Savanoriško sveikatos draudimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba
188659948
A. Jakšto g. 6, Vilniaus m., 01105 Vilniaus m. sav
Vilnius
01105
LT
Asmuo ryšiams:
Eglė Dmukauskaitė
Telefonas:
+370 870662747
El. paštas:
egled@stt.lt
Faksas:
+370 870663307
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.stt.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4238
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=627031Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=627031&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Ministerija ar kuri nors kita nacionalinės ar federalinės valdžios institucija, įskaitant jų regioninius ar vietos padalinius
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Savanoriško sveikatos draudimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
66512210
-
Savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Savanoriško sveikatos draudimo paslaugos.
Paslaugos teikiamos visiems STT pareigūnams ir darbuotojams, numatant galimybę suteikti analogišką tik trumpesnės trukmės (iki sutarties galiojimo pabaigos) paslaugą tiems pareigūnams ir darbuotojams, kurie bus priimti į tarnybą ar į darbą per sutarties galiojimo laikotarpį, ir nutraukiant paslaugos teikimą atleistiems iš tarnybos ar atleistiems iš darbo atleidimo dieną.
Paslaugos teikiamos visiems STT pareigūnams ir darbuotojams, numatant galimybę suteikti analogišką tik trumpesnės trukmės (iki sutarties galiojimo pabaigos) paslaugą tiems pareigūnams ir darbuotojams, kurie bus priimti į tarnybą ar į darbą per sutarties galiojimo laikotarpį, ir nutraukiant paslaugos teikimą atleistiems iš tarnybos ar atleistiems iš darbo atleidimo dieną.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 90000.00
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
66512210
-
Savanoriškojo sveikatos draudimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Savanoriško sveikatos draudimo paslaugos.
Paslaugos teikiamos visiems STT pareigūnams ir darbuotojams, numatant galimybę suteikti analogišką tik trumpesnės trukmės (iki sutarties galiojimo pabaigos) paslaugą tiems pareigūnams ir darbuotojams, kurie bus priimti į tarnybą ar į darbą per sutarties galiojimo laikotarpį, ir nutraukiant paslaugos teikimą atleistiems iš tarnybos ar atleistiems iš darbo atleidimo dieną. Pirkimo objekto detalus aprašymas pateikiamas Pirkimo dokumentų priede.
Sutarties vertė – 90 000 Eur be PVM. Draudimo įmoka 12 mėn. vienam darbuotojui ar pareigūnui yra 300,00 Eur.
Paslaugos teikiamos visiems STT pareigūnams ir darbuotojams, numatant galimybę suteikti analogišką tik trumpesnės trukmės (iki sutarties galiojimo pabaigos) paslaugą tiems pareigūnams ir darbuotojams, kurie bus priimti į tarnybą ar į darbą per sutarties galiojimo laikotarpį, ir nutraukiant paslaugos teikimą atleistiems iš tarnybos ar atleistiems iš darbo atleidimo dieną. Pirkimo objekto detalus aprašymas pateikiamas Pirkimo dokumentų priede.
Sutarties vertė – 90 000 Eur be PVM. Draudimo įmoka 12 mėn. vienam darbuotojui ar pareigūnui yra 300,00 Eur.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 90000.00
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
13
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Pirkimo vykdytojas reikalauja, kad tiekėjai pateiktų Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16). Norintieji pildyti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą elektroniniu būdu, naudojasi Europos Komisijos sukurta elektronine forma. Reikalavimai yra pateikti pirkimo dokumentuose.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjo įsipareigojimų pagal Sutartį įvykdymas užtikrinamas netesybomis – Tiekėjas už kiekvieną netinkamą sutarties įvykdymo atvejį moka Perkančiajai organizacijai 150,00 Eur baudą
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-04-01
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-04-06
Vietos laikas:
9:45
Vieta:
A. Jakšto g. 6
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su pasiūlymais Komisijos posėdyje tiekėjai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
01105
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-03-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |