ŠILUMOS SIURBLIAI ORAS – VANDUO IR ĮRENGIMO DARBAI UAB KRETINGOS ŠILUMOS TINKLŲ KATILINĖJE NR. 11 (KLAIPĖDOS G. 133C, KRETINGA)
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Kretingos šilumos tinklai
UAB Kretingos šilumos tinklai
Žalioji g. 3
Kretinga
LT-97145
LT
Asmuo ryšiams:
Klemensas Kačinskas
Telefonas:
+370 44577701
El. paštas:
info@kresiti.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.kresiti.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/11616
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=765388Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=765388&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ŠILUMOS SIURBLIAI ORAS – VANDUO IR ĮRENGIMO DARBAI UAB KRETINGOS ŠILUMOS TINKLŲ KATILINĖJE NR. 11 (KLAIPĖDOS G. 133C, KRETINGA)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42511110
-
Šiluminiai siurbliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
Šilumos siurblių pirkimo ir įrengimo darbų atviras konkursas
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Kretinga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Šilumos siurblių pirkimo ir įrengimo darbų atviras konkursas
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
APVA finansavimo NR. BL-AM-IKM01-0004
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas privalo per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos Perkančiajam subjektui pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su laidavimo apmokėjimo dokumentu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 2000 Eur (du tūkstančiai Eurų).
Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas.
Delspinigiai dėl vėluojančio atsiskaitymo - 0,02 proc. nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą atsiskaityti dieną.
Delspinigiai dėl darbų vėlavimo - 0,02 proc. nuo Sutarties kainos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas.
Delspinigiai dėl vėluojančio atsiskaitymo - 0,02 proc. nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą atsiskaityti dieną.
Delspinigiai dėl darbų vėlavimo - 0,02 proc. nuo Sutarties kainos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-06-04
Vietos laikas:
12:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-06-04
Vietos laikas:
12:45
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
H. Manto g. 26
Klaipėda
92131
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-05-21
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |