Šiluminio popieriaus elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams, vienkartinių kandiklių, krepinio popieriaus bei vienkartinių viršodinių elektrodų pirkimas
Skelbimas apie pirkimą
Direktyva 2014/24/ES
I dalis: Perkančioji organizacija
I.1)
Pavadinimas ir adresai
VšĮ Centro poliklinika
125873515
Pylimo g. 3
Vilnius
01117
LT
Asmuo ryšiams:
Aušra Sidaraitė-Markevičienė
Telefonas:
+370 52335236
El. paštas:
ausra.markeviciene@pylimas.lt
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinis adresas:
http://www.pylimas.lt
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/4689
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=706999Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=706999&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.4)
Perkančiosios organizacijos tipas
Viešosios teisės reglamentuojama įstaiga
I.5)
Pagrindinė veikla
Sveikata
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
Šiluminio popieriaus elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams, vienkartinių kandiklių, krepinio popieriaus bei vienkartinių viršodinių elektrodų pirkimas
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
22993000
-
Šviesai jautrus, šilumai jautrus arba termografinis popierius ir kartonas
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Perkančiosios organizacijos naudojamiems aparatams skirtas šilumai jautrus, šviesai jautrus, termografinis popierius: šiluminis popierius elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams - 3170 vnt.; vienkartiniai kandikliai spirometrui ir krepinis popierius – 22000 vnt.; vienkartiniai viršodiniai elektrodai – 80000 vnt. Pirkimas skaidomas į 3 dalis: 1 pirkimo dalis – šiluminis popierius elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams; 2 pirkimo dalis – vienkartiniai kandikliai ir krepinis porierius; 3 pirkimo dalis – vienkartiniai viršodiniai elektrodai. Pasiūlymai gali būti teikiami vienai, kelioms arba visoms pirkimo dalims. Kiekvienai pirkimo daliai bus sudaroma atskira pirkimo sutartis arba viena bendra sutartis vieno tiekėjo laimėtoms pirkimo dalims. Privaloma pasiūlyti visą prašomą pirkimo dalies kiekį ir asortimentą. Nepilnos apimties ar asortimento pirkimo dalies pasiūlymas bus atmestas.
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
taip
Pasiūlymai gali būti teikiami dėl
visų pirkimo dalių
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Šiluminis popierius elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams
Pirkimo dalies Nr.:
1
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
22993000
-
Šviesai jautrus, šilumai jautrus arba termografinis popierius ir kartonas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos padaliniai, Vilniuje: Pylimo g. 3; Gedimino pr. 27; Vytenio g. 59; Pylimo g. 56, K. Kalinausko g. 4.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančiosios organizacijos naudojamiems aparatams skirtas šilumai jautrus, šviesai jautrus, termografinis popierius: šiluminis popierius elektrokardiografams, echoskopams ir spirometrams - 3170 vnt. Privaloma pasiūlyti visą prašomą pirkimo dalies kiekį ir asortimentą. Nepilnos apimties ar asortimento pirkimo dalies pasiūlymas bus atmestas.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Vienkartiniai kandikliai ir krepinis porierius
Pirkimo dalies Nr.:
2
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
22993000
-
Šviesai jautrus, šilumai jautrus arba termografinis popierius ir kartonas
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos padaliniai, Vilniuje: Pylimo g. 3; Gedimino pr. 27; Vytenio g. 59; Pylimo g. 56, K. Kalinausko g. 4.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančiosios organizacijos naudojamiems aparatams skirti vienkartiniai kandikliai spirometrams ir krepinis popierius – 22000 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.1)
Pavadinimas
Vienkartiniai viršodiniai elektrodai
Pirkimo dalies Nr.:
3
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
31711140
-
Elektrodai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT011 -
Vilniaus apskritis
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos padaliniai, Vilniuje: Pylimo g. 3; Gedimino pr. 27; Vytenio g. 59; Pylimo g. 56, K. Kalinausko g. 4.
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Perkančiosios organizacijos naudojamiems aparatams skirti vienkartiniai viršodiniai elektrodai – 80000 vnt.
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
24
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
ne
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Kiekvienas pirkimo dalyvis kartu su pasiūlymu turi pateikti užpildytą Europos bendrąjį viešųjų pirkimų dokumentą (toliau – EBVPD) – aktualią deklaraciją, pakeičiančią kompetentingų institucijų išduodamus dokumentus ir preliminariai patvirtinančią, kad tiekėjo ir subjektų, kurių pajėgumais jis remiasi, kvalifikacija atitinka pirkimo dokumentuose nustatytus kvalifikacinius reikalavimus ir nėra pasiūlymą pateikusio tiekėjo pašalinimo pagrindų. Jeigu pirkime dalyvauja ūkio subjektų grupė, veikianti pagal jungtinės veiklos (partnerystės) sutartį, EBVPD teikiamas už kiekvieną ūkio subjektų grupės narį atskirai.
Kai tiekėjas pasitelkia subtiekėjus, subteikėjus ar subrangovus (toliau – subtiekėjas) ar kitus ūkio subjektus (ekspertus ar specialistus, kuriuos pirkimo sutarties sudarymo atveju planuojama įdarbinti tiekėjo įmonėje ir pan.), kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD.
Perkančioji organizacija atitiktį Reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to dalyvio, kurio pasiūlymas, sudarius pasiūlymų eilę bus pripažintas galimu laimėtoju. Šie dokumentai turės būti pateikti per 3 (tris) darbo dienas nuo perkančiosios organizacijos atskiro
pranešimo, pateikto CVP IS susirašinėjimo priemonėmis, išsiuntimo dienos (tiekėjas CVP IS
susirašinėjimo priemonėmis turės pateikti prašomų dokumentų skaitmenines kopijas
elektroninėje formoje. Perkančioji organizacija pasilieka teisę paprašyti pateiktų skaitmeninių
dokumentų kopijų originalų)
Kai tiekėjas pasitelkia subtiekėjus, subteikėjus ar subrangovus (toliau – subtiekėjas) ar kitus ūkio subjektus (ekspertus ar specialistus, kuriuos pirkimo sutarties sudarymo atveju planuojama įdarbinti tiekėjo įmonėje ir pan.), kurių pajėgumais remiasi, kartu su tiekėjo EBVPD teikiami ir šių subjektų EBVPD.
Perkančioji organizacija atitiktį Reikalavimams patvirtinančių dokumentų reikalaus tik iš to dalyvio, kurio pasiūlymas, sudarius pasiūlymų eilę bus pripažintas galimu laimėtoju. Šie dokumentai turės būti pateikti per 3 (tris) darbo dienas nuo perkančiosios organizacijos atskiro
pranešimo, pateikto CVP IS susirašinėjimo priemonėmis, išsiuntimo dienos (tiekėjas CVP IS
susirašinėjimo priemonėmis turės pateikti prašomų dokumentų skaitmenines kopijas
elektroninėje formoje. Perkančioji organizacija pasilieka teisę paprašyti pateiktų skaitmeninių
dokumentų kopijų originalų)
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Sutarties įvykdymo užtikrinimas – netesybos. Tiekėjui nepristačius prekių per sutartyje
nustatytą terminą arba perkančiajai organizacijai nutraukus sutartį dėl tiekėjo kaltės, arba
tiekėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį, tiekėjas, perkančiajai organizacijai
pareikalavus, per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo pareikalavimo išsiuntimo turi sumokėti
perkančiajai organizacijai baudą – 10 (dešimt) proc. nuo sutarties vertės su PVM. Baudos
sumokėjimas neatleidžia tiekėjo nuo pareigos atlyginti tiesioginius perkančiosios organizacijos
patirtus nuostolius, tiekėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį, tiek, kiek patirti
nuostoliai viršija baudą.
nustatytą terminą arba perkančiajai organizacijai nutraukus sutartį dėl tiekėjo kaltės, arba
tiekėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį, tiekėjas, perkančiajai organizacijai
pareikalavus, per 10 (dešimt) kalendorinių dienų nuo pareikalavimo išsiuntimo turi sumokėti
perkančiajai organizacijai baudą – 10 (dešimt) proc. nuo sutarties vertės su PVM. Baudos
sumokėjimas neatleidžia tiekėjo nuo pareigos atlyginti tiesioginius perkančiosios organizacijos
patirtus nuostolius, tiekėjui nevykdant ar netinkamai vykdant sutartį, tiek, kiek patirti
nuostoliai viršija baudą.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2023-05-16
Vietos laikas:
10:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2023-05-16
Vietos laikas:
10:45
Vieta:
Viešosios įstaigos Centro poliklinikos Naujamiesčio pirminės asmens sveikatos priežiūros
centras, K. Kalinausko g. 4, Vilnius, Projektų ir viešųjų pirkimų skyrius, 6 a. arba komisijos
posėdyje, kuris vykdomas nuotoliniu būdu.
centras, K. Kalinausko g. 4, Vilnius, Projektų ir viešųjų pirkimų skyrius, 6 a. arba komisijos
posėdyje, kuris vykdomas nuotoliniu būdu.
Informacija apie įgaliotuosius asmenis ir vokų su pasiūlymais atplėšimo procedūrą:
Tiekėjai vokų plėšimo procedūroje nedalyvauja.
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
taip
Kada numatoma paskelbti kitus skelbimus:
2025 m.
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Vilniaus apygardos teismas
Vilnius
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2023-05-04
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.4 papunktį (savarankiškai nustatomi aplinkos apsaugos kriterijai)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |