Šiluminio popieriaus elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams, vienkartinių kandiklių, krepinio popieriaus bei vienkartinių viršodinių elektrodų pirkimas

Skelbimas apie pirkimą

Direktyva 2014/24/ES

I dalis: Perkančioji organizacija

I.1)

Pavadinimas ir adresai

VšĮ Centro poliklinika
125873515
Pylimo g. 3
Vilnius
01117
LT
Asmuo ryšiams: Aušra Sidaraitė-Markevičienė
Telefonas: +370 52335236
NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Interneto adresas (-ai):
Pagrindinis adresas: http://www.pylimas.lt

I.3)

Komunikavimas

Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:  
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=706999
Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:  
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)

Perkančiosios organizacijos tipas

Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)

Pagrindinė veikla

Sveikata

II dalis: Objektas

II.1)

Pirkimo apimtis

II.1.1)

Pavadinimas

Šiluminio popieriaus elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams, vienkartinių kandiklių, krepinio popieriaus bei vienkartinių viršodinių elektrodų pirkimas
II.1.2)

Pagrindinis BVPŽ kodas

22993000  -  Šviesai jautrus, šilumai jautrus arba termografinis popierius ir kartonas
II.1.3)

Sutarties tipas

Prekės
II.1.4)

Trumpas aprašymas

Perkančiosios organizacijos naudojamiems aparatams skirtas šilumai jautrus, šviesai jautrus, termografinis popierius: šiluminis popierius elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams - 3170 vnt.; vienkartiniai kandikliai spirometrui ir krepinis popierius – 22000 vnt.; vienkartiniai viršodiniai elektrodai – 80000 vnt. Pirkimas skaidomas į 3 dalis: 1 pirkimo dalis – šiluminis popierius elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams; 2 pirkimo dalis – vienkartiniai kandikliai ir krepinis porierius; 3 pirkimo dalis – vienkartiniai viršodiniai elektrodai. Pasiūlymai gali būti teikiami vienai, kelioms arba visoms pirkimo dalims. Kiekvienai pirkimo daliai bus sudaroma atskira pirkimo sutartis arba viena bendra sutartis vieno tiekėjo laimėtoms pirkimo dalims. Privaloma pasiūlyti visą prašomą pirkimo dalies kiekį ir asortimentą. Nepilnos apimties ar asortimento pirkimo dalies pasiūlymas bus atmestas.
II.1.6)

Informacija apie pirkimo dalis

Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis: taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl  visų pirkimo dalių
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Šiluminis popierius elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams
Pirkimo dalies Nr.:  1
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

22993000  -  Šviesai jautrus, šilumai jautrus arba termografinis popierius ir kartonas
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos padaliniai, Vilniuje: Pylimo g. 3; Gedimino pr. 27; Vytenio g. 59; Pylimo g. 56, K. Kalinausko g. 4.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančiosios organizacijos naudojamiems aparatams skirtas šilumai jautrus, šviesai jautrus, termografinis popierius: šiluminis popierius elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams - 3170 vnt. Privaloma pasiūlyti visą prašomą pirkimo dalies kiekį ir asortimentą. Nepilnos apimties ar asortimento pirkimo dalies pasiūlymas bus atmestas.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Vienkartiniai kandikliai ir krepinis porierius
Pirkimo dalies Nr.:  2
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

22993000  -  Šviesai jautrus, šilumai jautrus arba termografinis popierius ir kartonas
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos padaliniai, Vilniuje: Pylimo g. 3; Gedimino pr. 27; Vytenio g. 59; Pylimo g. 56, K. Kalinausko g. 4.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančiosios organizacijos naudojamiems aparatams skirti vienkartiniai kandikliai spirometrams ir krepinis popierius – 22000 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne
II.2)

Aprašymas

II.2.1)

Pavadinimas

Vienkartiniai viršodiniai elektrodai
Pirkimo dalies Nr.:  3
II.2.2)

Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)

31711140  -  Elektrodai
II.2.3)

Įgyvendinimo vieta

NUTS kodas:  LT011 -  Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:  
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos padaliniai, Vilniuje: Pylimo g. 3; Gedimino pr. 27; Vytenio g. 59; Pylimo g. 56, K. Kalinausko g. 4.
II.2.4)

Pirkimo aprašymas

Perkančiosios organizacijos naudojamiems aparatams skirti vienkartiniai viršodiniai elektrodai – 80000 vnt.
II.2.5)

Sutarties skyrimo kriterijai

Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)

Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė

Trukmė mėnesiais: 24
Ši sutartis gali būti pratęsta: ne
II.2.10)

Informacija apie alternatyvius pasiūlymus

Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus: ne
II.2.11)

Informacija apie pasirinkimo galimybes

Pasirinkimo galimybės: ne
II.2.13)

Informacija apie Europos Sąjungos fondus

Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis: ne

III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija

III.1)

Dalyvavimo sąlygos

III.1.1)

Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus

Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:  Kiekvienas pirkimo dalyvis kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjo ir subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, kvalifikacija atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus ir nėra pasiūlymą pateikusio tiekėjo pašalinimo pagrindų. Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai.
Kai tiekėjas pasitelkia subtiekėjus, subteikėjus ar subrangovus (toliau – subtiekėjas) ar kitus ūkio subjektus (ekspertus ar specialistus, kuriuos pirkimo sutarties sudarymo atveju planuojama įdarbinti tiekėjo įmonėje ir pan.), kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD.
Perkančioji organizacija atitiktį Reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to dalyvio, kurio pasiūlymas, sudarius pasiūlymų eilę bus pripažintas galimu laimėtoju. Šie dokumentai turės būti pateikti per 3 (tris) darbo dienas nuo perkančiosios organizacijos atskiro
pranešimo, pateikto CVP IS susirašinėjimo priemonėmis, išsiuntimo dienos (tiekėjas CVP IS
susirašinėjimo priemonėmis turės pateikti prašomų dokumentų skaitmenines kopijas
elektroninėje formoje. Perkančioji organizacija pasilieka teisę paprašyti pateiktų skaitmeninių
dokumentų kopijų originalų)
III.2)

Su sutartimi susijusios sąlygos

III.2.2)

Sutarties vykdymo sąlygos

Sutarties įvykdymo užtikrinimas – netesybos. Tiekėjui nepristačius prekių per sutartyje
nustatytą terminą arba perkančiajai organizacijai nutraukus sutartį dėl tiekėjo kaltės, arba
tiekėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį, tiekėjas, perkančiajai organizacijai
pareikalavus, per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo pareikalavimo išsiuntimo turi sumokėti
perkančiajai organizacijai baudą – 10 (dešimt) proc. nuo sutarties vertės su PVM. Baudos
sumokėjimas neatleidžia tiekėjo nuo pareigos atlyginti tiesioginius perkančiosios organizacijos
patirtus nuostolius, tiekėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį, tiek, kiek patirti
nuostoliai viršija baudą.
III.2.3)

Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus

Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją

IV dalis: Procedūra

IV.1)

Aprašymas

IV.1.1)

Procedūros tipas

Atviras konkursas
IV.2)

Administracinė informacija

IV.2.2)

Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas

Data:  2023-05-16
Vietos laikas:  10:00
IV.2.4)

Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti

Lietuvių
IV.2.7)

Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos

Data:  2023-05-16
Vietos laikas:  10:45
Vieta:  
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos Naujamiesčio pirminės asmens sveikatos priežiūros
centras, K. Kalinausko g. 4, Vilnius, Projektų ir viešųjų pirkimų skyrius, 6 a. arba komisijos
posėdyje, kuris vykdomas nuotoliniu būdu.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:  
Tiekėjai vokų plėšimo procedūroje nedalyvauja.

VI dalis: Papildoma informacija

VI.1)

Informacija apie periodiškumą

Tai pasikartojantis pirkimas:  taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:  
2025 m.
VI.2)

Informacija apie elektroninius darbo srautus

Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)

Peržiūros procedūros

VI.4.1)

Peržiūros institucija

Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT

VI.5)

Paskelbimo data

2023-05-04

Žalia informacija

Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)

taip

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)

Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):

Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. Patvirtinimo data Teisės aktas
XIV-954 2022-03-17

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir 92 straipsnių pakeitimo įstatymas

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31)

Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30)


I-1491 1996-08-13

Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01)  Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą

Svetainė yra atnaujinama. Galimi smulkūs nesklandumai.