUR (be PVM) Pirkėjo sąskaitoje ir papildomai pervedant likusią sumą per 5 (penkias) darbo dienas nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos į Pirkėjo sąskaitą (Banko kodas 71806) Nr. LT49 7180 6000 0046 7883;
2.2) arba Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos ar draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties sąlygų įvykdymo garantiją 16000 Eur (be PVM).
2) Tiekėjas per 5 (penkias) darbo dienas nuo Sutarties pasirašymo dienos privalo pateikti pirkimo sutarties įvykdymo užtikrinimą:
2.1) 16000 Eur (be PVM) užstatu, įskaitant tiekėjo sumokėtą pasiūlymo galiojimo užtikrinimą – užstatą 3200 EUR (be PVM) Pirkėjo sąskaitoje ir papildomai pervedant likusią sumą per 5 (penkias) darbo dienas nuo pirkimo sutarties pasirašymo dienos į Pirkėjo sąskaitą (Banko kodas 71806) Nr. LT49 7180 6000 0046 7883;
2.2) arba Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos ar draudimo bendrovės besąlygišką ir neatšaukiamą sutarties sąlygų įvykdymo garantiją 16000 Eur (be PVM).
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-02-15
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 2
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-02-15
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
UAB "Palangos vandenys" Viešųjų pirkimų komisijos posėdyje.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.3)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-01-30
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |