Šiaulių regiono atliekų tvarkymo ir atsiskaitymo sistemos („Asmilis“ ir „Mokesta“) priežiūros ir aptarnavimo, duomenų bazės analitikos ir modifikavimo paslaugų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras
145787276
Pramonės g. 15-71
Šiauliai
78137
LT
Asmuo ryšiams: Audrius Čepas
Telefonas: +370 67689402
El. paštas: a.cepas@sratc.lt
NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.sratc.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=786918
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Bendros viešosios paslaugos

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šiaulių regiono atliekų tvarkymo ir atsiskaitymo sistemos („Asmilis“ ir „Mokesta“) priežiūros ir aptarnavimo, duomenų bazės analitikos ir modifikavimo paslaugų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

72260000  -  Su programine įranga susijusios paslaugos
II.1.3)

Sutarties tipas

Paslaugos
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Pirkimo objekto apibūdinimas – VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras įdiegtos Šiaulių regiono atliekų tvarkymo ir atsiskaitymo sistemos („Asmilis” ir „Mokesta”) (toliau – sistema) priežiūros ir aptarnavimo paslaugos, duomenų bazės analitikos ir modifikavimo paslaugos (toliau – paslaugos). Paslauga skirstoma į dvi dalis:
24 mėn. sistemos priežiūrai ir aptarnavimui;
350 val. sistemos analitikos ir modifikavimo paslaugoms pagal poreikį.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

72260000  -  Su programine įranga susijusios paslaugos
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT -  LIETUVA
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

1. Paslaugų teikėjas turi užtikrinti kokybišką sistemos priežiūrą ir aptarnavimą:
1.1. Paslaugų teikimo apibūdinimas:
1.1.1. Konsultavimas ir pagalba sistemos naudojimo klausimais;
1.1.2. Pagalba šalinant sistemos darbo sutrikimus;
1.1.3. Neesminiai sistemos modifikavimo darbai pagal suderintus reikalavimus;
1.1.4. Profilaktinė sistemos priežiūra, aptarnavimas ir visi sistemos atnaujinimai.
2. Paslaugų teikėjas turi užtikrinti kokybišką sistemos analitiką ir modifikavimą pagal poreikį:
2.1. Paslaugų teikimas gali apimti:
2.1.1. Vieno, dviejų ar visų administruojamų rajonų mokėjimo pranešimų šablonų korekcijas (paslaugų tarifų keitimas ir jų sulyginimas su avansinėmis sąskaitomis, neatitikimų užkėlimas, pergeneravimas, pritaikymas pagal administruojamiems rajonams keliamus reikalavimus ir t.t.);
2.1.2. Masinis informacijos sukūrimas ir priskyrimas;
2.1.3. Masinis ir planinis suteiktų paslaugų fiksavimas;
2.1.4. Masiniu būdu informacijos perkėlimas/pakeitimas/stabdymas ir pan.;
2.1.5. Tretiesiems asmenims perduodamų duomenų struktūrų pritaikymas sistemai;
2.1.6. Iš trečiųjų asmenų gautų duomenų apdorojimas, jų pagrindu reikiamų infomacijos vienetų sukūrimas Sistemoje (pvz. VĮ Registrų centro Nekilnojamojo turto nuosavybės, Sodros rinkliavos parametrų duomenys);
2.1.7. Likęs paslaugų apšarymas pateikiamas techninėje specifikacijoje.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal prie pirkimo dokumentų pridėtą formą. Tikslūs tiekėjų pašalinimo pagrindai pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)

Ekonominė ir finansinė padėtis

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)

Techniniai ir profesiniai pajėgumai

Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

1. Užsakovas už mokėjimų pagal Sutartį vėlavimus Paslaugų teikėjo rašytiniu reikalavimu privalo sumokėti 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą atsiskaitymo dieną nuo laiku neapmokėtos sumos.
2. Užsakovas be atskiro rašytinio Paslaugų teikėjo įspėjimo gali taikyti Paslaugų teikėjui 50,00 Eur (penkiasdešimties eurų 00 ct) dydžio baudą (už kiekvieną dieną), jei Paslaugų teikėjas neįvykdo bet kokios iš šios Sutarties atsiradusios prievolės, įskaitant netinkamą įvykdymą ir įvykdymo termino praleidimą.

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2024-11-06
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.6)

Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą

Trukmė mėnesiais : 3  (nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2024-11-06
Vietos laikas:  10:45

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  ne
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2024-10-18

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.