Scenos orkestrinės modernizavimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Lietuvos nacionalinis operos ir baleto teatras
190753881
A. Vienuolio g. 1
Vilnius
01104
LT
Asmuo ryšiams:
Zita Lukšienė
Telefonas:
+370 52619537
El. paštas:
zita.luksiene@opera.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.opera.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/8488
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=616129Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=616129&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Laisvalaikis, kultūra ir religija
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Scenos orkestrinės modernizavimas
Nuorodos numeris:
581828
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
45212300
-
Meno ir kultūros pastatų statybos darbai
II.1.3)
Sutarties tipas
Darbai
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkami scenos modernizavimo darbai
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45212300
-
Meno ir kultūros pastatų statybos darbai
51511100
-
Kėlimo įrenginių montavimo paslaugos
42413100
-
Stacionarios pakėlimo sistemos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
A. vienuolio g.1
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkami scenos orkestrinės modernizavimo darbai .Pirkimo objektas apjungia darbo projekto paruošimą (ruošia laimėtojas), esamų pastato konstrukcijų dalinį demontavimą, naujų konstrukcijų įrengimą pagal techninio projekto PE16-30-TP reikalavimus, esamo orkestrinės grindų pakėlimo mechanizmo demontavimą, naujų orkestrinės pakėlimo mechanizmų bei jų valdymo sistemos įrengimą, visų techninių bei technologinių instaliacijų reikalingų orkestrinės funkcionalumui užtikrinti permontavimą / perkėlimą / pajungimą / suderinimą, išpildomosios dokumentacijos pateikimą. Darbo projekto sprendiniai projektavimo metu būti suderinti su perkančiąja organizacija.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
18
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2.14)
Papildoma informacija
Pirkimas vykdomas CVP IS priemonėmis. Perkančiajai organizacijai pirkimo pradžioje nėra patvirtintas lėšų šaltinis, todėl sutartis su tiekėju bus sudaroma, kai perkamam objektui bus patvirtintas finansavimas.
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
1. Tiekėjas teikdamas pasiūlymą kartu privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD), patvirtinantį, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo dėl šiuose pirkimo dokumentuose nurodytų pašalinimo pagrindų.
2. EBVPD turi būti užpildytas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnio reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius pateikti CVPIS. Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD.
2. EBVPD turi būti užpildytas pagal Viešųjų pirkimų įstatymo 50 straipsnio reikalavimus. EBVPD pildomas jį įkėlus į interneto svetainę http://ebvpd.eviesiejipirkimai.lt/espd-web/ ir užpildžius pateikti CVPIS. Su pasiūlymu teikiamas tik EBVPD.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Netaikoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:
Netaikoma
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Sutarties įvykdymo užtikrinimui pateikiamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko išduoto banko garantijos rašto originalas arba pervedama Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma į Užsakovo banko sąskaitą.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma yra ne mažiau 5 (penki) proc. bendros Sutarties kainos be PVM.
2. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma yra ne mažiau 5 (penki) proc. bendros Sutarties kainos be PVM.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2022-02-10
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Pasiūlymas turi galioti iki:
2022-06-10
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2022-02-10
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Vilnius, A. Vienuolio g. 1 - 089 kab.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai susipažinimo su pasiūlymais procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)
Papildoma informacija
Tiekėjas turi užtikrinti aplinkos apsaugos vadybos reikalavimų laikymąsi.
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Viniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.4.3)
Peržiūros procedūra
Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us):
Tiekėjas turi teisę pateikti pretenziją perkančiajai organizacijai, pateikti prašymą ar pareikšti ieškinį teismui (išskyrus ieškinį dėl pirkimo sutarties pripažinimo negaliojančia):
1. per 5 (penkias) darbo dienas nuo perkančiosios organizacijos pranešimo raštu apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos;
2. per 5 (penkias) darbo dienas nuo paskelbimo apie perkančiosios organizacijos priimtą sprendimą dienos, jeigu Viešųjų pirkimų įstatyme nėra reikalavimo raštu informuoti tiekėjus apie perkančiosios organizacijos priimtus sprendimus.
1. per 5 (penkias) darbo dienas nuo perkančiosios organizacijos pranešimo raštu apie jos priimtą sprendimą išsiuntimo tiekėjams dienos;
2. per 5 (penkias) darbo dienas nuo paskelbimo apie perkančiosios organizacijos priimtą sprendimą dienos, jeigu Viešųjų pirkimų įstatyme nėra reikalavimo raštu informuoti tiekėjus apie perkančiosios organizacijos priimtus sprendimus.
VI.5)
Paskelbimo data
2022-01-12
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |