Šiaulių miesto šaligatvių ir kitų teritorijų tvarkymo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Šiaulių miesto savivaldybės administracija
188771865
Vasario 16-osios g. 62
Šiauliai
76295
LT
Asmuo ryšiams:
Jurgita Makarienė
Telefonas:
+370 41596279
El. paštas:
jurgita.makariene@siauliai.lt
Faksas:
+370 41383449
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.siauliai.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/3363
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=681358Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=681358&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Regiono ar vietos valdžios institucija
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šiaulių miesto šaligatvių ir kitų teritorijų tvarkymo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
90610000
-
Gatvių valymo ir šlavimo paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šiaulių miesto šaligatvių ir kitų teritorijų tvarkymo paslaugos. Pirkimo tikslas – palaikyti tinkamą sanitarinę būklę, užtikrinti švarą ir dulkėtumą mažinančių priemonių naudojimą, o žiemos metu – sudaryti ir saugias sąlygas pėstiesiems.
II.1.5)
Numatoma bendra vertė
Vertė be PVM: 2479338.84
EUR
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
90610000
-
Gatvių valymo ir šlavimo paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Šiauliai
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šiaulių miesto šaligatvių ir kitų teritorijų tvarkymo paslaugos. Pirkimo tikslas – palaikyti tinkamą sanitarinę būklę, užtikrinti švarą ir dulkėtumą mažinančių priemonių naudojimą, o žiemos metu – sudaryti ir saugias sąlygas pėstiesiems.
Pirkimui skirta lėšų suma – 2 479 338,84 Eur be PVM / 3 000 000,00 Eur su PVM:
1. bendra pasiūlymo kaina vertinimui negali viršyti 1 000 000,00 Eur su PVM;
2. sutarties palaikymo (abonementinis) mokestis gruodžio – vasario mėnesių laikotarpiu negali viršyti 5 808,00 Eur su PVM.
Pasiūlymai, kurių kaina viršys pirkimui skirtą lėšų sumą ir/ar pasiūlymo kainą vertinimui ir/ar sutarties palaikymo mokestį, bus atmesti, kaip neatitinkantys pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų.
Pirkimui skirta lėšų suma – 2 479 338,84 Eur be PVM / 3 000 000,00 Eur su PVM:
1. bendra pasiūlymo kaina vertinimui negali viršyti 1 000 000,00 Eur su PVM;
2. sutarties palaikymo (abonementinis) mokestis gruodžio – vasario mėnesių laikotarpiu negali viršyti 5 808,00 Eur su PVM.
Pasiūlymai, kurių kaina viršys pirkimui skirtą lėšų sumą ir/ar pasiūlymo kainą vertinimui ir/ar sutarties palaikymo mokestį, bus atmesti, kaip neatitinkantys pirkimo dokumentuose nustatytų reikalavimų.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.6)
Numatoma vertė
Vertė be PVM: 2479338.84
EUR
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
36
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjas kartu su pasiūlymu privalo pateikti Europos bendrąjį viešojo pirkimo dokumentą (EBVPD), kuriame patvirtina, kad nėra pagrindo jo pašalinti iš pirkimo.
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Paslaugų teikėjas privalo pateikti per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo Sutarties pasirašymo (Sutarties pasirašymo diena laikoma kai sutartį pasirašo abi sutarties Šalys ir tai laikoma sutarties Šalies, kuri pasirašė sutartį paskutinė – data. Pasirašant Sutartį kiekviena Šalis privalo aiškiai nurodyti sutarties pasirašymo datą, tai yra kada konkrečiai pasirašo Sutartį) dienos.
Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos išduotą Sutarties įvykdymo užtikrinimą ar piniginį užstatą, kurio suma – 300 000,00 Eur (trys šimtai tūkstančių eurų).
Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko, kredito unijos išduotą Sutarties įvykdymo užtikrinimą ar piniginį užstatą, kurio suma – 300 000,00 Eur (trys šimtai tūkstančių eurų).
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.1.8)
Informacija apie Sutartį dėl viešųjų pirkimų (SVP)
Ar pirkimui taikoma Sutartis dėl viešųjų pirkimų?
: taip
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-01-24
Vietos laikas:
09:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-01-24
Vietos laikas:
09:45
Vieta:
Šiaulių miesto savivaldybės administracija, Vasario 16-osios g. 62, LT-76295, Šiauliai.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Susipažinimo su CVP IS priemonėmis gautais pasiūlymais procedūroje tiekėjai arba jų atstovai nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Dvaro g. 83
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2022-12-20
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų, kuriuos perkančiosios organizacijos ir perkantieji subjektai turi taikyti pirkdamos prekes, paslaugas ar darbus, taikymo tvarkos aprašą „(toliau – Tvarkos aprašas)“
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.3 papunktį (aplinkos apsaugos vadybos sistemos reikalavimai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Kituose reikalavimuose tiekėjams (pvz. ISO, EMAS standartai)
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |