ŠILUMOS SIURBLIAI ORAS – VANDUO IR IRENGIMO DARBAI UAB KRETINGOS ŠILUMOS TINKLU KATILINEJE NR. 11 (KLAIPEDOS G. 133C, KRETINGA)
Skelbimas apie pirkimą. Komunalinės paslaugos
Prekės
Direktyva 2014/25/ES
I dalis: Perkantysis subjektas
I.1)
Pavadinimas ir adresai
UAB Kretingos šilumos tinklai
UAB Kretingos šilumos tinklai
LT-97145
Kretinga
LT-97145
LT
Asmuo ryšiams:
Klemensas Kačinskas
Telefonas:
+370 44577701
El. paštas:
info@kresiti.lt
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinis adresas:
https://www.kresiti.lt/
Pirkėjo profilio adresas:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/ctm/Company/CompanyInformation/Index/11616
I.3)
Komunikavimas
Neribota, visapusiška tiesioginė ir nemokama prieiga prie pirkimo dokumentų suteikiama:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/publicpurchase_docs.asp?PID=761568Daugiau informacijos galima gauti
pirmiau nurodytu adresu:
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
elektroniniu būdu per:
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=761568&B=PPO
Pasiūlymai arba prašymai dalyvauti turi būti siunčiami
pirmiau nurodytu adresu
I.6)
Pagrindinė veikla
Dujų ir šilumos gamyba, transportavimas ir skirstymas
II dalis: Objektas
II.1)
Pirkimo apimtis
II.1.1)
Pavadinimas
ŠILUMOS SIURBLIAI ORAS – VANDUO IR IRENGIMO DARBAI UAB KRETINGOS ŠILUMOS TINKLU KATILINEJE NR. 11 (KLAIPEDOS G. 133C, KRETINGA)
II.1.2)
Pagrindinis BVPŽ kodas
42511110
-
Šiluminiai siurbliai
II.1.3)
Sutarties tipas
Prekės
II.1.4)
Trumpas aprašymas
ŠILUMOS SIURBLIAI ORAS – VANDUO IR IRENGIMO DARBAI UAB KRETINGOS ŠILUMOS TINKLŲ KATILINEJE NR. 11 (KLAIPEDOS G. 133C, KRETINGA)
II.1.6)
Informacija apie pirkimo dalis
Ši sutartis suskaidyta į pirkimo dalis:
ne
II.2)
Aprašymas
II.2.2)
Papildomas (-i) BVPŽ kodas (-ai)
45331000
-
Šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo įrengimo darbai
II.2.3)
Įgyvendinimo vieta
NUTS kodas:
LT -
LIETUVA
Pagrindinė įgyvendinimo vieta:
Klaipėdos g. 133C, Kretinga
II.2.4)
Pirkimo aprašymas
Pirkimo objektas – Šilumos siurbliai oras – vanduo ir jų įrengimo darbai (toliau – Prekės). Tiekėjas turės atlikti:
1. Pristatyti šilumos siurblius oras -vanduo.
2. Naujų šilumos siurblių sistemos montavimą ir prijungimą prie esamos (dujinių katilų) sistemos.
3. Naujų šilumos siurblių pajungimą prie esamo elektros skydo.
4. Šildymo įrenginių valdymo ir saugos įrangos montavimą;
5. Sistemos hidraulinį bandymą;
6. Suderinti šilumos siurblių veikimą su esamu dujiniu katilu.
7. Parengti techninį darbo projektą (derinama su užsakovu).
8. Naujai sumontuotos įrangos (lauke) apsaugojimą nuo vandalų, įrengiant atitvarus.
9. Pridavimą Valstybinei energetikos reguliavimo tarnybai prie Energetikos ministerijos (jei reikia).
1. Pristatyti šilumos siurblius oras -vanduo.
2. Naujų šilumos siurblių sistemos montavimą ir prijungimą prie esamos (dujinių katilų) sistemos.
3. Naujų šilumos siurblių pajungimą prie esamo elektros skydo.
4. Šildymo įrenginių valdymo ir saugos įrangos montavimą;
5. Sistemos hidraulinį bandymą;
6. Suderinti šilumos siurblių veikimą su esamu dujiniu katilu.
7. Parengti techninį darbo projektą (derinama su užsakovu).
8. Naujai sumontuotos įrangos (lauke) apsaugojimą nuo vandalų, įrengiant atitvarus.
9. Pridavimą Valstybinei energetikos reguliavimo tarnybai prie Energetikos ministerijos (jei reikia).
II.2.5)
Sutarties skyrimo kriterijai
Toliau pateikti kriterijai
Kaina
II.2.7)
Sutarties, preliminariosios sutarties ar dinaminės pirkimo sistemos taikymo trukmė
Trukmė mėnesiais:
6
Ši sutartis gali būti pratęsta:
ne
II.2.10)
Informacija apie alternatyvius pasiūlymus
Leidžiama pateikti alternatyvius pasiūlymus:
ne
II.2.11)
Informacija apie pasirinkimo galimybes
Pasirinkimo galimybės:
ne
II.2.13)
Informacija apie Europos Sąjungos fondus
Pirkimas yra susijęs su projektu ir (arba) programa, finansuojama Europos Sąjungos lėšomis:
taip
Projekto identifikacijos duomenys:
APVA prjektas Nr. BL-AM-IKM01-0004
III dalis: Teisinė, ekonominė, finansinė ir techninė informacija
III.1)
Dalyvavimo sąlygos
III.1.1)
Informacija apie pašalinimo pagrindus ir tinkamumas vykdyti profesinę veiklą, įskaitant reikalavimus, susijusius su įtraukimu į profesinius ar prekybos registrus
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas:
Sąlygų sąrašas ir trumpas aprašymas: Tiekėjai turi atitikti reikalavimus pašalinimo pagrindų nebuvimui, nurodytus pirkimo dokumentuose. Tiekėjas Pasiūlyme turi pateikti tik užpildytą EBVPD, o reikalaujamų dokumentų bus prašoma pateikti tik galimą laimėtoją.
III.1.2)
Ekonominė ir finansinė padėtis
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.3)
Techniniai ir profesiniai pajėgumai
Atrankos kriterijai, nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.4)
Objektyvios taisyklės ir dalyvavimo kriterijai
Taisyklių ir kriterijų sąrašas bei trumpas aprašymas: Nurodyti pirkimo dokumentuose
III.1.6)
Reikalaujami užstatai ir garantijos
Dalyvis kartu su pasiūlymu privalo pateikti Perkančiajam subjektui priimtino turinio pasiūlymo galiojimo užtikrinimą. Jungtinės veiklos sutarties pagrindu veikiančių ūkio subjektų pasiūlymo galiojimo užtikrinimas turi būti pateiktas visų jungtinės veiklos pagrindu veikiančių ūkio subjektų, kurie teikia pasiūlymą, vardu.
Reikalaujamas pasiūlymo galiojimo užtikrinimas – 2000 Eur (du tūkstančiai eurų).
Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas vienu iš šių būdų:
Pateikiama pirmojo pareikalavimo Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito įstaigos garantija, arba
Pateikiamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimas. Kartu su laidavimo draudimo dokumentu turi būti pateiktas apmokėjimą patvirtinantis dokumentas.
Reikalaujamas pasiūlymo galiojimo užtikrinimas – 2000 Eur (du tūkstančiai eurų).
Pasiūlymo galiojimas turi būti užtikrintas vienu iš šių būdų:
Pateikiama pirmojo pareikalavimo Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito įstaigos garantija, arba
Pateikiamas Lietuvos Respublikoje ar užsienyje registruotos draudimo bendrovės laidavimo draudimas. Kartu su laidavimo draudimo dokumentu turi būti pateiktas apmokėjimą patvirtinantis dokumentas.
III.1.7)
Pagrindinės finansavimo sąlygos ir atsiskaitymo tvarka bei (arba) nuorodos į atitinkamas jas reglamentuojančias nuostatas
Atsiskaitoma per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos faktūros ir atliktų darbų aktų priėmimo dienos.
III.2)
Su sutartimi susijusios sąlygos
III.2.2)
Sutarties vykdymo sąlygos
Tiekėjas privalo per 10 (dešimt) darbo dienų nuo Sutarties pasirašymo dienos Perkančiajam subjektui pateikti Sutarties įvykdymo užtikrinimą – Lietuvoje ar užsienyje registruoto banko ar kredito unijos garantiją ar draudimo bendrovės laidavimo raštą kartu su laidavimo apmokėjimo dokumentu. Sutarties įvykdymo užtikrinimo suma – 2000 Eur (du tūkstančius Eurų).
Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas.
Delspinigiai dėl vėluojančio atsiskaitymo - 0,02 proc. nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą atsiskaityti dieną.
Delspinigiai dėl darbų vėlavimo - 0,02 proc. nuo Sutarties kainos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
Sutarties įvykdymo užtikrinimas turi būti besąlyginis ir neatšaukiamas.
Delspinigiai dėl vėluojančio atsiskaitymo - 0,02 proc. nuo laiku nesumokėtos sumos už kiekvieną pavėluotą atsiskaityti dieną.
Delspinigiai dėl darbų vėlavimo - 0,02 proc. nuo Sutarties kainos su PVM už kiekvieną uždelstą dieną.
III.2.3)
Informacija apie už sutarties vykdymą atsakingus darbuotojus
Įpareigojimas nurodyti už sutarties vykdymą atsakingų darbuotojų vardus ir pavardes bei profesinę kvalifikaciją
IV dalis: Procedūra
IV.1)
Aprašymas
IV.1.1)
Procedūros tipas
Atviras konkursas
IV.2)
Administracinė informacija
IV.2.2)
Pasiūlymų ar prašymų dalyvauti priėmimo terminas
Data:
2024-05-10
Vietos laikas:
15:00
IV.2.4)
Kalbos, kuriomis gali būti teikiami pasiūlymai ar prašymai dalyvauti
Lietuvių
IV.2.6)
Minimalus laikotarpis, per kurį dalyvis privalo užtikrinti pasiūlymo galiojimą
Trukmė mėnesiais
: 3
(nuo nustatytos dienos, kurią priimami pasiūlymai)
IV.2.7)
Vokų su pasiūlymais atplėšimo sąlygos
Data:
2024-05-10
Vietos laikas:
15:45
Vieta:
Žalioji g. 3, Kretinga
VI dalis: Papildoma informacija
VI.1)
Informacija apie periodiškumą
Tai pasikartojantis pirkimas:
ne
VI.2)
Informacija apie elektroninius darbo srautus
Bus priimamos elektroninės sąskaitos faktūros
VI.4)
Peržiūros procedūros
VI.4.1)
Peržiūros institucija
Klaipėdos apygardos teismas
Klaipėda
LT
VI.5)
Paskelbimo data
2024-04-24
VI.7)
Metinis pirkimų planas
Žalia informacija
Vykdomas žaliasis pirkimas pagal Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. D1-508 patvirtintą „Aplinkos apsaugos kriterijų taikymo, vykdant žaliuosius pirkimus, tvarkos aprašą“ (toliau – Tvarkos aprašas)
taip
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pagal (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Tvarkos aprašo 4.4.1 papunktį (perkamas produktas, kuris patenka į orientacinį aplinkosauginių ir aplinkai palankių prekių bei paslaugų sąrašą)
Aplinkos apsaugos kriterijai nustatyti pirkimo dokumentų dalyje (galima pasirinkti vieną arba kelis variantus):
Techninėje specifikacijoje
Sutarties vykdymo sąlygose
Nr. | Patvirtinimo data | Teisės aktas |
---|---|---|
XIV-954 | 2022-03-17 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų
įstatymo Nr. I-1491 2, 17, 25, 27, 35, 37, 39, 45, 47, 51, 90 ir
92 straipsnių pakeitimo įstatymas Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-03-24 - 2022-03-31) Lietuvos Respublikos viešojo pirkimo įstatymo suvestinė (2022-04-01 - 2022-04-30) |
I-1491 | 1996-08-13 | Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo suvestinė ( nuo 2023-01-01) Suvestinių redakcijų sąrašas pagal datą |