ŠIAULIŲ MIESTO ŠALIGATVIŲ IR KITŲ TERITORIJŲ TVARKYMO PASLAUGOS
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šiaulių apskaitos centras
305888561
Pakalnės g. 6A
Šiauliai
LT
Asmuo ryšiams:
Karolina Zaturskienė
Telefonas:
+370 61133079
El. paštas:
karolina.zaturskiene@sac.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.sac.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/91608
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=699026Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=699026&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Kitas tipas:
Biudžetinė įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Kita veikla:
Įstaigų administracinė ir aptarnavimo veikla
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ŠIAULIŲ MIESTO ŠALIGATVIŲ IR KITŲ TERITORIJŲ TVARKYMO PASLAUGOS
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90610000
-
Gatvių valymo ir šlavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šiaulių miesto šaligatvių ir kitų teritorijų tvarkymo paslaugos. Pirkimo tikslas - palaikyti tinkamą sanitarinę būklę, užtikrinti švarą ir dulkėtumą mažinančių priemonių naudojimą, o žiemos metu sudaryti ir saugias sąlygas pėstiesiems
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90610000
-
Gatvių valymo ir šlavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šiaulių miestas
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šiaulių miesto šaligatvių ir kitų teritorijų tvarkymo paslaugos. Pirkimo tikslas - palaikyti tinkamą sanitarinę būklę, užtikrinti švarą ir dulkėtumą mažinančių priemonių naudojimą, o žiemos metu sudaryti ir saugias sąlygas pėstiesiems
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
12
Ši sutartis gali būti pratęsta:
taip
Pratęsimų aprašymas:
Sutartis galiojimo laikotarpis - 12 mėnesių nuo Sutarties įsigaliojimo dienos su galimybe pratęsti sutartį dar du kartus po 12 mėnesių.
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešojo pirkimo dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų gavėjas nustatęs, kad Paslaugų teikėjas netinkamai vykdo šios Sutarties įsipareigojimus, pildo patikrinimo aktą ir gali iškart skirti baudas už žemiau nustatytus pažeidimus, kurias Paslaugų teikėjas privalo sumokėti: nurodoma sutartyje;
Nepagrįstai uždelsęs apmokėti Paslaugų teikėjui už suteiktas Paslaugas, už kiekvieną uždelstą dieną moka Paslaugų teikėjui delspinigius, kurių dydis – 0,02 proc. neapmokėtų Paslaugų vertės;
Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos ar draudimo bendrovės išduotą Sutarties įvykdymo užtikrinimą ar piniginį užstatą, kurio suma – 300 000,00 Eur (trys šimtai tūkstančių eurų).
Nepagrįstai uždelsęs apmokėti Paslaugų teikėjui už suteiktas Paslaugas, už kiekvieną uždelstą dieną moka Paslaugų teikėjui delspinigius, kurių dydis – 0,02 proc. neapmokėtų Paslaugų vertės;
Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos ar draudimo bendrovės išduotą Sutarties įvykdymo užtikrinimą ar piniginį užstatą, kurio suma – 300 000,00 Eur (trys šimtai tūkstančių eurų).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-04-27
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-04-27
Vietos laikas:
09:45
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai arba jų įgalioti asmenys negali dalyvauti susipažinimo su CVP IS priemonėmis pateiktais pasiūlymais procedūroje, komisijos posėdžiuose, kuriuose atliekamos pasiūlymų nagrinėjimo, vertinimo ir palyginimo procedūros.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
76295
LT
Telefonas:
+370 65216037
El. paštas:
siauliu.apygardos@teismas.lt
Interneto adresas:
https://sat.teismas.lt/
VI.5)
Paskelbimo data
2023-03-23
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |