Sektorinio praktinio mokymo centro veiklai vykdyti reikiamos praktinio mokymo įrangos pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Vilniaus automechanikos ir verslo mokykla
190971271
Geležinio vilko g. 16
Vilnius
03163
LT
Asmuo ryšiams: Dainius Biekša
Telefonas: +370 68430853
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: https://vavm.lt/

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=650014
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Švietimas

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Sektorinio praktinio mokymo centro veiklai vykdyti reikiamos praktinio mokymo įrangos pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

43800000  -  Dirbtuvių įrenginiai
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkama praktinio mokymo įranga reikalinga įstaigai vykdant mokinių
mokymo veiklą
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Specialūs įrankiai ir įranga važiuoklės remontui
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

43800000  -  Dirbtuvių įrenginiai
38548000  -  Transporto priemonių įrankiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami specialūs įrankiai ir įranga važiuoklės remontui, reikalinga įstaigai vykdant mokinių praktinio mokymo veiklą
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 5
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Numatomas vienas termino pratęsimas 1 mėnesio terminu, jeigu dėl Covid-19 pandemijos, esamos geopolitinės situacijos arba kitų nenumatytų ir nuo tiekėjo nepriklausančių aplinkybių užsitęstų Prekių pristatymas
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Transporto sektorinio praktinio mokymo centro plėtra Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-02-0003
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Diagnostinis kompiuteris traktoriams
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

43800000  -  Dirbtuvių įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkamas diagnostinis kompiuteris traktoriams, reikalingas įstaigai vykdant mokinių praktinio mokymo veiklą
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 5
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Numatomas vienas termino pratęsimas 1 mėnesio terminu, jeigu dėl Covid-19 pandemijos, esamos geopolitinės situacijos arba kitų nenumatytų ir nuo tiekėjo nepriklausančių aplinkybių užsitęstų Prekių pristatymas
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Transporto sektorinio praktinio mokymo centro plėtra Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-02-0003
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Elektrinių dalių mokomieji stendai
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

43800000  -  Dirbtuvių įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami elektrinių dalių mokomieji stendai, reikalingi įstaigai vykdant mokinių praktinio mokymo veiklą
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Numatomas vienas termino pratęsimas 1 mėnesio terminu, jeigu dėl Covid-19 pandemijos, esamos geopolitinės situacijos arba kitų nenumatytų ir nuo tiekėjo nepriklausančių aplinkybių užsitęstų Prekių pristatymas
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Transporto sektorinio praktinio mokymo centro plėtra Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-02-0003
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Variklių mokomieji stendai
Pirkimo dalies Nr.:  4
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

43800000  -  Dirbtuvių įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami variklių mokomieji stendai, reikalingi įstaigai vykdant mokinių praktinio mokymo veiklą
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Numatomas vienas termino pratęsimas 1 mėnesio terminu, jeigu dėl Covid-19 pandemijos, esamos geopolitinės situacijos arba kitų nenumatytų ir nuo tiekėjo nepriklausančių aplinkybių užsitęstų Prekių pristatymas
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Transporto sektorinio praktinio mokymo centro plėtra Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-02-0003
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Sunkvežimio variklio maketas bei vilkiko ir priekabos mokomieji stendai
Pirkimo dalies Nr.:  5
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

43800000  -  Dirbtuvių įrenginiai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkami sunkvežimio variklio maketas bei vilkiko ir priekabos mokomieji stendai, reikalingi įstaigai vykdant mokinių praktinio mokymo veiklą
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 10
Ši sutartis gali būti pratęsta: taip
Pratęsimų aprašymas:  
Numatomas vienas termino pratęsimas 1 mėnesio terminu, jeigu dėl Covid-19 pandemijos, esamos geopolitinės situacijos arba kitų nenumatytų ir nuo tiekėjo nepriklausančių aplinkybių užsitęstų Prekių pristatymas
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: taip
Projekto identifikacijos duomenys: Transporto sektorinio praktinio mokymo centro plėtra Nr. 09.1.2-CPVA-V-721-02-0003

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai privalo pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų įstatymo 46 straipsnio nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal standartinę formą, kuri yra patvirtinta 2016 m. sausio 5 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) 2016/7, kuriuo nustatoma Europos bendrojo viešųjų pirkimų dokumento standartinė forma (OL 2016 L 3, p. 16).
Perkančioji organizacija nereikalauja, kad tiekėjui pasiūlymo pateikimo metu žinomi subtiekėjai, kurių pajėgumais tiekėjas nesiremia nei kvazisubtiekėjai užpildytų ir pateiktų atskirą EBVPD.
Tiekėjo kvalifikacija dėl teisės verstis atitinkama veikla netikrinama, todėl tiekėjas perkančiajai organizacijai įsipareigoja užtikrinti, kad pirkimo sutartį vykdys tik tokią teisę turintys asmenys.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nenustatoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Nenustatoma
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijų sąrašas ir trumpas aprašymas:  
Nenustatoma
Minimalus (-ūs) standartas (-ai), kurio (-ių) gali būti reikalaujama:  
Nenustatoma
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Jeigu tiekėjas sutartyje nustatytais terminais neįvykdo savo sutartinių įsipareigojimų perkančiajai organizacijai, tai moka šiai 0,02 procento dydžio delspinigius nuo tiekėjo laiku neįvykdytų įsipareigojimų dalies už kiekvieną termino praleidimo dieną iki pradelstų sutartinių įsipareigojimų įvykdymo ir delspinigių sumokėjimo dienos.
2. Atsiskaitymai atliekami pagal tiekėjo tinkamai parengtą ir perkančiajai organizacijai pateiktą PVM sąskaitą - faktūrą ir pasirašytą prekės priėmimo-perdavimo aktą, kai įvykdomi visi tiekėjo sutartiniai įsipareigojimai, ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) kalendorinių dienų.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.1.8)

Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)

Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų? : taip
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2022-11-18
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2022-11-18
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Vilniaus automechanikos ir verslo mokykloje, Geležinio Vilko g. 16, Vilniuje.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Susipažinimo su pasiūlymais, pateiktais elektroninėmis priemonėmis, procedūroje tiekėjai nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.3)

Papildoma informacija

Sutartį numatoma finansuoti iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų naudojant sąskaitų apmokėjimo būdą pagal projektų administravimo ir finansavimo taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos finansų ministro 2014 m. spalio 8 d. įsakymu Nr. 1K-316, kuriam reikalingi ilgesni nei 30 d. apmokėjimo terminai. Todėl numatoma kad perkančioji organizacija privalo mokėti tiekėjui sumą, patvirtintą tiekėjo pateiktuose mokėjimo dokumentuose ne vėliau kaip per 60 (šešiasdešimt) dienų nuo tinkamų mokėjimo dokumentų gavimo dienos.
Mokėjimo terminas yra nustatytas vadovaujantis 2003 m. gruodžio 9 d Lietuvos Respublikos mokėjimų, atliekamų pagal komercines sutartis, vėlavimo prevencijos įstatymo Nr. IX-1873 naujos redakcijos (Žin., 2012, Nr. 127-6389) 5 straipsnio 3 dalimi, įgyvendinant Europos Sąjungos finansuojamą projektą „Transporto sektorinio praktinio mokymo centro plėtra“.
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.4.3)

Peržiūros procedūra

Tiksli informacija apie peržiūros procedūrų terminą (-us): 
Nustatyta Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo VII skyriuje.
VI.5)

Paskelbimo data

2022-10-12
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.