Šiaulių regiono atliekų tvarkymo ir atsiskaitymo sistemos („Asmilis“ ir „Mokesta“) priežiūros ir aptarnavimo, duomenų bazės analitikos ir modifikavimo paslaugų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
Viešoji įstaiga Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras
145787276
Pramonės g. 15-71
Šiauliai
78137
LT
Asmuo ryšiams:
Audrius Čepas
Telefonas:
+370 67689402
El. paštas:
a.cepas@sratc.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
http://www.sratc.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/7032
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=786918Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=786918&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Bendros viešosios paslaugos
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šiaulių regiono atliekų tvarkymo ir atsiskaitymo sistemos („Asmilis“ ir „Mokesta“) priežiūros ir aptarnavimo, duomenų bazės analitikos ir modifikavimo paslaugų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
72260000
-
Su programine įranga susijusios paslaugos
II.1.3)
Sutarties tipas
Paslaugos
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Pirkimo objekto apibūdinimas – VšĮ Šiaulių regiono atliekų tvarkymo centras įdiegtos Šiaulių regiono atliekų tvarkymo ir atsiskaitymo sistemos („Asmilis” ir „Mokesta”) (toliau – sistema) priežiūros ir aptarnavimo paslaugos, duomenų bazės analitikos ir modifikavimo paslaugos (toliau – paslaugos). Paslauga skirstoma į dvi dalis:
24 mėn. sistemos priežiūrai ir aptarnavimui;
350 val. sistemos analitikos ir modifikavimo paslaugoms pagal poreikį.
24 mėn. sistemos priežiūrai ir aptarnavimui;
350 val. sistemos analitikos ir modifikavimo paslaugoms pagal poreikį.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
72260000
-
Su programine įranga susijusios paslaugos
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
1. Paslaugų teikėjas turi užtikrinti kokybišką sistemos priežiūrą ir aptarnavimą:
1.1. Paslaugų teikimo apibūdinimas:
1.1.1. Konsultavimas ir pagalba sistemos naudojimo klausimais;
1.1.2. Pagalba šalinant sistemos darbo sutrikimus;
1.1.3. Neesminiai sistemos modifikavimo darbai pagal suderintus reikalavimus;
1.1.4. Profilaktinė sistemos priežiūra, aptarnavimas ir visi sistemos atnaujinimai.
2. Paslaugų teikėjas turi užtikrinti kokybišką sistemos analitiką ir modifikavimą pagal poreikį:
2.1. Paslaugų teikimas gali apimti:
2.1.1. Vieno, dviejų ar visų administruojamų rajonų mokėjimo pranešimų šablonų korekcijas (paslaugų tarifų keitimas ir jų sulyginimas su avansinėmis sąskaitomis, neatitikimų užkėlimas, pergeneravimas, pritaikymas pagal administruojamiems rajonams keliamus reikalavimus ir t.t.);
2.1.2. Masinis informacijos sukūrimas ir priskyrimas;
2.1.3. Masinis ir planinis suteiktų paslaugų fiksavimas;
2.1.4. Masiniu būdu informacijos perkėlimas/pakeitimas/stabdymas ir pan.;
2.1.5. Tretiesiems asmenims perduodamų duomenų struktūrų pritaikymas sistemai;
2.1.6. Iš trečiųjų asmenų gautų duomenų apdorojimas, jų pagrindu reikiamų infomacijos vienetų sukūrimas Sistemoje (pvz. VĮ Registrų centro Nekilnojamojo turto nuosavybės, Sodros rinkliavos parametrų duomenys);
2.1.7. Likęs paslaugų apšarymas pateikiamas techninėje specifikacijoje.
1.1. Paslaugų teikimo apibūdinimas:
1.1.1. Konsultavimas ir pagalba sistemos naudojimo klausimais;
1.1.2. Pagalba šalinant sistemos darbo sutrikimus;
1.1.3. Neesminiai sistemos modifikavimo darbai pagal suderintus reikalavimus;
1.1.4. Profilaktinė sistemos priežiūra, aptarnavimas ir visi sistemos atnaujinimai.
2. Paslaugų teikėjas turi užtikrinti kokybišką sistemos analitiką ir modifikavimą pagal poreikį:
2.1. Paslaugų teikimas gali apimti:
2.1.1. Vieno, dviejų ar visų administruojamų rajonų mokėjimo pranešimų šablonų korekcijas (paslaugų tarifų keitimas ir jų sulyginimas su avansinėmis sąskaitomis, neatitikimų užkėlimas, pergeneravimas, pritaikymas pagal administruojamiems rajonams keliamus reikalavimus ir t.t.);
2.1.2. Masinis informacijos sukūrimas ir priskyrimas;
2.1.3. Masinis ir planinis suteiktų paslaugų fiksavimas;
2.1.4. Masiniu būdu informacijos perkėlimas/pakeitimas/stabdymas ir pan.;
2.1.5. Tretiesiems asmenims perduodamų duomenų struktūrų pritaikymas sistemai;
2.1.6. Iš trečiųjų asmenų gautų duomenų apdorojimas, jų pagrindu reikiamų infomacijos vienetų sukūrimas Sistemoje (pvz. VĮ Registrų centro Nekilnojamojo turto nuosavybės, Sodros rinkliavos parametrų duomenys);
2.1.7. Likęs paslaugų apšarymas pateikiamas techninėje specifikacijoje.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti tik pirkimo dokumentuose
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Tiekėjai turi pateikti Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą - aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad nėra tiekėjo pašalinimo pagrindų, nustatytų vadovaujantis Viešųjų pirkimų nuostatomis. Europos bendrasis viešųjų pirkimų dokumentas parengiamas pagal prie pirkimo dokumentų pridėtą formą. Tikslūs tiekėjų pašalinimo pagrindai pateikti pirkimo dokumentuose.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
1. Užsakovas už mokėjimų pagal Sutartį vėlavimus Paslaugų teikėjo rašytiniu reikalavimu privalo sumokėti 0,02 % (dviejų šimtųjų procento) dydžio delspinigius už kiekvieną pavėluotą atsiskaitymo dieną nuo laiku neapmokėtos sumos.
2. Užsakovas be atskiro rašytinio Paslaugų teikėjo įspėjimo gali taikyti Paslaugų teikėjui 50,00 Eur (penkiasdešimties eurų 00 ct) dydžio baudą (už kiekvieną dieną), jei Paslaugų teikėjas neįvykdo bet kokios iš šios Sutarties atsiradusios prievolės, įskaitant netinkamą įvykdymą ir įvykdymo termino praleidimą.
2. Užsakovas be atskiro rašytinio Paslaugų teikėjo įspėjimo gali taikyti Paslaugų teikėjui 50,00 Eur (penkiasdešimties eurų 00 ct) dydžio baudą (už kiekvieną dieną), jei Paslaugų teikėjas neįvykdo bet kokios iš šios Sutarties atsiradusios prievolės, įskaitant netinkamą įvykdymą ir įvykdymo termino praleidimą.
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-11-06
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-11-06
Vietos laikas:
10:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus naudojami elektroniniai užsakymai
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
Bus naudojami elektroniniai mokėjimai
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Šiaulių apygardos teismas
Šiauliai
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-10-18
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.3 papunktį (perkama tik nematerialaus pobūdžio (intelektinė) ar kitokia paslauga, nesusijusi su materialaus objekto sukūrimu)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |